Szkoła i takie tam.

51. Data: 2006-07-21 21:54:56

Temat: Re: Szkoła i takie tam.
Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:44C13EDB.2040008@patrzy.na.swiat> takie słowa:

> maleńki cytacik
> ",,Naturalne" metody planowania rodziny staną się dzięki temu
> popularniejsze. Piekło kobiet znów się zapełni. "
>
> ujęła mnie serdecznie owa troska o kobiety.
> bo jak wiadomo jaśnie oświeconym krzewicielom wiedzy -
> ciąża to "kłopot" kobiety.

Kręcisz jak katolicki biskup, trenerze. Bo jak wiadomo, *niechciana* ciąża
to poważny kłopot kobiety.

Amnesiak

52. Data: 2006-07-21 22:02:26

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9rf7j$qb7$1@atlantis.news.tpi.pl> takie słowa:

> przemek
> w jakim stopniu oceniłbys poziom indoktrynacji czytelników przez autora
> tego artykułu?
> powiedzmy na skali 1-10 gdzie 10 to skrajna chujnia i radio maryja a 1
> to, powiedzmy, cud malina i bbc?

Uhuu... czasopismo można czytać lub nie, a do szkoły trzeba chodzić pod
przymusem i to będąc w trochę innym wieku niż ten, który ma przeciętny
czytelnik tygodnika.

Amnesiak

53. Data: 2006-07-22 01:26:25

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira wrote:

> W zasadzie to mnie tak ojciec pływać nauczył, nie narzekam
> na umiejętności, tak że nie wiem- to pozytywne miało być,
> czy wprost przeciwnie...? :)

sprobuj nie zajmowac stanowiska tylko sie zorientowac :)

--
careful with that axe Eugene!

54. Data: 2006-07-22 01:27:30

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> idąc twoją retoryką (imho nieco za daleko posuniętą, choć doceniam twoje
> prowokacje) powiedziałbym - pierdolę takie pierdolenie. a nawet tak
> jakoś biologicznie można to zrozumieć :)

chociaz daty sprawdziles? :)
--
careful with that axe Eugene!

55. Data: 2006-07-22 07:53:02

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> chociaz daty sprawdziles? :)

alez oczywiście że nie :)
czy to ja mam coś złego z kodowaniem?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

56. Data: 2006-07-22 07:57:40

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Kręcisz jak katolicki biskup, trenerze. Bo jak wiadomo, *niechciana* ciąża
> to poważny kłopot kobiety.

kręcisz jak amnesiak, amnesiaku.
wykręcasz się w takim razie od odpowiedzialności?
w ten sposób właśnie tworzysz owo "piekło kobiet" - stwierdzasz, że
niechciana ciąża to "kłopot" kobiety.
a zatem powiadam Ci niedowiarku, że niechciana ciąża to kłopot dwojga.
traktowanie tego "kłopotu" jako "piekła kobiet" budzi mój feministyczny
sprzeciw :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

57. Data: 2006-07-22 08:00:28

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Uhuu... czasopismo można czytać lub nie, a do szkoły trzeba chodzić pod
> przymusem i to będąc w trochę innym wieku niż ten, który ma przeciętny
> czytelnik tygodnika.

ciekawe czemu tak wszyscy boleją nad radiem maryja - tego same
zgrzybiałe mohery słuchają

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

58. Data: 2006-07-22 08:39:27

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> http://www.legaba.prv.pl/podr.htm

To co jest tam zaprezentowane nie tylko odstrasza od Boga, ale
prezentuje go
katem wobec czlowieka. Do tego dochodzi instrumentalne traktowanie
instytucji
kosciola. Przez wszystkie strony. Dziecko ma prawo sie zagubic i
zanegowac w ten sposob wszystkie podstawowe wartosci. I tu musi
wkroczyc madry rodzic.
To przyklad, ze nawet rozwijanie sfery duchowej u dziecka musi byc pod
kontrola.
Dziecko musi wpierw zrozumiec co znaczy czlowiek i jego
czlowieczenstwo.
Przez duchowosc rozumiem wiare w istnienie sily ponadprzyrodzonej,
silniejszej
od nas samych. Do ktorej odnosimy sie z ufnoscia, kiedy juz wszystko i
wszyscy nas zawioda. Daje nadzieje, ze nas chroni przed zlem. Rozwoj
duchowy
pomaga przywrocic nam wrodzone i niezbywalne poczucie wlasnej wartosci,
utraconej na skutek traumatycznych doswiadczen zyciowych.
Do takiej nauki potrzeba wiekiej milosci i madrosci zyciowej. A nie
szkolnych katechetow.
W ten sposob mlody czlowiek uczy sie dostrzegac wokol siebie rozmaite
przejawy duchowosci i budowania prawidlowych relacji z drugim
czlowiekiem.Uczy sie milosci i empati.
Negacja sfery duchowej i Boga przez mlodziez bierze sie z
niewlasciwego instrumentarium. Powstaje pustka duchowa zapelniajca sie
szambem.
Potem wszyscy sie dziwia dlaczego tyle patologii wsrod mlodych. Z
zagubienia.
osamotnienia, pustki intelektualnej i duchowej.
Urzednicze widzenie swiata i sterowanie sfera ducha za posrednictwem
politycznej szarlatanerii, jest najlepsza droga do zabijania poczucia
czlowieczenstwa.
Mam nadzieje, ze Sila Wyzsza do tego nie dopusci.

Pozdrawiam - aga-chello

59. Data: 2006-07-22 11:10:27

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9sluc$o1i$1@nemesis.news.tpi.pl> takie słowa:

> [...]
> a zatem powiadam Ci niedowiarku, że niechciana ciąża to kłopot dwojga.
> traktowanie tego "kłopotu" jako "piekła kobiet" budzi mój feministyczny

Good :)
Publikacje przywołane w artykule prowadzą nas więc wprost do tego
koedukacyjnego piekła. Zadowolon? :)

Amnesiak

60. Data: 2006-07-22 11:12:17

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9sm3k$o1i$2@nemesis.news.tpi.pl> takie słowa:

> ciekawe czemu tak wszyscy boleją nad radiem maryja - tego same
> zgrzybiałe mohery słuchają

Protestuję! Ja nie boleję nad RM, niezależnie od tego kto tego słucha.

Amnesiak

Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm
Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika