Ser z koziego mleka

1. Data: 2003-08-23 19:05:58

Temat: Ser z koziego mleka
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisu na ser z koziego mleka ! Nasze dwie kozy są juz pozbawione
młodzieży i mamy kłopot z duża ilością koziego mleka, ok 5 l dziennie od 2
kóz! My, koty i psy nie dajemy rady juz wypijać takich ilości więc może ktoś
podrzuci jakiś przepis, ser biały tradycyjną metodą nie smakuje nam !
Larysa i kozy Majka i Kizia

1. Data: 2003-08-24 08:50:15

Temat: Re: Ser z koziego mleka
Od: "Waldemar Filipczak" <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

zazdroszcze

1. Data: 2003-08-24 13:53:54

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zazdroszcze

Mleka czy zwierza ?
Larysa - co chciałaby jeszcze osła !

wolowina/walkie
moje wariacje na temat mojej zupy grzybowej
Bablowica
(OT) Plamy po soku pomidorowym
potrzebuje przepis na leczo