Re: RÓWNOuprawnione czy oszustki?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 29 Jun 2011 00:01:21 +0200

Dnia Tue, 28 Jun 2011 18:41:00 +0200, MarlonB napisał(a):

> ...ale czy czasem państwo nie ukradło najpierw mnie tych pieniędzy w
> podatkach? Bo dobrowolnie podatków nie płacę.

Podatki są obowiązkowe, nic do tego nie ma Twój brak woli albo jej
istnienie. Cały czas korzystasz z ochrony policyjnej, wojskowej, prawnej w
obrębie państwa, wiec masz za to płacić. To KOSZTUJE. Nie płaci na to
święty Mikołaj - wojsko, Policja i sądownictwo opłacane jest budżetu
państwa, a ten bierze się m.in. z podatków.

> Zwolnienie na cały okres ciąży
> nie jest kradzieżą, bo za kradzież są konkretne paragrafy.

Korzystanie "na lewo" z L4 podlega paragrafom jako wyłudzenie. Wyłudzenie
to termin prawny. Jest równoznaczny moralnie z kradzieżą.

> Co najwyżej może
> to być naganne moralnie.

Własnie jako kradzież.

--