RÓWNOuprawnione czy oszustki?

1. Data: 2011-06-26 15:28:56

Temat: RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://praca.wp.pl/title,Ciezarne-po-co-harowac-z-br
zuchem-zalatw-sobie-zwolnienie,wid,13535841,wiadomos
c.html

Co z tym równouprawnieniem kobiet i mężczyzn? - mężczyźni z brzuszkami,
bierzcie zwolnienia!
--
XL
Prawda o GMO:

2. Data: 2011-06-26 15:44:41

Temat: Re: RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
c.html

> Co z tym równouprawnieniem kobiet i mężczyzn? - mężczyźni z brzuszkami,

oczywiscie, ze biora- z powodu chorob serca, nadcisnienia, czy nowotworow. A
to wszystko
przez "brzuch".
O co wiec Ci chodzi.

i.

3. Data: 2011-06-26 19:57:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> [...]
c.html

> oczywiscie, ze biora- z powodu chorob serca, nadcisnienia, czy

Chodzi o to żeby Ci żyłka pękła z wiadomych tylko Tobie powodów lub
przez "brzuch" ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2011-06-28 09:18:04

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
c.html

> Co z tym równouprawnieniem kobiet i mężczyzn? - mężczyźni z brzuszkami,

Pierwsze czytam ze branie zwolnienia od początku ciąży to coś złego. Mnie
się wydaje to jak najbardziej normalne. Źle myślę?

M.

5. Data: 2011-06-28 13:10:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2011 11:18:04 +0200, MarlonB napisał(a):

zuchem-zalatw-sobie-zwolnienie,wid,13535841,wiadomos
c.html

> Pierwsze czytam ze branie zwolnienia od początku ciąży to coś złego. Mnie
> się wydaje to jak najbardziej normalne. Źle myślę?

Źle. Ponieważ jeśli ciąża przebiega prawidłowo, branie zwolnienia to zwykła
kradzież względem pracodawcy i państwa.

6. Data: 2011-06-28 16:41:00

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
c.html

> Źle. Ponieważ jeśli ciąża przebiega prawidłowo, branie zwolnienia to

...ale czy czasem państwo nie ukradło najpierw mnie tych pieniędzy w
podatkach? Bo dobrowolnie podatków nie płacę. Zwolnienie na cały okres ciąży
nie jest kradzieżą, bo za kradzież są konkretne paragrafy. Co najwyżej może
to być naganne moralnie. Ale jak wcześniej wspomniałem, nie prosiłem się o
takie prawa i przywileje i chętnie zlikwidował bym płatne chorobowe/ciążowe
(oczywiście w raz z częścią podatków).

Pozdrawiam.

M.

7. Data: 2011-06-28 22:01:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2011 18:41:00 +0200, MarlonB napisał(a):

> ...ale czy czasem państwo nie ukradło najpierw mnie tych pieniędzy w
> podatkach? Bo dobrowolnie podatków nie płacę.

Podatki są obowiązkowe, nic do tego nie ma Twój brak woli albo jej
istnienie. Cały czas korzystasz z ochrony policyjnej, wojskowej, prawnej w
obrębie państwa, wiec masz za to płacić. To KOSZTUJE. Nie płaci na to
święty Mikołaj - wojsko, Policja i sądownictwo opłacane jest budżetu
państwa, a ten bierze się m.in. z podatków.

> Zwolnienie na cały okres ciąży
> nie jest kradzieżą, bo za kradzież są konkretne paragrafy.

Korzystanie "na lewo" z L4 podlega paragrafom jako wyłudzenie. Wyłudzenie
to termin prawny. Jest równoznaczny moralnie z kradzieżą.

> Co najwyżej może
> to być naganne moralnie.

Własnie jako kradzież.

8. Data: 2011-06-29 09:03:46

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> święty Mikołaj - wojsko, Policja i sądownictwo opłacane jest budżetu
> państwa, a ten bierze się m.in. z podatków.

Rozumiem, że jak na drodzę staną Ci panowie żądający portfela, to też Twoja
wola nie będzie miała znaczenia. A alkohol i panienki kosztują. Zrozum - ja
gardzę tymi usługami i nie czuję się winny jeśli uda mi się obejść system -
nie prosiłem się o nie. Bo choćbym nic innego nie robił a "kradł", to i tak
życia mi nie starczy na to abym odebrał co moje od państwa. Na zasadzie "ty
mi dasz portfel a ja ci wpierdol". I wszystkie kwestie moralne (dla mnie!)
nie istnieją do póki istnieje przymus.
Ale to off topic mocno.

> Korzystanie "na lewo" z L4 podlega paragrafom jako wyłudzenie. Wyłudzenie
> to termin prawny. Jest równoznaczny moralnie z kradzieżą.

O! I tu prawdopodobnie wyjdzie moja niewiedza. Czy jak moja żona spyta
lekarza, czy może dostać L4, a lekarz odpowie, że oczywiście - to czy to
jest "na lewo"? Pytam absolutnie serio, bo nie wiem. A jeśli wszystko jest
OK, to nie bardzo czaje w czym problem.

> Własnie jako kradzież.

Bardzo ostrożnie podchodzę do nazywania kradzieżą, wyłudzanie pieniędzy od
państwa. To jest bardzo grząski temat. Bardzo. I Również off topic.

Pozdrawiam.

M.

9. Data: 2011-06-29 20:01:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2011 11:03:46 +0200, MarlonB napisał(a):

> [...]
>
> Bardzo ostrożnie podchodzę do nazywania kradzieżą, wyłudzanie pieniędzy od
> państwa. To jest bardzo grząski temat. Bardzo. I Również off topic.

Twoja "ostrożność" to zwykły relatywizm.
Kradzież to kradzież.
Wyłudzenie to wyłudzenie. //czyli de facto też kradzież
L4 bez uzasadnienia to L4 "na lewo". //czyli też kradzież - kradnie lekarz
i Twoja żona

Mozesz sobie w życiu każde oszustwo wytłumaczyć na swoją korzyść, ale to
nigdy nie zmieni faktów. One pozostają faktami.

10. Data: 2011-06-30 08:12:47

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 29 Jun 2011 11:03:46 +0200, MarlonB napisał(a):
>

> Twoja "ostrożność" to zwykły relatywizm.
> Kradzież to kradzież.
> Wyłudzenie to wyłudzenie. //czyli de facto też kradzież

Czyli podatki to kradzież - wyłudzanie przy użyciu siły. Idąć dalej to napad
z bronią w ręku.

> L4 bez uzasadnienia to L4 "na lewo". //czyli też kradzież - kradnie lekarz
> i Twoja żona

Jak bez uzasadnienia? Stres grozi dziecku - piękne uzasadnienie. Czy
usatysfakcjonuje państwo, to inna bajka.

> Mozesz sobie w życiu każde oszustwo wytłumaczyć na swoją korzyść, ale to
> nigdy nie zmieni faktów. One pozostają faktami.

Okradanie złodzieja z własnego majątku, to też kradzież - masz rację. Ale są
ludzie, którym to się nie podoba i tacy o mentalności niewolnika.

Pozdro.

M.

Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)
Samo-Definicja
Grzech = Uzależnienie.