Szkola

1. Data: 2003-08-24 14:42:51

Temat: Szkola
Od: "rentoon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupa !

Czy ktos z was moglby polecic jakas szkole w ktorej naucza profesionalnie
gotowac?
Najchetniej jesli byloby cos w okolicach warszawy i konczylo sie
wartosciowym papierem.
Czy w Polsce sa w ogole takie szkoly? nie mam na mysli zawodowek o profilu
gastronomicznym.

adam rentoon

1. Data: 2003-08-24 21:41:43

Temat: Re: Szkola
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, August 24, 2003 4:42 PM [GMT+1=CET],
rentoon <l...@p...fm> wrote:

> [...]
> wartosciowym papierem.
> Czy w Polsce sa w ogole takie szkoly? nie mam na mysli zawodowek o

Poszukaj pod haslem 'liceum gastronomiczne'.
Barbara

1. Data: 2003-08-25 08:35:28

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.

> Poszukaj pod haslem 'liceum gastronomiczne'.
> Barbara
>
> --
No wlasnie..
Licea gastronomiczne..
A jak ktos jest starszy i dopiero teraz uswiadomil sobie ze ma ciagoty w tym
kierunku??
Mnie osobiscie sie marzy taki kursik jak na zachodzi prowadza w powaznych
restauracjach, a czasem mozna zobaczyc na kanalach anglojezycznych...
Ja wzrokowcem jestem i bardziej przemawia do mnie jak zobacze jak cos sie
powinno robic, ale w Polsce raczej takich kursow nie uswiadczysz..
A przynamniej mi o nich nie wiadomo chociaz kiedys probowalam szukac..

Pozdrawiam
Barbara(BaM)

1. Data: 2003-08-25 09:36:16

Od: "rentoon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Otoz to, wlasnie koncze studia tak wiec nie bede sie cofal do liceum, chyba
ze to liceum ma inne znaczenie.
Powolanie odkrylem w sobie, bardzo lubie gotowac i chcialbym to robic np
dla ludzi z godnie z grupa krwi i najnowszymi doniesieniami z badan nad
metabolizmem np surowka przed glownym posilkiem.
Faktycznie trzeba chyba za granica poszukac ...

1. Data: 2003-08-25 14:24:19

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja też jestem już wieku policealnym i chcę się uczyć gotować. W Warszawie
słyszała że Kurt Sheller w Sheratonie dale lekcje ale to chyba sporo
kosztuje a poza tym ja z Pomorza.
Wiem że we włoszech są całe turnusy dla grup zorganizowanych i uczą cię tam
tutta cocina italina
koneserka

1. Data: 2003-08-25 15:41:24

Od: "Ela" <u...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawet czas jakiś temu na grupie ktoś podawał adres internetowy strony szkoły
gotowania Kurta Shellera, poszukaj w archiwum chyba pod hasłem szkoła, albo
w internecie w wyszukiwarce.

ela

1. Data: 2003-08-26 06:08:01

Temat: Re: Szkola Kurta Schellera
Od: "kolczatka " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela <u...@m...icpnet.pl> napisał(a):

> [...]
> gotowania Kurta Shellera, poszukaj w archiwum chyba pod hasłem szkoła, albo

Wszystko pięknie i ładnie, tyle, że są to jednorazowe kursy w stylu dania z
pomidorów w kuchni włoskiej i trwa to ok. trzech godzin. Ciężko to nazwać
kursem z prawdziwego zdarzenia.
Pozdrawiam
Aska

1. Data: 2003-08-27 15:16:09

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Kursy u Kurta to sposob na spedzenie wolnego czasu. Slyszalam, ze sa u Niego
jeszcze kursy dla profesjonalistow, to moze te. Ale to sa przede wszystkim
koszty i przyjemnosc, ale nie nauka zawodu. Boleje, ze w Polsce nie ma
wyzszej szkoly kucharskiej. Wiem, nie mialby kto uczyc. Naprawde szkoda.
Poziomka

1. Data: 2003-08-29 06:29:07

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wartosciowym papierem.
> Czy w Polsce sa w ogole takie szkoly? nie mam na mysli zawodowek o profilu

Podaje ta informacje jako ciekawostke, bo dotyczy ona Torunia: widzialam
ogloszenie szkoly dla doroslych, zapraszajacej do Policealnej Szkoly Sztuki
Kulinarnej. Nazywa sie ladnie, prawda? Ciekawe, czego konkretnie tam ucza...

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

dynia-przetwory
Ogórki w musztardzie - robicie takie?
Bylo - dynia co z nej zrobic