Szklana kabina - czym czyścić ?

1. Data: 2003-09-24 19:33:29

Temat: Szklana kabina - czym czyścić ?
Od: "Krzysztof J." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kabinę natryskową ze szkła gładkiego, przezroczystego z firmy KOŁO. Czym
wyczyścić skutecznie i łatwo osad z wody na szkle kabiny. Próbowałem cifem,
ale czyszczenie jest trudne i nieskuteczne.

Krzysztof J.

1. Data: 2003-09-24 19:42:23

Temat: Re: Szklana kabina - czym czyścić ?
Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof J." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
cifem,
> ale czyszczenie jest trudne i nieskuteczne.

Płynem o nazwie Frosh (taki z zieloną żabką), sa tego rozne rodzaje, ja
uzywam do usuwania kamienia.Doskonale usuwa osady z mydla, kamien, i osad po
wyschnietej wodzie, tylko trzeba to robic w rekawicach ochronnych bo nieco
"zjadajacy raczki jest". Mozna go kupic w Castoramie badz Praktikerze ale we
Wroclawiu byl nawet w Lecrercu.

Pozdrawiam
Mandragorax

1. Data: 2003-09-24 20:46:28

Od: "cxtrd" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cifem,
> ale czyszczenie jest trudne i nieskuteczne.

Czesc
Ja czyscilem czyms podobnym do usuwania kamienia ale nie szmata tylko
drucikami (takimi do szorowania garow) i w koncu kupilem folie
polprzezroczyta i przykleilem od zewnetrznej strony.Problem sie skonczyl tzn
osad jest ale go nie widac :-) i czyscisz nie tak czesto.Jak chcesz opis jak
nakleic folie pisz na priv
Pozdrowka

1. Data: 2003-09-25 06:37:39

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cifem,
> ale czyszczenie jest trudne i nieskuteczne.

W kazdym wiekszym sklepie z kabinami a takze w Castoramie, Obi i pewnie
innych tego typu "zaglebiach" kupisz plyn do macia szklanych kabin
prysznicowych.
Rozpuszcza co trzeba i sprawia sie b. dobrze.

MarcinP

1. Data: 2003-09-25 07:15:55

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof J." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
. Czym
> wyczyścić skutecznie i łatwo osad z wody na szkle kabiny.

Cały cymes w tym, żeby najpierw pokryć szkło impregnatem - potem wystarczy
po kąpieli przetrzeć ściereczką suchą i już. Nie ma żadnego osadu, kamienia,
plam itp. Impregnować trzeba co pół roku około. Środki można znaleźć w Casto
itp.
Pozdro.

ninja

1. Data: 2003-09-25 07:40:41

Od: "523" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam lustra w kabinie
czy ktoś te płyny stosował i pomaga

1. Data: 2003-09-25 10:28:42

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ninja" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
kamienia,
> plam itp. Impregnować trzeba co pół roku około. Środki można znaleźć w

A jest jakis sposob impregnacji kabiny z szybkami z plastiku? :))

Dominika R

1. Data: 2003-09-25 11:05:42

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cifem,
> ale czyszczenie jest trudne i nieskuteczne.

tez mam szklana z KOŁA :)
czyszczę płynem dwufazowym - taki niebiesko-biały , Bref o ile pamiętam
bardzo dobrze sie tym myje

Asia

1. Data: 2003-09-25 11:42:52

Od: "krzys" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupiłem sobie taka gume do sciagania wody z szyb
po kapieli wystarczy przetrzec szyby i problem z glowy.
nie ma osadu i prawie woglle nie trzeba czyscic

1. Data: 2003-09-25 12:54:51

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzys" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja kupiłem sobie taka gume do sciagania wody z szyb
> po kapieli wystarczy przetrzec szyby i problem z glowy.
> nie ma osadu i prawie woglle nie trzeba czyscic

Ja mam tak samo, kabine myje raz na 4-5 miesiecy, po sciagnieciu wody
sciagaczka nie zostaje prawie nic.

filtry do wody
[NTG:] test
meble kuchenne