Re: Szkoła orląt i kurcząt

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Date: Tue, 25 Jan 2011 17:02:45 +0100

news:ihmckd$5c0$1@news.onet.pl...

> Czyli teraz powiesz, że to była prowokacja? Bo mi to wyglądało na szukanie
> sprzymierzeńców...

Uznałaś, że chcę Ciebie jako swojego sprzymierzeńca?! Naprawdę uznajesz mnie
za manipulanta? Ja działam z otwartą przyłbicą- no ale to Twoje widzenie
mnie...

> Nie przypominam sobie, żeby ktoś zgodził się tutaj z czyjąś diagnozą, czy
> akceptował autorytarne próby ich stawiania. Raczej spotykało się to z
> żartobliwym, zdystansowanym podejściem. Ja w każdym razie w niczyje
> diagnozy (na temat swój i innych) nie wierzę. Czasem niektóre
> spostrzeżenia mi się podobają, zgadzam się z nimi, ale pełną diagnozę mam
> zawsze własną i się na ogół nią nie dzielę, a tym bardziej nie oczekuję
> poparcia. ;)
Nie chce mi sięzaglądać do archiwum:usenetowicz z psychicznymi problemami
prosił cb o diagnozę na forum- a ten się zgodził.I diagnozował.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron