Szkoła i takie tam.

61. Data: 2006-07-22 13:03:54

Temat: Re: Szkoła i takie tam.
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Publikacje przywołane w artykule prowadzą nas więc wprost do tego
> koedukacyjnego piekła. Zadowolon? :)

zatem nie istnieje piekło kobiet?
:)

--
http://trener.blog.pl
SENS. PORTO. KAMELKI.

62. Data: 2006-07-22 16:12:38

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> przemek
> w jakim stopniu oceniłbys poziom indoktrynacji czytelników przez autora
> tego artykułu?
> powiedzmy na skali 1-10 gdzie 10 to skrajna chujnia i radio maryja a 1 to,
> powiedzmy, cud malina i bbc?

Swoją drogą, jeśli w artykule tenedencyjnie dobrano fakty, by calą sprawę
pokazać w niekorzystnym świetle, to chyba bez problemu dałoby się w sposób
tendencyjny dobrać takie fakty - by sprawę przedstawić w świetle korzystnym.
No więc ja jakoś nawet tendencyjnie nie potrafię takich korzystnych faktów
znaleźć, które wyprodukowały by u mnie rozanielenie w miejsce obrzydzenia.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

63. Data: 2006-07-22 16:50:06

Temat: OT Re: Szkoła i takie tam.
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> czy to ja mam coś złego z kodowaniem?

wbijasz UTF, ktorego ja nie konwertuje
--
careful with that axe Eugene!

64. Data: 2006-07-22 17:27:29

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> kosciola. Przez wszystkie strony. Dziecko ma prawo sie zagubic i
> zanegowac w ten sposob wszystkie podstawowe wartosci. I tu musi
> wkroczyc madry rodzic.

jeden rodzic walczacy z systemem? :) PiS projektuje zakaz reklamowania
pigulek przeciwciazowych przed 23

> Przez duchowosc rozumiem wiare w istnienie sily ponadprzyrodzonej,
> silniejszej
> od nas samych.

hmm, a jest w ogole potrzebna wiara w sily nadprzyrodzone?

--
careful with that axe Eugene!

65. Data: 2006-07-22 17:30:25

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Protestuję! Ja nie boleję nad RM, niezależnie od tego kto tego słucha.

wszyscy minus amnesiak to nadal wszyscy
:)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

66. Data: 2006-07-22 17:49:02

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

azebo wrote:

> jeden rodzic walczacy z systemem? :)

np. tu:
http://czytelnia.onet.pl/0,1359588,0,0,0,emerytki_ko
ntra_harry_potter,wiadomosci.html

--
careful with that axe Eugene!

67. Data: 2006-07-22 17:53:58

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9t7on$hmb$1@atlantis.news.tpi.pl> takie słowa:

> zatem nie istnieje piekło kobiet?
> :)

Nie sądzę, by obecność mężczyzn-braci w kaźni, czyniła cierpienia kobiet
istotnie lżejszymi lub mniej realnymi :)

Amnesiak

68. Data: 2006-07-22 17:56:01

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9tng9$n3q$1@nemesis.news.tpi.pl> takie słowa:

> wszyscy minus amnesiak to nadal wszyscy
> :)

Spierdalaj.
;)

Amnesiak

69. Data: 2006-07-22 18:04:34

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> jeden rodzic walczacy z systemem? :) PiS projektuje zakaz reklamowania
> pigulek przeciwciazowych przed 23

Tym bardziej nie mozemy jako rodzice byc pasywni.
Mamy swiadomosc szkodliwego dzialania politykow. Dlatego uswiadamianie
nalezy IMHO przeniesc na grunt rodzinny. Nikt nie moze zabronic
rodzicom
uswiadamiania dzieci w rodzinie. Tam mamy najwiekszy wplyw.
Politycy swoje, My rodzice swoje. Na szczeblu polityki i dzialan
spolecznych tez mozna wplywac poprzez opozycje. Szczegolnie przy tej
ekipie politycznej.
Polska spolecznosc przez wieki musiala tworzyc wspolny front przeciwko
roznej wladzy. Wierze, ze tym razem tez tak bedzie.
Szkoda tylko energi i czasu, ktory nam kradna politycy. Jesli nie ma
porozumienia w drodze parlamentarnej,trzeba bedzie wyjac z szuflad
oporniki.

> hmm, a jest w ogole potrzebna wiara w sily nadprzyrodzone?

Dla mnie potrzebna jest wiara do pelnego zrozumienia czlowieczenstwa.
Inaczej czlowiek zamienia sie w zwierze kierujac jedynie instynktem
zamozachowawczym.
Ja wierze w sily nadprzyrodzone, bo mialam w swoim zyciu wiele
przykladow
ich istnienia. Pomocnej sily.
To absolut niematerialny trudno definiowalny, wykraczajacy poza
mozliwosci poznawcze ludzkiego rozumu. Dlatego kazdy musi znalezc
wlasny punkt odniesienia, wlasny normatyw moralny.

70. Data: 2006-07-22 18:46:24

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga-chello wrote:

> Tym bardziej nie mozemy jako rodzice byc pasywni.

znaczy co? oni godzine policyjna a my tlumaczymy, ze zle robia? :) czemu
uparcie odmawiasz leczenia u zrodla? dlaczego sprzeciwiasz sie
likwidacji indoktrynacji przerzucajac wszytsko na rodzicow?

> Dla mnie potrzebna jest wiara do pelnego zrozumienia czlowieczenstwa.

dla ciebie, ok, jednak piszesz, ze ty wierzysz a przekladasz to na nas

--
careful with that axe Eugene!

Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm
Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika