Sześćdziesiątka!

11. Data: 2020-07-11 13:50:32

Temat: Re: Sześćdziesiątka!
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam więcej zalet. A ty nie potrafisz się wytłumaczyć ze swego chamstwa. Twoje
chamstwo jest większe niż moje.

12. Data: 2020-07-11 13:57:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 13:19, XL pisze:

> Pani jak zwykle nie rozumie, o czym piszę, spróbuję więc pomalutku:

Rozumiem bardzo dobrze, ponieważ moja miastowa babcia umarła na raka
macicy. I napisałam dokładnie to:

"W mieście kobiety też umierały na nieleczony, bo i też niediagnozowany". I umarła w
domu. I w niczym ubezpieczenie nie pomogło.

Ewa

13. Data: 2020-07-11 14:06:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Mam więcej zalet. A ty nie potrafisz się wytłumaczyć ze swego chamstwa.
> Twoje chamstwo jest większe niż moje.

Tak, aniele. I Bóg bardziej cię kocha!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-07-11 14:14:13

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jaki Bóg? Pojebało cię?

15. Data: 2020-07-11 14:14:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> "W mieście kobiety też umierały na nieleczony, bo i też niediagnozowany".
> I umarła w domu. I w niczym ubezpieczenie nie pomogło.

Boszsz... Kobieto, wielu bogaczom, którzy nie potrzebują ubezpieczeń, bo
ich stać na luksusowe kliniki, też ,,nie pomogło". Nie chodzi o to.
MÓWIĘ O PERSPEKTYWACH, DOSTĘPIE DO LECZENIA I HOSPITALIZACJI, WARUNKACH
CHOROWANIA I UMIERANIA.
O godności i cierpieniu.
O zagrożeniu bytu rodzin w obliczu choroby ich członków.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-07-11 14:41:10

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjęto ją, gdy dziadek sprzedał krowę i zapłacił za to, bo rolnicy za
> komuny nie byli wtedy objęci zadnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi!!!).

Właśnie z PRLowską wsią kojarzą mi się takie zgrabiałe, chodzące w
chustach na głowach i z kosturem w ręku "staruszki". To wręcz obraz
wielkopolskiej wsi końca lat 60ych i 70tych.

:-!Wracając jeszcze do Twojej rocznicy - Wszystkiego najlepszego,
szczęścia, zdrowia, radości z życia i wszelakiej innej pomyślności do co
najmniej 100ki.:-)

17. Data: 2020-07-11 14:50:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
>
> :-!Wracając jeszcze do Twojej rocznicy - Wszystkiego najlepszego,
> szczęścia, zdrowia, radości z życia i wszelakiej innej pomyślności do co

Wielkie dzięki!
Będę się starać i o to walczyć :-)
??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2020-07-11 21:06:18

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.07.20 um 12:20 schrieb trybun:

> Pamiętam czasy gdy kobiety w tym wieku nazywano "staruszkami".. ;-)

Az dziw bierze, ze taka sympatyczna osoba uzywa niezbyt parlamentarnego
slownictwa. Ale z okazji urodzin "happy birthday!"

Nie wiem, ile lat zyczyc, wiec spojrzalem na deathclock.org oraz
deathclock.cc i wyskoczyly rozne daty: Friday 15th Oct 2038 i Friday
22nd Sept 2051 (dla mnie byly troche inne odcinki - 78 lub 84 lata).

PS. U nas na scianie wschodniej rano w niedziele przychodzily babiny ze
wsi (pare kilometrow marszu) do kosciola, gdzie siedzialy, spaly i
wieczorem proboszcz gonil je do domu, zeby szly gotowac cos dla chlopow.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

19. Data: 2020-07-11 21:22:07

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> :-!Wracając jeszcze do Twojej rocznicy - Wszystkiego najlepszego,
> szczęścia, zdrowia, radości z życia i wszelakiej innej pomyślności do co
> najmniej 100ki.:-)

Mimo wszystko przylaczam sie, bo mam slabosc do kobiet (tych 50+
rowniez), nawet wygadanych i niezbyt chudych (tutaj mowi sie "vollschlank").

PS. A z tym wiekiem, to czasem warto uzyc innego systemu liczbowego. Np.
masz 50 lat, to mowisz, ze masz 42(12), masz 60, mowisz 50 (12). Mozesz
uzyc tez systemu szesnastkowego - masz 50, mowisz 32 (16) itd. ;-)

20. Data: 2020-07-11 21:31:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Az dziw bierze, ze taka sympatyczna osoba uzywa niezbyt parlamentarnego
> slownictwa. Ale z okazji urodzin "happy birthday!"

Dostosowuję język do rozmówcy - czy jakoś tak to określają tutaj niektórzy
- bo wtedy im się tutaj to wybacza.
Dziękuję bardzo za życzenia.

> Nie wiem, ile lat zyczyc, wiec spojrzalem na deathclock.org oraz
> deathclock.cc i wyskoczyly rozne daty: Friday 15th Oct 2038 i Friday
> 22nd Sept 2051 (dla mnie byly troche inne odcinki - 78 lub 84 lata).

Mnie wystarczy to, co przeżyłam. Moja Mama zmarła dokładnie w moim wieku,
więc w moim odczuciu każdy ew. następny rok to szczęśliwy dar od losu i tym
bardziej mi zależy, aby niczego z tego, co mi jeszcze przeznaczone, nie
zmarnować na złe wybory (nomen omen). Skoro dotychczas niczego nie żałuję,
to może i z tą ew. resztą się uda.

> PS. U nas na scianie wschodniej rano w niedziele przychodzily babiny ze
> wsi (pare kilometrow marszu) do kosciola, gdzie siedzialy, spaly i
> wieczorem proboszcz gonil je do domu, zeby szly gotowac cos dla chlopow.

Czyli tę ścianę mamy wspólną. Dobre i to. Mam z dzieciństwa identyczne
wspomnienia, tylko milszego proboszcza w nich.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

TylKO debile uzywajom epitetow ;P
Podział