Szczotka do ustępów do mycia klamki

51. Data: 2011-06-29 21:31:04

Temat: Re: Szczotka do ustępów do mycia klamki
Od: "Adrian K" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 18 lat skończone. Mam takie przekonanie, że powinieneś bez względu na
> wszystko wyprowadzić się. Oraz- oczywiście- rozpocząć terapię. A raczej
> przede wszystkim- zacząć od terapii.Czy myślałeś o tym?

Nie ma to już sensu mam zniszczone zdrowie.

52. Data: 2011-06-29 22:35:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian K" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma to już sensu mam zniszczone zdrowie.

Wiele rzeczy da się cofnąć, zatrzymać przynajmniej. Tyle, że decyzja należy
WYŁĄCZNIE do Ciebie. Zostając zniszczysz sobie zdrowie jeszcze bardziej.
Dlaczego Ci nie zależy na sobie samym?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

53. Data: 2011-06-29 23:01:45

Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka"
Nu wlasnie!

-Te - lxi! - mam pytanie: czy Ty, lubisz sie calowac?
Wydje mi sie ze jestes czyms (nie kims) na podobienstwo...
- Zreszta. Niech inni, Twoi wspolwyznawcy, wypowiedza sie na Twoj
temat.
Sadze ze .... a zreszta.

54. Data: 2011-06-30 12:50:04

Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisała w wiadomości

> [...]
> najlepiej też pomieszczeń - osobno naczynia dręczyciela, osobno reszty
> rodziny - dobrze zamknięte oczywiście, chowane zaraz po użyciu i umyciu.
> Drugi krok - odmowa prania jego rzeczy, pościeli, ręczników. Odmowa
> sprzątania po nim. //to nic, ze będzie się mścił w najgorszy sposób, to
> trzeba przetrzymać.
> Itd.
>

> Następnie zaprosiłabym znajomych dręczyciela, pod byle pretekstem - aby
> zobaczyli, co on zrobił/robi - chodzi o widoczne efekty. Przed wejściem
> ostrzegłabym, żeby np nie dotykali klamek, bo są uwalane... itd.

Powoli przestaję wierzyć, że kiedykolwiek miałaś okazję choćby porozmawiać z
osobami zamieszanymi w przemoc domową. Choćby z ofiarami o sprawcach już nie
wspominając.

--

Renata

55. Data: 2011-06-30 13:03:19

Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R" napisała w wiadomości news:iuhqvr$dql$1@news.onet.pl...

> [...]

> z osobami zamieszanymi w przemoc domową. Choćby z ofiarami o sprawcach już

Jeżeli zdecydować się iść na konfrontację - to rady Lebowskiego mają dużo
większe szanse na powodzenie. Jeżeli tylko ofiara ma wystarczające warunki
fizyczne i determinacje mogłoby się udać.

Wg. mnie lepszym pomysłem jest jednak niebieska linia itd.

--

Renata

56. Data: 2011-06-30 13:23:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R" <r...@p...interia.pl> wrote in message

> [...]
> z osobami zamieszanymi w przemoc domową. Choćby z ofiarami o sprawcach już

to Ty wierzylas, ze ikselka zna sie na czyms wiecej oprocz gotowania?? - no
tak. Na to
trzeba wiary.

i.

57. Data: 2011-06-30 18:47:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 21:39, Ikselka pisze:

> Mylisz się.

Oczywiście.
Za to Ty jak zwykle kreatywna, dzielna i zaradna. Ciekawe co byś pisała,
gdyby jedynym wyjściem dla Ciebie (żeby nie zawiesić pętli pod
sufitem/nie wylądować na OIOMie) była ucieczka z własnego domu. Też byś
miała sto "mądrych" rad w zanadrzu?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

58. Data: 2011-06-30 20:42:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 14:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale w pomocy spolecznej maja pomagac rodzinom w trudnej sytuacji,
> poradnia zdrowia psychicznego pomaga samemu choremu, a tego raczej nie
> zaciagniesz.

Przejrzałam sobie stronę wrocławskiego MOPS-u i mają tu specjalną
komórkę, nazywa się to Zespół ds. Przeciwdziałania Pomocy w Rodzinie,
ale nie widzę tutaj za bardzo żadnej pomocy psychologicznej. MOPS, z
tego co widzę, raczej zajmuje się udzielaniem wszelkiego rodzaju pomocy
socjalnej i prawnej. I przypuszczam, że po pomoc typowo psychologiczną
odeślą do poradni. Ciekawe...

http://www.mops.wroclaw.pl/Zespol-Interdyscyplinarny
-ds-Przeciwdzialania-Przemocy-w-Rod-p589.php

Ewa

59. Data: 2011-06-30 21:53:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jun 2011 14:50:04 +0200, R napisał(a):

> [...]
> osobami zamieszanymi w przemoc domową. Choćby z ofiarami o sprawcach już nie

Astronomowie też nie byli na Ksieżycu.
--
XL
Prawda o GMO:

60. Data: 2011-06-30 21:55:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jun 2011 20:47:30 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> gdyby jedynym wyjściem dla Ciebie (żeby nie zawiesić pętli pod
> sufitem/nie wylądować na OIOMie) była ucieczka z własnego domu. Też byś

Mam głowę na karku. Jeśli ucieczka, to w celu obmyślenia, co robić dalej.
Nie ma tak, żeby jakiś postrzeleniec był wszechmocny.
--
XL
Prawda o GMO:
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172
,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1Pr
YQPpgy

RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)
Samo-Definicja