Inwazja kucharek

1. Data: 2003-08-23 20:58:12

Temat: Inwazja kucharek
Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu kucharki śmiecą na grupie opowiadając o Maryni du... .
Bohaterskie oddziały kucharek pod wodzą Naczelnej Kucharki Polskiej na
Emigracji desantują się na pl.rec.kuchnia i znów powróciły te pogwarki o
mężach, zakupach itede.
Eeeee macie tę wspaniałą grupę na jaChu i co przestało wystarczać
skwierczenie w kilka we własnym sosie?
mania
--
"Czyli na przyklad "Czesc piszacych na pl.rec.kuchnia to plebejskie
chamstwo bez obycia" bedzie Ok?" [by M.E.Hamerla]

1. Data: 2003-08-23 21:05:49

Temat: Re: Inwazja kucharek
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania
<m...@o...pl>

> Znowu kucharki śmiecą na grupie opowiadając o Maryni du... .

plonk

p.

1. Data: 2003-08-23 21:13:56

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mania napisał:

> Znowu kucharki śmiecą na grupie opowiadając o Maryni du... .

PLONK

1. Data: 2003-08-23 21:21:21

Od: "kundzia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> PLONK
Te EU Lalka sama se zrób plonka! Znowu się zaczyna to wygłupiackie
szpanerstwo z plonkami.
kundzia

1. Data: 2003-08-23 21:27:30

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

kundzia
<k...@w...pl>

> Te EU Lalka sama se zrób plonka! Znowu się zaczyna to wygłupiackie
> szpanerstwo z plonkami.
> kundzia

plonk

p.

1. Data: 2003-08-23 21:52:57

Od: "mikw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Czyli na przyklad "Czesc piszacych na pl.rec.kuchnia to plebejskie
> chamstwo bez obycia" bedzie Ok?" [by M.E.Hamerla]

Uprasza się publiczność o niekarmienie trolli.

mikw

1. Data: 2003-08-23 22:12:39

Od: "" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Czyli na przyklad "Czesc piszacych na pl.rec.kuchnia to plebejskie
> chamstwo bez obycia" bedzie Ok?" [by M.E.Hamerla]

Widać chęć popisania się była silniejsza niż honor

1. Data: 2003-08-24 02:08:48

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania wrote:

won.

J.

1. Data: 2003-08-24 04:54:56

Od: "Dirk Smit" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"JurekA" <
> mania wrote:
>

> won.
>
> J.

Popieram

1. Data: 2003-08-24 07:21:12

Od: "Edward" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości
> mania wrote:
> won.
>
> J.
A co to za chamstwo szerzy się na tej grupie.

"Zartujesz sobie? Przeciez ta zalosna kreatura w ogole nie potrafi
prowadzic dyskusji". [by M.E. Hamerla]

Wcale mi nie do żartów.
Edward

Zakup woka
Ser z koziego mleka
wolowina/walkie
moje wariacje na temat mojej zupy grzybowej
Bablowica