Szczęśliwi [...] nie liczą

11. Data: 2007-12-30 11:23:42

Temat: Re: Szczęśliwi [...] nie liczą
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" <_@_._> napisał w wiadomości news:fl6v9n$2ar$1@inews.gazeta.pl...
> Ikselka atakuje:

> Same od ciebie odejda. i w twoim wypadku o dziwo nie bedzie chodzilo o
> bunt mlodzienczy...

...skoro uczone [cacane] ;)

12. Data: 2007-12-30 12:20:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 03:20:36 +0100, self napisał(a):

> Ikselka atakuje:

> Same od ciebie odejda. i w twoim wypadku o dziwo nie bedzie chodzilo o
> bunt mlodzienczy

Na pewno nie. Będzie to tylko zwykła, normalna kolej rzeczy :-)
"Bunt młodzieńczy" i dramatyczne "odchodzenie od" jest zjawiskiem typowym w
kalekich rodzinach/domach, skąd wywodzą się tacy, jak ty - co po twoim
tonie widać, słychać i czuć... Ani ja nie musiałam się buntować i odchodzić
w dramacie, ani moje dzieci - tak to u nas jest mądrze ustawione :-) Nie
znasz takich rodzin - a szkoda. Twój świat nie jest kanonem dla reszty - są
inne, i radzę ci, obserwuj, może zdążysz swoje dzieci uchronić od
konieczności zbuntowanego odejścia od rodziców :-)
--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."

13. Data: 2007-12-30 12:44:06

Od: self <_@_._> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka atakuje:

> [...]
> inne, i radzę ci, obserwuj, może zdążysz swoje dzieci uchronić od
> konieczności zbuntowanego odejścia od rodziców :-)

Normalnie robi mi sie ciebie szkoda. twoje dzieci nie przechodzily (nie
beda przechodzic) buntu mlodzienczego... to jakies kastraty emocjonalne
Pewnie wiedza, ze jest to naturalny etap dojrzewania jest ci obca, pani
pedagog. napierdalsz je pretem metalowym codziennie, czy zwykle pranie
mozgu wystarcza?

--
self

on - dropkick murphys (a few good men)

14. Data: 2007-12-30 12:50:44

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 13:44:06 +0100, self napisał(a):

> [...]
> beda przechodzic) buntu mlodzienczego... to jakies kastraty emocjonalne
> Pewnie wiedza, ze jest to naturalny etap dojrzewania jest ci obca, pani

W mojej rodzinie odchodzi się z domu, kiedy jest się już(!) dojrzałym
fizycznie i emocjonalnie. Bunt młodzieńczy przechodzi sie znaaaaacznie
wcześniej. Moje dzieci mają go już dawno za sobą.
W jakim więc kontekście użyłeś słowa "odchodzenie"? - dla ciebie
odchodzenie z domu wiąże się z buntem młodzieńczym??? Bezsens - jesteś
niekonsekwentny i niedokształcony oraz niedojrzały emocjonalnie, co
potwierdzaja twoje dalsze słowa:

> napierdalsz je pretem metalowym codziennie, czy zwykle pranie
> mozgu wystarcza?

Oto dojrzały emocjonalnie człowiek, po okresie młodzieńczego buntu :-)
Idź, biedaku, dojrzej, bo póki co bunt jeszcze ci nie przeszedł, jesteś
póki co breloczkiem emocjonalnym dla mnie...

15. Data: 2007-12-30 13:02:52

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 13:50:44 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Idź, biedaku, dojrzej, bo póki co bunt jeszcze ci nie przeszedł, jesteś
> póki co breloczkiem emocjonalnym dla mnie...

...i mentalnym...

16. Data: 2007-12-30 13:21:21

Od: self <_@_._> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka atakuje:

> [...]
> fizycznie i emocjonalnie. Bunt młodzieńczy przechodzi sie znaaaaacznie
> wcześniej. Moje dzieci mają go już dawno za sobą.

masz na mysli, ze jak skonczyly osiemnascie lat, to juz ich nie zamykasz
w piwnicy?

> [...]
> odchodzenie z domu wiąże się z buntem młodzieńczym??? Bezsens - jesteś
> niekonsekwentny i niedokształcony oraz niedojrzały emocjonalnie, co

Cos tam belkoczesz, trudno cie zrozumiec.

> Oto dojrzały emocjonalnie człowiek, po okresie młodzieńczego buntu :-)
> Idź, biedaku, dojrzej, bo póki co bunt jeszcze ci nie przeszedł, j

I nigdy mi nie przejdzie :-) Ale jestes zbyt tepa, zeby zrozumiec o czym
pisze.

> esteś
> póki co breloczkiem emocjonalnym dla mnie...

ROTFL... a to dopiero poczatek :-)

PS - tnij niepotrzebne cytaty, cipo

17. Data: 2007-12-30 13:26:01

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 14:21:21 +0100, self napisał(a):

> PS - tnij niepotrzebne cytaty,

Wszystkie były potrzebne, ale i to nie pomogło.

> cipo

Naczelny argument mentalnych niedorostków :-)

18. Data: 2007-12-30 15:48:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

self; <fl83qr$5ls$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> Pewnie wiedza, ze jest to naturalny etap dojrzewania jest ci obca, pani
> pedagog. napierdalsz je pretem metalowym codziennie, czy zwykle pranie

Nie wiem co w tym dziwnego? W mojej rodzinie [tej trochę dalszej też]
też nie było buntów młodzieńczych - owszem były jakieś niesnaski,
różnice zdań, ale hnie przerodziły się one nigdy w żaden bunt, a brak
buntów nie zaskutkował negatywnie w życiu "młodzieży". Masz Self chyba
jakiś wypaczony obraz rzeczywistości, w którym tylko osoby dyssocjalne
posiadają emocje. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

19. Data: 2007-12-30 18:06:16

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 16:48, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> self; <fl83qr$5l...@inews.gazeta.pl> :

> Nie wiem co w tym dziwnego? W mojej rodzinie [tej trochę dalszej też]
> też nie było buntów młodzieńczych

A nie widzisz tego skutków w swoim obecnym zyciu?

> Masz Self chyba
> jakiś wypaczony obraz rzeczywistości, w którym tylko osoby dyssocjalne
> posiadają emocje. :)

Chodzi o to, aby emocje były w miare dojrzałe.
Ja też jestem zdania, ze bunt młodzieńczy to nieodzowny
element rozwoju emocjonalnego.

- JaKasia

20. Data: 2007-12-30 19:41:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> [...]

> posiadają emocje. :)

Chodzi o to, aby emocje były w miare dojrzałe.
Ja też jestem zdania, ze bunt młodzieńczy to nieodzowny

---
Ale nie musi być buntem.
Może być twórczym krytycyzmem
dającym samodzielność bez sztucznego
negowania wzorców starszego pokolenia, jeśli
te wzorce okazują się nadal poprawne -czyli użyteczne.

Więc jak?
Szczęsliwi muszą [na] cokolwiek liczyć? ;)

"Wojna i pokój"...
Narzędzia, o których nam sie nie śniło....
Przeczytajcie to i pomóżcie mi jakoś żyć, proszę!!
Jehowickie ciało kierownicze z Brooklynu zauważa, że 'czytanie Biblii' bez ich nadzoru, zawsze prowadzi ludzi do Świętego Kościoła Powszechnego.
Przebiłem Korwina!