Szkło nad blatem kuchni

1. Data: 2005-07-18 18:02:16

Temat: Szkło nad blatem kuchni
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ponieważ z różnych względów nie chcę kafelek na ścianie a trzeba ją jakość
zabezpieczyć, wymyśliłem sobie tafle matowego szkła nad blatem w kuchni. Z
archiwum wynika że niektórzy posiadają takie rozwiązanie. I teraz prośba o
opinie na ten temat, zwłaszcza jak sie sprawuje w okolicy kuchenki i
zlewu. Jaki sposób mocowania, na kołkach czy wystarczy klej?
Pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2005-07-19 05:59:34

Temat: Re: Szkło nad blatem kuchni
Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz prośba o opinie na ten temat, zwłaszcza jak sie sprawuje w okolicy
> kuchenki i zlewu. Jaki sposób mocowania, na kołkach czy wystarczy klej?

ja kupiłem wkrety do mocowania lustra z chromowanymi nakładkami. 4
sztuki na tafle szkla 60x60. Mam tylko nad kuchenka. Tylko pamietaj zeby
zmatowiana czescia do sciany bo inaczej nie domyjesz.

3. Data: 2005-07-20 15:10:47

Od: "lumarcin" <lumarcin(ciach)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardziej kretynskiego i mniej praktycznego pomyslu nie widzialem w zyciu,
sory ale u jednej kobiety juz 3 raz dorabiam szybe bo niechcacy tlucze jak
garnkami, nie polecam tego sposobu

4. Data: 2005-07-20 20:49:29

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lumarcin" <lumarcin(ciach)@vp.pl> napisał w wiadomości

> bardziej kretynskiego i mniej praktycznego pomyslu nie widzialem w
> zyciu, sory ale u jednej kobiety juz 3 raz dorabiam szybe bo niechcacy
> tlucze jak garnkami, nie polecam tego sposobu
Nie będe rzucał garnkami :) Czy jest jakieś inne przeciw?
Wojtek

5. Data: 2005-07-20 20:55:50

Od: "lumarcin" <lumarcin(ciach)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szklo piaskowane (matowe) jest bardzio trudne do utrzymania w czystosci,
nalezaloby jesli juz chesz w tym celu lakomatu lub szkla trawionego, jest to
szklo matowe powlekane warstwa lakieru po dotknieciu palcami nie pozostaja
slady i sa latwe do wyczyszczenia, aczkolwiek jest podatne na zarysowania ;)

6. Data: 2005-07-20 20:56:33

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

> ja kupiłem wkrety do mocowania lustra z chromowanymi nakładkami. 4
> sztuki na tafle szkla 60x60. Mam tylko nad kuchenka.
Tak, ale klejone powinno być ładniejsze (niewidoczne mocowania). Tafla
będzie o wymiarach ok. 2000x600.

Tylko pamietaj zeby
> zmatowiana czescia do sciany bo inaczej nie domyjesz.

To się domyśliłem. Ktoś pisał żeby jeszcze pomalować tył, wtedy nie będzie
widać jak coś wpadnie/wlezie/wpłynie za szkło.
Wojtek

7. Data: 2005-07-21 08:45:14

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> To się domyśliłem. Ktoś pisał żeby jeszcze pomalować tył, wtedy nie
> będzie widać jak coś wpadnie/wlezie/wpłynie za szkło.
> Wojtek

wątpie zeby cos wlazlo za szklo, chyba ze edziesz polewal sciany np
olejem ;-)
Ale zwroc uwage na fakt ze matowione szklo (jesli zamawiasz u szklarza)
jest jednak przezroczyste w jakims tam stopniu. Wiec sciane pod spodem
moze byc widac. Mozna to wykorzystac np., na zrobienie faktury na
scianie i wtedy fajny efekt to daje albo moznarzeczywiscie zamalowac szklo.

8. Data: 2005-07-21 18:42:19

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to szklo matowe powlekane warstwa lakieru po dotknieciu palcami nie
> pozostaja slady i sa latwe do wyczyszczenia, aczkolwiek jest podatne na

No tak, ale przecież stronę matową dajesz do ściany. Najbardziej mnie
interesuje czy nie zostają jakieś zacieki po pryskającym tłuszczu i temu
podobne. Napisz jeszcze jaki jest ogólny efekt wizualny tego co naprawiasz
:)
Wojtek

9. Data: 2005-07-23 18:29:41

Od: "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobne. Napisz jeszcze jaki jest ogólny efekt wizualny tego co naprawiasz

szczerze to na oczy tego nie widzialem klientka przynosi wymiarty a ja jej
to dorabiam, ma to tak zaprojektowane ze szyba jest wklejana na silikon
wiec nic sie za szklo nie dostaje ;), a szklo jest przezroczyste i jest to
szklo grubosci 6 mm 130x70 cm mocowane na 4 otwory ;)

studnia głębinowa
piecyk gazowy do zabudowy
Zewnętrzny/wewnętrzny termometr elektroniczny
TBS
Lampy ogrodowe - trwałość tworzywa