Szkoła i takie tam.

71. Data: 2006-07-22 19:41:21

Temat: Re: Szkoła i takie tam.
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Nie sądzę, by obecność mężczyzn-braci w kaźni, czyniła cierpienia kobiet
> istotnie lżejszymi lub mniej realnymi :)

zwłaszcza gdy faceci to diabły wcielone :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

72. Data: 2006-07-22 19:42:23

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> Spierdalaj.

dopiero wpierdoliłem

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

73. Data: 2006-07-22 20:32:08

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9tv5n$845$1@nemesis.news.tpi.pl> takie słowa:

To akurat mogłoby im lekko ulżyć :)

Amnesiak

74. Data: 2006-07-22 22:36:23

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> To akurat mogłoby im lekko ulżyć :)

wszędzie te znajomosci :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

75. Data: 2006-07-22 22:37:54

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> No więc ja jakoś nawet tendencyjnie nie potrafię
> takich korzystnych faktów znaleźć, które wyprodukowały by u mnie
> rozanielenie w miejsce obrzydzenia.

widzisz, jaki jesteś ograniczony?

--
http://trener.blog.pl
REKS. DORN. KLAMERKI.

76. Data: 2006-07-22 22:48:22

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e9u9du$qme$1@nemesis.news.tpi.pl> takie słowa:

> wszędzie te znajomosci :)

To się niedługo skończy. Każdy układ zostanie rozbity.

Amnesiak

77. Data: 2006-07-22 23:13:52

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):

> To się niedługo skończy. Każdy układ zostanie rozbity.

przewidujesz jakieś kobiece niebo?

--
http://trener.blog.pl
SENS. WOLNO. BAJERKI.

78. Data: 2006-07-23 06:05:31

Od: "aga-chello" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):
> [...]

Nie jeden rodzic. Rodzice nie zyja w prozni. Nie wiem, czy angazujesz
sie w jakies dzialania spoleczne opiniotworcze. Ale w ten sposob mozna
wplywac.
Oczywiscie sila oddzialywania i skutecznosc wplywania opinii publicznej
na
system i prawo jest uzalezniona od woli politykow. Dlatego mowilam o
odkurzeniu
opornikow.
Indywidualnie mozna jedynie w bliskich relacjach z dzieckiem na co
dzien wplywac
na jego swiadomosc. Konfrontowac swoja wiedze i opinie z jego wiedza.
Budowac zaufanie i wskazywac pozadany przez rodzica kierunek myslenia.
Rozmawiac, polemizowac. Byc partnerem w dialogu.
W ten sposob poznac jego filozofie i tok rozumowania.
Pokazac, ze rodzic to madry gosc, przy ktorym dziecko moze swobodnie
wyrazac swoje poglady. Dom rodzinny powinien dac sile i poczucie
podstawowego bezpieczenstwa.
Idac do szkoly dziecko wchodzi na obcy mu grunt. Jest zdane tylko na
wlasne sily obronne.
Dlatego to rodzic i dom rodzinny musi pierwotnie wyposazyc dziecko w
umiejetnosc bronienia siebie i swoich pogladow. Tego system nie nauczy.
Szkola nie moze karac za poglady inne od przyjetych.
Nie ma takiego prawa. Tu rodzic tez ma prawo ingerowac.
Dziecko to jak nieoszlifowany diament. Rodzic powinien byc tym mistrzem
odpowiedzialnym za szlifowanie. Nawet jesli przyjmiemy, ze "system" ma
duzy wplyw,
to odpowiedzialnosc rodzica jest pierwszorzedna. Wiem to z wlasnego
doswiadczenia.
To rodzic ma obowiazek kontrolowania, wplywania na wybor szkoly i
ogolny rozwoj.
Na razie "system" pozwala dokonywac wyborow.
System wplywa, ale nigdy "system" nie przyjmie odpowiedzialnosci za
skutki.
Bo skutki chorego "systemu" przejmuje na swoj garb spoleczenstwo.
Dlatego to
kazdy indywidualnie musi na wlasnym gruncie niwelowac skutki chorego
"systemu."
W innym przypadku bedziemy jak "owce nie majacy pasterza".
W uzupelnieniu podam, ze bylam i jestem przeciwna wprowadzeniu religi
do szkolnictwa
publicznego. Wyprowadzenie ewangelizacji z kosciolow , zdeprecjonowalo
jej wartosc duchowa. Poddawanie systemu oswiaty seksualnej i
biologicznej jedynie z punktu
widzenia religii katolickiej jest cofaniem dzieci w rozwoju
intelektualnym.
Szczegolnie, ze nie daje sie innej alternatywy. Ale nikt nikomu jeszcze
buzi nie moze
zamknac i ukarac za inne poglady gloszone poza murami szkoly.
W tym nasza nadzieja.
Pozdrawiam - aga -chello

79. Data: 2006-07-23 07:22:45

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Na mój gust 3-4 czyli wczesny tvn.

chodzi o poranny program?
:)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

80. Data: 2006-07-23 08:41:58

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Może to mało znaczące wyznanie - ale nie
> zgadzam się by te śmierdzące, parszywe kurwy, które zostały wysrane a
> nie urodzone

I pomyśleć że jak zaczynałem cię czytać wydawałeś mi się cipowaty.

Pozytywna pedofilia - czyli polscy pedofile kontratakuja
perfekcjonizm
Histeria medialna: "Straszne blizniaki" przejmuja wladze
Papierosy i seks.
Psychologia w projektowaniu interfejsów użytkownika