Rozszerzone pory

1. Data: 2004-10-16 11:49:56

Temat: Rozszerzone pory
Od: "maja" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 23 lata.Mam mieszaną cerę.Na mojej twarzy pojawia się coraz więcej
rozszerzonych porów.Czy ktoś wie jak temu zapobiec,jak je zwęzić?
Jakich używać kosmetyków ew.na jakie pójść zabiegi kosmetyczne??
Z góry dzięki za odp
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-10-16 18:01:02

Temat: Re: Rozszerzone pory
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:
> [...]
> rozszerzonych porów.Czy ktoś wie jak temu zapobiec,jak je zwęzić?
> Jakich używać kosmetyków ew.na jakie pójść zabiegi kosmetyczne??

archiwum

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-10-17 13:00:00

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" napisał
> archiwum
>
> Ligeia

ja niestety nie posiadam archiwum, wiec czy moge liczyc na pomoc?

pozdrawiam i dziekuje.

1. Data: 2004-10-17 14:42:28

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@w...pl wrote:

> ja niestety nie posiadam archiwum, wiec czy moge liczyc na pomoc?
>
> pozdrawiam i dziekuje.

Google?
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.re
c.uroda
co by Ci bylo latwiej...

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

1. Data: 2004-10-18 08:18:35

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Ligeia" napisał

> ja niestety nie posiadam archiwum, wiec czy moge liczyc na pomoc?
>
> pozdrawiam i dziekuje.

Archiwum posiada każdy, kto ma dostęp do internetu. Zatem każdy na tej
grupie.

Ligeia

1. Data: 2004-10-19 08:30:57

Od: "Joanna" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

zacznij sie pożadnie myć

1. Data: 2004-10-19 08:50:10

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maja <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> Mam 23 lata.Mam mieszaną cerę.Na mojej twarzy pojawia się coraz więcej
> rozszerzonych porów.Czy ktoś wie jak temu zapobiec,jak je zwęzić?
> Jakich używać kosmetyków ew.na jakie pójść zabiegi kosmetyczne??

mikrodermabrazja w salonie kosmetycznym lub w kremie (Avon, Nu Skin).

1. Data: 2004-10-19 13:41:27

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rozszerzonych porów.Czy ktoś wie jak temu zapobiec,jak je zwęzić?
> Jakich używać kosmetyków ew.na jakie pójść zabiegi kosmetyczne??

Effaclar K firmy LPR
Poczytaj w archiwum, co się pisało o tym kremie.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-19 19:25:11

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Joanna, a któżby!) wyklepał:

> zacznij sie pożadnie myć

Superrada. Mam inną równie świetną: zacznij odpowiadać pod postami, no i
skonsultuj słownik ortograficzny.

M.

Bywają takie chwile z życiu człowieka, kiedy żadne radio nie gra jego
ulubionej piosenki...

1. Data: 2004-10-19 19:29:11

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-19 21:25:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mo* skreślił te oto słowa:

> Superrada. Mam inną równie świetną: zacznij odpowiadać pod postami, no i
> skonsultuj słownik ortograficzny.

Jak się konsultuje słownik ortograficzny?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

problemy z tradzikiem
Do Pan z duzym ....