Szkoła prywatna.

31. Data: 2010-06-18 18:45:47

Temat: Re: Szkoła prywatna.
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> QQ, odpisuję.
> Wygląda na to, że jednak nie jestem ;-)

Taa. Dla porządku, nim pójdę po kupon totolotka, jeszcze podchwytliwie
zapytam - a co dzisiaj na kolację ?

Adam

32. Data: 2010-06-18 18:47:58

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4c1bbec7$0$19180$6...@n...neostrad
a.pl...

> Taa. Dla porządku, nim pójdę po kupon totolotka, jeszcze podchwytliwie
> zapytam - a co dzisiaj na kolację ?

Grzanki z masłem czosnkowym i serem. Pozdrów żonę ;-)

Agnieszka

Podziękowania dla katechetki?
Zabawy dla 8-12 latków - jakie?
I komunia i bilety NBP