Szkoła i takie tam.

41. Data: 2006-07-21 17:33:37

Temat: Re: Szkoła i takie tam.
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> Tak bywa. Niestety.

bo w jaki sposob nasze dywagacje odnosnie roli rodzca niweluja
postepujacy upadek szkoly jako przekaznika wiedzy w miejsce, ktorej
wprowadzana jest systematycznie od wielu lat wiara?
--
careful with that axe Eugene!

42. Data: 2006-07-21 18:45:18

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> [...]
> postepujacy upadek szkoly jako przekaznika wiedzy w miejsce, ktorej
> wprowadzana jest systematycznie od wielu lat wiara?

Wprowadzenie religi do szkoly bylo poprzedzone wielka batalia
spoleczna.
Kazda wladza posilkowala sie oparciem instytucji kosciola.
Kosciol wykorzystal swoje spoleczne oddzialywanie do wygrania swoich
interesow i przeniesienia kosztow ewangelizacji na Panstwo.
Rzad Suchockiej podpisal konkordat od kuchni, bez konsultacji
spolecznej.
Takie sa konsekwencje.
To jest sprawa polityki panstwa.
Indywidualnie mozna posylac dziecko do szkoly spolecznej, prywatnej z
autorkim programem nauczania. Tam rodzice maja wplyw na kadre
nauczycielska i program nauczania. One maja zagwarantowane prawo do
autorskich programow.
Mam nadzieje, ze pomysl Giertycha o urawnilowce sie nie powiedzie.
Bo pomysly Giertycha o ingerowaniu w program nauczania jest pomyslem na

indoktrynowanie.
Pzdr.aga

43. Data: 2006-07-21 19:04:08

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jul 2006 10:33:16 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> za naszymi plecami funkcjonuje w szkołach system
> indoktrynacji, dokładnie taki sam jak w jak w państwach ekstremalnie
> wyznaniowych.

Oj żebyś nie wykrakał ;-)

Pozdr.
--
Immon

44. Data: 2006-07-21 19:17:32

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> [...]
> interesow i przeniesienia kosztow ewangelizacji na Panstwo.
> Rzad Suchockiej podpisal konkordat od kuchni, bez konsultacji

naciagnieto przy tym prawo i jeden Bog wie co jeszcze, efekty juz mozna
obserwowac

> [...]
> autorkim programem nauczania. Tam rodzice maja wplyw na kadre
> nauczycielska i program nauczania. One maja zagwarantowane prawo do

powinno byc odwrotnie, panstwo winno gwarantowac litera prawa pozbawione
pierwiastkow urojonych wychowanie i nauke z naciskiem na to drugie

> Mam nadzieje, ze pomysl Giertycha o urawnilowce sie nie powiedzie.
> Bo pomysly Giertycha o ingerowaniu w program nauczania jest pomyslem na
> indoktrynowanie.

jest jak najbardziej, swiadomym, celowym i zamierzonym

--
careful with that axe Eugene!

45. Data: 2006-07-21 19:45:39

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Jak najbardziej jest faktem.
> Nie widze w tym nic specjalnie złego, w kontekscie wyznawcow allaha /
> muzułmanów
> walczacych z zachodem. I straszysz czymś takim w Polsce.

Że ja straszę czymś takim w Polsce ?? :)

> Promocja trwalego zwiazku na zle nie wyjdzie.

I tu trafiłeś w sedno. Wielu młodych ludzi decyduje się na tzw. trwałe
związki (małżeństwo). Co prawda sami do końca nie wiedzą po co i na co im
to, niemniej jednak tradycja oraz religijna indoktrynacja utwierdzają ich w
przekonaniu, że jest to naturalna kolej rzeczy. Decyzja więc jest
podejmowania nie na podstwaie wskazań, tylko na podstawie (w ich mniemaniu)
braku przeciwskazań. Wreszcie istnieje w nich przekonanie, że dostosowując
się do reguł panujących w społeczeństwie, stają się pełnowartościowymi
członkami tegoż społeczeństwa. Posiadanie dowodu osobistego uprawnia jedynie
do zakupu alkoholu i nazywania siebie dorosłym w świetle prawa, jednak
poczucie dorosłości osiąga się wtedy, gdy załozy się rodzinę i nieco
uniezależni od swoich starych. Poczucie to jest właśnie wynikiem tej
indoktrynacji, która jak twierdzisz (uwaga manipuluję :) ) podobno na złe
nikomu nie wyszła.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

46. Data: 2006-07-21 19:49:23

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się rodzinę i nieco uniezależni od swoich starych. Poczucie to jest
> właśnie wynikiem tej indoktrynacji, która jak twierdzisz (uwaga manipuluję

Aha - zapomniałem dopisać, że z tego rozwody są - inaczej cały wywód bez
sensu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

47. Data: 2006-07-21 20:53:47

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> a jesli ja nie mam aspiracji flekowania i chialbym moc wyslac dziecko do
> szkoly gdzie wyklada sie wiedze w miejsce mszy w intencji deszczu?

maleńki cytacik
",,Naturalne" metody planowania rodziny staną się dzięki temu
popularniejsze. Piekło kobiet znów się zapełni. "

ujęła mnie serdecznie owa troska o kobiety.
bo jak wiadomo jaśnie oświeconym krzewicielom wiedzy -
ciąża to "kłopot" kobiety.
idąc twoją retoryką (imho nieco za daleko posuniętą, choć doceniam twoje
prowokacje) powiedziałbym - pierdolę takie pierdolenie. a nawet tak
jakoś biologicznie można to zrozumieć :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

48. Data: 2006-07-21 20:59:00

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=38214&wid
=8396353&rfbawp=1153170949.888&ticaid=12002

> Bo widzicie ... wy tu pierdolicie o sondażach wyborczych i manipulacji w
> mediach, gdy w tym czasie za naszymi plecami funkcjonuje w szkołach
> system indoktrynacji, dokładnie taki sam jak w jak w państwach
> ekstremalnie wyznaniowych. Może to mało znaczące wyznanie - ale nie
> zgadzam się by te śmierdzące, parszywe kurwy, które zostały wysrane a
> nie urodzone - zbliżały się do mojego dziecka, na odległość mniejszą niż
> 2 lata świetlne.

przemek
w jakim stopniu oceniłbys poziom indoktrynacji czytelników przez autora
tego artykułu?
powiedzmy na skali 1-10 gdzie 10 to skrajna chujnia i radio maryja a 1
to, powiedzmy, cud malina i bbc?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

49. Data: 2006-07-21 21:24:08

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: gazebo [Fri, 21 Jul 2006 13:50:31 +0200]:

> jestes zwolenniczka uczenia plywania poprzez wrzucenie
> dziecka do jeziora [...]

W zasadzie to mnie tak ojciec pływać nauczył, nie narzekam
na umiejętności, tak że nie wiem- to pozytywne miało być,
czy wprost przeciwnie...? :)

Kira

--
/(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
\o)/ I am what I am, I do what I want

50. Data: 2006-07-21 21:52:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> [...]
> tego artykułu?
> powiedzmy na skali 1-10 gdzie 10 to skrajna chujnia i radio maryja a 1 to,

Na mój gust 3-4 czyli wczesny tvn.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm
Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika