wolowina/walkie

1. Data: 2003-08-23 18:46:48

Temat: wolowina/walkie
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

Powiedz Justys, co w koncu zrobilas z tego antrykotu i jak Ci to wyszlo?
Barbara

a ja wlasnie zrobilabym cos do jedzonka.. i nawet zakupy zrobilam :-)..
czyli nabylam na Ptasiej we Wrocku i piekne 'malinowki', czyli pomidory a' 1
zl/kg , i cebule w tej samej cenie i papryke - od 1 zl do 2,50 za 1 kg..[ta
po 2,50 to byla waska, ostra peperoni]
nawet astry nabylam za caly 1 zl
no i koperek + 2 natki pietruszki..

no a kawaleczek wolowinki, ale takze lopatka cieleca + jakis odgrzebany
[surowy] gulasz wieprzowy czekaja na moja dalsza decyzje..

aaaaa.. zapomnialabym o kabaczku/cukiniii .. takie cu's ciemnozielone.. tyz
za 1 zl..

ledwo te dobroci przytaszczylam do chaty..
bowiem chuchro jestem..

powiem jedno, ze to co mowil Maciek Lewczuk.. sprawdza sie w 100 %.. mlodzi
ludzie z Trzebnicy sa niezwykle wprost sympatyczni :-)

no a potem poszlam po piwo, ktore wlasnie pije...

i nie wiem, co w koncu z tych dobroci zrobic...
tego jest zdecydowanie wiecej niz na jedno danie!
a ja stracilam chwilowo wene do pracy... [nie z powodu piwa]

NIe ulega tez kwestii, ze cielecinke bede robila osobno na stopionym
wczesniej masle...

a tak nawiasem mowiac, to powiedzcie, czy lopatka cieleca bez kosci po 11.80
to duzo, czy malo?
Pozdrowka
Barbara

1. Data: 2003-08-23 19:13:08

Temat: Re: wolowina/walkie
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> a ja wlasnie zrobilabym cos do jedzonka.. i nawet zakupy zrobilam
:-)..

Skoro już się chwalimy, to ja na Grunwaldzkim nabyłam wędzone schabowe
kości (4 zł/kg) i teraz pase męża grochówką na owych kościach, ze
skwareczkami i jałowcem. Mmmmm...
I jak tu sie odchudzić ?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-23 19:53:43

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro już się chwalimy, to ja na Grunwaldzkim

Co jest na Grunwaldzkim ??

nabyłam wędzone schabowe
> kości (4 zł/kg) i teraz pase męża grochówką na owych kościach, ze
> [...]

Grochowke ? Latem ? w tej temperaturze ?
JAk dobrze ,ze nie mam takiej zony !

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-08-23 21:23:30

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw <t...@g...pl> wrote:

> Grochowke ? Latem ? w tej temperaturze ?

Jakiej temperaturze? I co ma temperatura do grochowki?

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-23 21:39:22

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> Jakiej temperaturze? I co ma temperatura do grochowki?

Poza tym we Wrocławiu dziś deszczowo..

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-23 22:04:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "Stanislaw" <t...@g...pl>

>Co jest na Grunwaldzkim ??
plac targowy + okoliczne sklepy

nabyłam wędzone schabowe
> kości (4 zł/kg) i teraz pase męża grochówką na owych kościach, ze
> [...]

eeeeeeee tam.. 4 zl za 1 kg wezonych kosci??
rozboj w bialy dzien.
U mnie na Trzebnickiej dostaniesz wedzone podgardle w cenie 5 zl/kg
Walkie potwierdzi :-)

>Grochowke ? Latem ? w tej temperaturze ?
>JAk dobrze ,ze nie mam takiej zony !
Stanislaw z Gdanska

a kto powiedzial, ze to trzeba jesc [czyli te grochowke] o godzinie np.
13:00 ???
W srodku nocy takze mozna.. :-)
elastycznosci wiecej, Staszku... gdzie fantazja ulanska???
a tak w ogole, to narecie Wroclawiowi odpuscilo.. i jest calkiem przyjemna
temperaturka.. no i 'po deszczu jest'
Pozdrowka
Barbara

1. Data: 2003-08-23 22:19:41

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> a kto powiedzial, ze to trzeba jesc [czyli te grochowke] o godzinie
np.
> 13:00 ???
> W srodku nocy takze mozna.. :-)

No własnie, jakas 20.00 była, jak zaczęliśmy zmagania z garem zupy.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-24 07:24:35

Od: "Edward" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bi8p9p$r3u$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> np.
>
> No własnie, jakas 20.00 była, jak zaczęliśmy zmagania z garem zupy.
Pewnie potem sasiedzi myśleli w nocy, że to znów Armia Czerwona zdobywa
Festung Breslau. Bo do tego jeszcze pani profesor zakontraktowana od
germanistyki krzyczała przez sen po niemiecku: "Hilfe, hilfe"
Edward

1. Data: 2003-08-24 07:25:43

Od: "Edward" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bi8mu5$npk$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Poza tym we Wrocławiu dziś deszczowo..
A w Sandomierzu chmury się zbierają. Zrobię w poniedziałek pranie, bo boję
się, że dziś nie wyschnie.
Edward

1. Data: 2003-08-24 07:36:32

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Jakiej temperaturze? I co ma temperatura do grochowki?

No jak to co? W wyzszych temperaturach chec do zjadania
wysokokalorycznych zup czy innych dan jest jakby mniejsza.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

moje wariacje na temat mojej zupy grzybowej
Bablowica
(OT) Plamy po soku pomidorowym
potrzebuje przepis na leczo
lody