Szczotka do ustępów do mycia klamki

41. Data: 2011-06-29 12:00:39

Temat: Re: Szczotka do ustępów do mycia klamki
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iueu5n$2sl$4@news.onet.pl...

> Ale w poradni zdrowia psychicznego powinni być.

Ale w pomocy spolecznej maja pomagac rodzinom w trudnej sytuacji, poradnia
zdrowia psychicznego pomaga samemu choremu, a tego raczej nie zaciagniesz.

42. Data: 2011-06-29 12:41:00

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 14:00, Ghost pisze:

> [...]
>
> Ale w pomocy spolecznej maja pomagac rodzinom w trudnej sytuacji,
> poradnia zdrowia psychicznego pomaga samemu choremu, a tego raczej nie

hehe, to moze bierz kolege za fraki i idzcie razem, skoro dowiedziales
sie tego jakos ;)

43. Data: 2011-06-29 12:55:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 14:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale w pomocy spolecznej maja pomagac rodzinom w trudnej sytuacji

Pewnie tak. Szczerze mówiąc nie wiem, jak funkcjonują ośrodki pomocy
społecznej. Może nawet stamtąd odeślą do poradni zdrowia psychicznego
albo ze sobą te dwa ośrodki na stałe współpracują.

> , poradnia zdrowia psychicznego pomaga samemu choremu, a tego raczej
> nie zaciagniesz.

Nie tylko, ale także członkom rodzin - podpowiadają jak postępować z
chorym, jak ewentualnie namówić na leczenie, wspierają. Pomijając już,
że osoba nękana na co dzień zwykle też nadaje się do terapii.

Ewa

44. Data: 2011-06-29 14:12:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 00:05, Ikselka pisze:

> Jakie bzdurne?

Bzdurne, czyli na poziomie działań osoby psychicznie chorej - nie
prowadzące donikąd poza nakręcaniem spirali agresji.

Ewa

45. Data: 2011-06-29 14:33:45

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 16:12, medea pisze:

> Bzdurne, czyli na poziomie działań osoby psychicznie chorej - nie
> prowadzące donikąd poza nakręcaniem spirali agresji.
>
> Ewa

Ja rozumiem, zebys sama cos skutecznego zaproponowala, ale jak widac
cala frajda polega na obrzuceniu kogos epitetami typu 'bzdurne'?
Najsilniejsze uczucie, jakie potrafi odczuwac czlowiek to strach, a
kazdy jest uczuciowy, trzeba tylko odrobinke postarac sie trafic do niego.
Potem wystarczy juz tylko wywolac czasem lekka obawe, zeby efekt uczucia
byl staly.
Obilo mi sie kiedys o uszy, jak pewien chlopak wrocil ze szkoly i zastal
matke pobita przez pijanego ojca.
Odizolowal ojca w garazu, az ten wytrzezwial, a potem potrzymal go tam
jeszcze chyba pare dni bez zywnosci, bo podobno glod poteguje i utrwala
strach. Nastepnie zabral jemu odziez i ogrzewanie, a byly dosc solidne
mrozy. Wezwal karetke, gdy odmrozeniu ulegly palce, ktore chyba zwykle
odmrazaja sie jako pierwsze.
Ojciec dostal potem calkiem spora rente i zylo im sie calkiem niezle.
Podobno nigdy juz nie byl agresywny, a nawet wrecz jakis taki pogodny.

46. Data: 2011-06-29 18:39:08

Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" wrote:
Czesc! Long time !

Zyla kiedys - u nas na wsi - taka Gryckowa - ktora, za meza miala
Grycka.
Otoz przychodzi z roboty (pracowal ow jako obsluga mostu zwodzonego na
Szkarpawie. Jest taka ni to rzeka ni row - zreszta, nie wazne) ten
Grycek do chalupy - na obiad i gryckowa mu podaje w zastawie
"zacierke" na mleku kozim (bardzo pozywne danie - jako pierwsze!)
tyle, ze z zastawy wpierw korzystal pies Gryckow i lancuchem u szyji
przeciagnal owa zastawe po swoich odchodach rzecz oczywista.
Grycek, przesuwajac zastawe z... - oczywiscie porzywnym daniem
spostrzegl slad cienia na stole - tudziez smrod...
Powstal znad stolu i zdzielil Gryckowa zastawa z zawartosci tudziesz
sroga nagana.
Ps. Pueta by sie przydala - co?
Otoz po pierwsze: Milosc jest uczuciem wzglednym.
2, jesli chcesz byc kochana/ym, nie naduzywaj!

3
Ciesze sie ze zyjesz - chociaz.....

47. Data: 2011-06-29 19:39:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2011 06:53:21 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]

Mylisz się.
--
XL
Prawda o GMO:

48. Data: 2011-06-29 20:04:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2011 12:08:55 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> I tu moga byc schody, wystarczy, ze ma konieczne dochody a pozostali nie.

Hmmm, dochody mówisz?
No, to skoro ma dochody, to ma i znajomych z pracy, nie?

49. Data: 2011-06-29 20:05:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2011 12:23:08 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Adrian K" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A ty aby nie konfabulujesz tu na potęgę ???

A wiesz, dosłownie przed momentem tak samo pomyślałam... :-)

50. Data: 2011-06-29 21:04:31

Od: "Adrian K" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty aby nie konfabulujesz tu na potęgę ???

Mam zdjęcia z tych działań, jednak nie mogę ich opublikować, z oczywistych
powodów.

RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)
Samo-Definicja