Szlachetne trunki - Wasze sugestie

1. Data: 2000-05-16 20:00:42

Temat: Szlachetne trunki - Wasze sugestie
Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Zupełnie niespodziewanie w moim bareczku znalazło się kilka ciekawych
napitków:

1. Johny Walker, Black Label
2. Johny Walker, Pure Malt (Zielone pudełko, 15 latek)
3. Glenfiddich whisky (lat ??)
4. Napoleon Ronsard (5 letnia brandy)

Ponieważ jestem raczej ignorantem w temacie alkoholi, proszę o radę.

1. Jakaś hierarchia "cenności" w/w (co zatrzymać na spec. okazję, a co
ewentualnie wypić do "kawusi" w niedzielę)

2. Jak i z czym serwować by nie sprofanować i nie stracić
nipowtarzalnego (mam nadzieję) smaku.

Dzięki za wszystkie rady.

Zdrówko,
Jarek

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-05-16 20:37:38

Temat: Odp: Szlachetne trunki - Wasze sugestie
Od: "Ozetjot" <o...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Gala <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fs8ta$13m$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
>
> 1. Jakaś hierarchia "cenności" w/w (co zatrzymać na spec. okazję, a co
> ewentualnie wypić do "kawusi" w niedzielę)

Coz, poniewaz jestes raczej ignorantem, to nie sprawi Ci roznicy co z tego
zestawu wypijesz do kawusi w niedziele - sam bym raczej polecił Napoleona.
Chyba, ze kawusie pijasz (tak jak jak) rano; wtedy najlepsza jest smietanka
:-))

Zyczac niezapomnianych wrazen smakowych
pozdrawiam

Rysiek

1. Data: 2000-05-17 15:40:54

Temat: Re: Szlachetne trunki - Wasze sugestie
Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli nie wiesz co z nimi zrobic to przeznacz dla grupy
np jako nagroda w konkursie lub losowaniu

mysle ze u wielu grupowiczow wzrosna twoje notowania po takiej decyzji

pozdrawiam siadając do Chateaux Loupiac 1989 z kawaleczkiem fois gras :))
milego popoludnia

1. Data: 2000-05-18 10:55:39

Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcus napisał(a) w wiadomości: <8g0ee1$kfm$1@flis.man.torun.pl>...
> [...]
>
>mysle ze u wielu grupowiczow wzrosna twoje notowania po takiej decyzji
>
>pozdrawiam siadając do Chateaux Loupiac 1989 z kawaleczkiem fois gras :))

Cześć,

He, he obawiałem się takiej porady. Niestety na razie nie skorzystam...
postanowiłem sam popróbować (będę się przynajmniej mógł wypowiadać w
temacie). Obiecuję nie chlać, tylko delektować się!!

Zdrówko,
Jarek

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-05-20 17:19:19

Od: "harenda" <h...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Według mnie numer 1 to Glenfiddich, 2 JWPM 15 a reszte rozdaj
Sławek

1. Data: 2000-06-03 19:11:45

Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

W.g. mnie, to troche zalezy od pogody i nastroju.

1. Koniak. N.p. Martel Cordon Bleu
2. Armagnac
3. Glefiddich
4. Clvados, kiedy trzeba sie szybko ogrzac.
5. Glenlivet

1. Data: 2000-06-04 20:56:02

Od: k...@f...of.pl (Kaliban) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 May 2000 22:00:42 +0200, "Jarek Gala"
<x...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>ewentualnie wypić do "kawusi" w niedzielę)
>
>2. Jak i z czym serwować by nie sprofanować i nie stracić

Najlepszy jest dobry bimber, co ja mowie, Johny W. to tez bimber,
tylko cholernie drogi i szpanerski.
Wcale nie zartuje, bylem kiedys na ognisku w niezlym towarzystwie i
rozne markowe Johny Walkery walaly sie po krzakach a szedl tylko
bimber wyprodukowany przez eksperta, cechy szczegolne: smaczny, mocny
(zapala sie jak przytkniesz zapalke), rano n i e s m i e r d z i s z
i o polowe kaca mnej. Slowo. Jak bym chcial nieco wystawniej to bym go
podawal w krysztalowych karafkach ku zadowoleniu gosci i wlasnym. Nie
jest o takie chamstwo na jakie wyglada, istniala przeciez dworkowa
tradycja czestowania domowej roboty trunkami i nalewkami.
Kaliban

1. Data: 2000-06-05 05:23:12

Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaliban napisał(a) w wiadomości:

>Najlepszy jest dobry bimber, co ja mowie, Johny W. to tez bimber,
>tylko cholernie drogi i szpanerski.

He, he jak już pisałem koneserem b. markowych trunków nie jestem ale
bimber... oj bywało i generalnie zgadzam się z kolegą.

Zdrówko,
Jarek

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-06-05 10:10:40

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaliban wrote:

> [...]

Jk mnie zaprosisz na degustację to Ci wszystko powiem A tak naprawdę to:
1. Albo jesteś koneserwem i wtedy wszystko ma znaczenie, ale powinieneś to
juz wiedzieć
2. albo nie jesteś koneserem i wtedy niz tak na prawdę nie ma znaczenia -
bo pijesz to na co akurat najbardziej masz ochotę i w taki sposób jak masz
ochotę.
Powie tylko, że malty podobno tylko rosjanie piją z cooca colą.
W. Maj

1. Data: 2000-06-05 12:56:40

Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Maj napisał(a) w wiadomości:
<3...@s...pekao.com.pl>...

>2. albo nie jesteś koneserem i wtedy niz tak na prawdę nie ma znaczenia -
>bo pijesz to na co akurat najbardziej masz ochotę i w taki sposób jak masz
>ochotę.

No ja rzeczywiście nie jestem (i już raczej nie zostanę - wolę browarki) ale
może doceni mój wybór ktoś kogo tymi trunkami ugoszczę (bądź obdaruję).

Zdrówko,
JArek

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl