Szkoła kosmetyczna

1. Data: 2004-10-16 18:34:15

Temat: Szkoła kosmetyczna
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam taki problem poszukuje dobrej szkoly kosmetycznej ,moze byc to szkola
policealna lub wyzsza.Czy jest jakas osoba na grupie ktora mogla by mi cos
polecic ,doradzic .Konkretnie interesuja mnie szkoly bardziej na polnocy
polski, ewentualnie w srodkowej czesci. Z gory bardzo dziekuje

1. Data: 2004-10-17 08:20:57

Temat: Re: Szkoła kosmetyczna
Od: "ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie Policealne Studiom Kosmetologii czy jakos tak na Rakowieckiej,
państwowe, dzienne niepłatne, zaoczne płątne tylko nie wiem ile.

pozdrawiam

ania

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-10-17 08:21:48

Od: "ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-17 19:13:17

Od: "magda-chb" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam studium policealne na podwalu w ZDZ. Koszt ok 550zl. Sama je
skonczylam. Dobre grono nauczycieli praktyki w szkole, szkolny gabinet,
klienci z zewnatrz. Nie trzeba martwic sie o kosmetyki potrzebne na
zajeciach praktycznych!
Na Podwalu jest jeszcze szkola pielegnacji zdrowia i urody - licencjat.
Kosztuje 1000 zl za miesiac lub 4500zl za semestr. Bardzo dobra kadra
profesorow, warto!

Glinki
Woda toaletowa? woda perfumowana?
Rozszerzone pory