Sześćdziesiątka!

21. Data: 2020-07-11 21:47:49

Temat: Re: Sześćdziesiątka!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Mimo wszystko przylaczam sie, bo mam slabosc do kobiet (tych 50+
> rowniez), nawet wygadanych i niezbyt chudych (tutaj mowi sie "vollschlank").
>
> PS. A z tym wiekiem, to czasem warto uzyc innego systemu liczbowego. Np.
> masz 50 lat, to mowisz, ze masz 42(12), masz 60, mowisz 50 (12). Mozesz
> uzyc tez systemu szesnastkowego - masz 50, mowisz 32 (16) itd. ;-)

Mam swój własny system, ,,osiemnastkowy" - trzy razy skończone osiemnaście,
czwarta osiemnastka jeszcze daleko przede mną. Od razu mi lepiej i nie
muszę kłamać, bo nie lubię. Poza tym nowo poznani ludzie i tak mi nie
wierzą w te 60. Życzę każdej kobiecie, aby w wieku lat 60 wyglądała jak ja.
Bo czas się z reguły paskudnie z kobietami obchodzi, niestety. Mężczyźni (o
ile nie złapią zbyt dużo tuszy lub nadmiernie nie wyschną), z dojrzałym
wieku zwykle wyglądają o wiele lepiej, niż w nieopierzonej, jurnej
młodości.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-07-12 03:55:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 08:52, XL wrote:

> Dziękuję!

> Coraz ich mniej ?

Same superlatywy... uroda, zdrowie, mondrosc, doswiadczenie zyciowe i
coraz luzniejszy stosunek do rzeczywistosci... znaczy, coraz mniej
odpowiedzialnosci, jak w mlodosci... :)

23. Data: 2020-07-12 09:54:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Same superlatywy... uroda, zdrowie, mondrosc, doswiadczenie zyciowe i
> coraz luzniejszy stosunek do rzeczywistosci... znaczy, coraz mniej
> odpowiedzialnosci, jak w mlodosci... :)

Jeśli to o mnie, to dzięki, dzięki, dzięki! A w młodości byłam chyba jednak
bardziej na serio, zdecydowanie bardziej. Teraz mam za sobą przerażającą
liczbę lat i to sprawia, że od ręki kwalifikuję ludzi i rzeczy na tych/te
od razu do kosza i te do przyjęcia. Nie warto wszystkich/wszystkiego hurtem
traktować serio. Chyba to też jest odpowiedzialność, tylko już inna niż
wtedy, gdy jest się młodym. W młodości nie ma czasu na szacunek dla...
swojego własnego czasu. Ileż go poświęciłam (i siebie przede wszystkim) dla
ludzi niewartych jednego mojego spojrzenia! Ale i tego nie żałuję. To cenna
nauka. Bez niej byłabym wciąż tylko naiwnym, bezradny dzieckiem. Poligon
życia - tak się to wszystko chyba nazywa.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-07-12 15:08:02

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.07.20 um 12:50 schrieb FEniks:

> W mieście kobiety też umierały na nieleczony, bo i też niediagnozowany,
> nowotwór macicy. I to nie dlatego, że nie były ubezpieczone.
>
> Ewa

Ubezpieczenie lub jego brak to jest wielki problem USA. Czytalem, ze
ludzie (szczegolnie biedniejsi) tam czesto "lecza" zeby lykajac
ibuprofen, dostepny w supermarketach. U nas protetyka tez jest droga,
ale podstawowa opieka medyczna jest oplacana przez kasy chorych, ktore
sa obowiazkowe.

Mimo raczej sprawnej sluzby zdrowia ludzie umieraja tutaj na choroby
ukladu krazenia, zawaly, wylewy i nowotwory. U kobiet czesto smiercia
konczy sie nowotwor piersi, a u mezczyzn prostaty.

PS. Skorzystalem z ladnej pogody - czego sie nie robi dla zdrowia i
kondycji (BMI=25)?

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50104262722/i
n/album-72157715066609501/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

25. Data: 2020-07-12 16:10:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 15:08, Sylvio Balconetti pisze:

> Ubezpieczenie lub jego brak to jest wielki problem USA. Czytalem, ze
> ludzie (szczegolnie biedniejsi)

I to spośród nich głównie kwalifikują się ofiary koronawirusa. Nie
trudno też domyślić się, że większość z nich to czarnoskórzy.

> Mimo raczej sprawnej sluzby zdrowia ludzie umieraja tutaj na choroby
> ukladu krazenia, zawaly, wylewy i nowotwory. U kobiet czesto smiercia
> konczy sie nowotwor piersi, a u mezczyzn prostaty.

Podobnie jak u nas.

> PS. Skorzystalem z ladnej pogody - czego sie nie robi dla zdrowia i
> kondycji (BMI=25)?

To trzeba przed tymi chorobami układu krążenia uciekać. Pogoda idealna
na wycieczki, nie za gorąco, nie za zimno. Lato cudowne tego roku.

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50104262722/i
n/album-72157715066609501/

Kościółek uroczy. Kotek też. :-)

Ewa

26. Data: 2020-07-12 16:41:06

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.07.20 um 16:10 schrieb FEniks:

> I to spośród nich głównie kwalifikują się ofiary koronawirusa. Nie
> trudno też domyślić się, że większość z nich to czarnoskórzy.

W ogole rozne mniejszosci (np. hispanics) oraz inni outsiders.

Szokujace bylo dla mnie w San Francisco - Market Street, hotele,
restauracje, sklepy, pomniki, bogactwo, luksus i nagle 100-150 metrow
bieda, bezdomni, alkoholicy, narkomani, uposledzeni... Takich kontrastow
nawet w naszych metropoliach nie masz!

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/12543403334/i
n/album-72157637527584715/
i dalej

PS. Czytam ksiazke o "hiszpance" (ojciec stracil w niej matke i brata).
Dziwiono sie, ze najbogatsze dzielnice Paryza byly szczegolnie
dotkniete. Okazalo sie, ze ofiarami byla sluzba, ktora u panow mieszkala
w suterenach.

27. Data: 2020-07-12 22:53:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 09:54, XL wrote:

> [...]
> nauka. Bez niej byłabym wciąż tylko naiwnym, bezradny dzieckiem. Poligon
> życia - tak się to wszystko chyba nazywa.

Wlasnie... To doswiadczenie zyciowe, powoduje ten luzniejszy stosunek do
rzeczywistosci...

28. Data: 2020-07-21 19:45:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/07/2020 o 00:25, XL pisze:
> .. za kilka dni :-)
> https://www.fotosik.pl/zdjecie/c74daf5b141bb4dc

nie zasiadziesz w atenskiej radzie, tylko faceci, sorry

--
gazebo

TylKO debile uzywajom epitetow ;P
Podział