Sześciolatki do szkoły, roczniki 2002-04

1. Data: 2008-03-12 15:21:40

Temat: Sześciolatki do szkoły, roczniki 2002-04
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę opóźnione, ale aktualne plany ministerstwa:
http://www.men.gov.pl/content/view/10242/47/

Rocznik 2003 zostanie rozparcelowany i pójdzie z siedmiolatkami z rocznika
2002 (I półrocze) oraz z sześciolatkami z rocznika 2004 (II półrocze). Jest
ciekawie, jeżeli chodzi o edukację przedszkolną. Dla drugiego półrocza 2003
przewidziano obowiązkową zerówkę sześciolatków, dla rocznika 2004 "prawo do
przedszkola" pięciolatków. Rocznik 2002 też ma obowiązkową zerówkę
sześciolatków, zaś pierwsze półrocze 2003 ma... właściwie nic nie ma.
Wskazane przedszkole, co oznacza, że jak gmina da radę, to będzie. Z
doświadczenia wiem, że jak gmina nie musi, to rady nie daje.

EwaSzy

2. Data: 2008-03-12 17:29:18

Temat: Re: Sześciolatki do szkoły, roczniki 2002-04
Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 16:21, "Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
> Wskazane przedszkole, co oznacza, że jak gmina da radę, to będzie. Z
> doświadczenia wiem, że jak gmina nie musi, to rady nie daje.

I dlatego uważam, że ta reforma jest możliwa dopiero za 2 lata. Bo
najpierw
trzeba znaleźć miejsce w przedszkolu dla 5-latków.

Pocieszające jest to, że przez pierwsze dwa lata rodzice nie muszą się
na to
zgodzić.

H.

3. Data: 2008-03-12 17:30:01

Od: h...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wskazane przedszkole, co oznacza, że jak gmina da radę, to będzie. Z
> doświadczenia wiem, że jak gmina nie musi, to rady nie daje.

I dlatego uważam, że ta reforma jest możliwo dopiero za 2 lata. Bo

4. Data: 2008-03-13 10:20:00

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy wiosna nas już nęci *Harun al Rashid* takie rzeczy smęci:
> Trochę opóźnione, ale aktualne plany ministerstwa:
> http://www.men.gov.pl/content/view/10242/47/

Mały szkodnik się ucieszy, że wcześniej pójdzie do szkoły... ja trochę mniej
:(

*gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2008

5. Data: 2008-03-13 11:56:06

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid wrote, On 2008-03-12 16:21:
> Trochę opóźnione, ale aktualne plany ministerstwa:
> http://www.men.gov.pl/content/view/10242/47/
Dla opornych:
http://www.prawarodzicow.pl/index.php
agg

6. Data: 2008-03-13 11:56:18

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@g...com>
"I dlatego uważam, że ta reforma jest możliwa dopiero za 2 lata. Bo
najpierw
trzeba znaleźć miejsce w przedszkolu dla 5-latków."

W Gdańsku było ostre starcie między rodzicami przedszkolaków a władzami
miasta o planowane przesunięcie wszystkich zerówek do szkół. Miejsc w
przedszkolach brakuje, ale szkoły nie sa przystosowane do zapewnienia
dzieciom takiej opieki (świetlice, posiłki) jak przedszkola.

EwaSzy

7. Data: 2008-03-13 11:58:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" :

> Mały szkodnik się ucieszy, że wcześniej pójdzie do szkoły... ja trochę
> mniej
> :(

Mnie średnio bawi świadomość, że Te dwa roczniki będą przeładowane.

EwaSzy

8. Data: 2008-03-13 12:21:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.03.2008, o godzinie 12.58.12, na pl.soc.dzieci.starsze, Harun al
Rashid napisał(a):

> Mnie średnio bawi świadomość, że Te dwa roczniki będą przeładowane.

Akurat k... moje!

*Habeck* + Asia (28.02.2002) + Daniel (28.04.2004)
- Schutzbach

9. Data: 2008-03-13 12:37:45

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2008 13:21:24 +0100, Habeck Colibretto
<h...@N...gazeta.pl> wrote:

>Akurat k... moje!

i moje :( jeszcze pociesza mnie fakt że z drugiego półrocza jest czyli
pójdzie ew. w swoim czasie tyle że będzie tłok.
Wcale mi się to przyspieszenie nie podoba.

Magda

10. Data: 2008-03-13 13:23:23

Temat: Re: Sze?ciolatki do szkoły, roczniki 2002-04
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyb" ...

> i moje :( jeszcze pociesza mnie fakt że z drugiego półrocza jest czyli
> pójdzie ew. w swoim czasie tyle że będzie tłok.
> Wcale mi się to przyspieszenie nie podoba.

I moja, 2004.

EwaSzy

Czy jest ktos na tej grupie kto kocha Jezusa?
Grypa zoladkowa?
Alergia roztocza
[GwK] samochodzik zdalnie sterowany - PILNE
dziwne plamy - na co alergia? - długie