Szczoteczka do czyszczenia jezyka

1. Data: 2007-03-10 16:41:51

Temat: Szczoteczka do czyszczenia jezyka
Od: "news.tpi.pl" <n...@z...gt> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Dzie kupie szczoteczke do czyszczenia jezyka? Bytalem w kilku aptekach i
drogeriach i nigdzie nie maja!

2. Data: 2007-03-10 18:21:18

Temat: Re: Szczoteczka do czyszczenia jezyka
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzie kupie szczoteczke do czyszczenia jezyka? Bytalem w kilku aptekach i
> drogeriach i nigdzie nie maja!

Jeżeli mieszkasz w dużym mieście, a nie możesz znaleźć w aptekach, to poszukaj
w sklepach/hurtowniach stomatologicznych. Braun/Oral-B sprzedaje końcówkę do
czyszczenia języka (jest dostępna nawet w zwykłych hipermarketach).
Ewentualnie zajrzyj tutaj:
http://menopauza.com/mp/product_info.php?products_id
=65&osCsid=2597a6c62874ac6e30369d97a38cf7b3
albo tutaj
http://dentonet.pl/pasaz/product_info.php/products_i
d/5640

Jeżeli chcesz coś kupić, to szukaj szczoteczki tego typu.

Pozdrawiam.
Radek ;-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000722-4, 2007-03-09
Przetestowano na: 2007-03-10 19:21:35

3. Data: 2007-03-10 18:41:22

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl napisał(a):
> Hej!
> Dzie kupie szczoteczke do czyszczenia jezyka? Bytalem w kilku aptekach i
> drogeriach i nigdzie nie maja!

A szoruj sobie tą szczoteczką do mycia zębów.

--
animka

4. Data: 2007-03-10 19:50:25

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news.tpi.pl napisał(a):
> Hej!
> Dzie kupie szczoteczke do czyszczenia jezyka? Bytalem w kilku aptekach i
> drogeriach i nigdzie nie maja!

A szoruj sobie tą szczoteczką do mycia zębów.

Kiedys zapytano Einsteina dlaczego myje się i goli tym samym mydłem.
Odpowiedział, że to zbyt skomplikowane, aby używac dwa różne mydła do tak
prozaicznych celów.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-03-10 19:58:12

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> A szoruj sobie tą szczoteczką do mycia zębów.

Osobiście mam silne odruchy wymiotne przy próbie szorowania języka zwykłą
szczoteczką do mycia zębów.

Pozdrawiam
Jola

6. Data: 2007-03-10 20:31:17

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście mam silne odruchy wymiotne przy próbie szorowania języka zwykłą
> szczoteczką do mycia zębów.
>
> Pozdrawiam
> Jola

hmmm a tak w ogole to w jakim celu sie ten jezyk szoruje?

7. Data: 2007-03-10 22:06:49

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście mam silne odruchy wymiotne przy próbie szorowania języka zwykłą
> szczoteczką do mycia zębów.

I między innymi dlatego stosuje się szczoteczki do czyszczenia języka. Mają
nieco bardziej "przyjazny" kształt (nie powodują odruchu wymiotnego i są
znacznie bardziej dokładne).
Pzdr.
RR ;-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000722-4, 2007-03-09
Przetestowano na: 2007-03-10 23:07:03

8. Data: 2007-03-10 22:13:01

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm a tak w ogole to w jakim celu sie ten jezyk szoruje?

Nieprzyjemy zapach z ust spowodowany jest przede wszystkim przez bakterie
znajdujące się na języku. Czyszczenie języka w znacznym stopniu pomaga pozbyć
się tego zapachu.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000722-4, 2007-03-09
Przetestowano na: 2007-03-10 23:13:18

9. Data: 2007-03-10 22:42:09

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mermaind napisał(a):

> Osobiście mam silne odruchy wymiotne przy próbie szorowania języka zwykłą
> szczoteczką do mycia zębów.

Ja też :-( Ale szoruję. Tylko, że można od mycia języka stracić jakieś
kubeczki smakowe i nie wyczuwać smaku. Coś w tym chyba jest i to
niezależnie od tego jaką szczoteczką się myje język.
Czy przy myciu tą specjalną szczoteczką nie ma odruchow wymiotnych?

--
animka

10. Data: 2007-03-10 22:44:00

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> I między innymi dlatego stosuje się szczoteczki do czyszczenia języka.
> Mają nieco bardziej "przyjazny" kształt (nie powodują odruchu wymiotnego i
> są znacznie bardziej dokładne).

Szczoteczki stosuje się przede wszystkim ku zadowoleniu producentów tychże
szczoteczek...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Krew Z nosa
Czy każdy lekarz moze wypisać recepte na " Postinor"???
Poszukuję wybitnego ortopedy ze slaska
Grypa - kiedy...
.. dzidzius, a jego brak..