Szok cenowy

61. Data: 2004-09-21 13:05:13

Temat: Re: Szok cenowy - iglice
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cip882$kn1

> A ja z przerażeniem stwierdziłam, że to co mam, to pewnie będzie oman
> wielki.

Dlaczego , ładny jest.
Fakt , że wielki :-)

Pozdrawiam
Teresa

62. Data: 2004-09-21 13:15:06

Temat: Re: Szok cenowy
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczesniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Sie usmiejesz - sadziec purpurowy.. To moja roslina-widmo. Gdzie nie
> przyszlam, to wlasnie znikla, tylko co, jeszcze zapach byl w powietrzu

On nie pachnie! Dla zapachu polecam sadzca poznego.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

63. Data: 2004-09-21 13:20:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:uPV3d.78306$787.3878@fe2.columbus.rr.com...
| "Ewa Szczesniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

| On nie pachnie! Dla zapachu polecam sadzca poznego.

A czy jest jakiś sadziec, który a) miałby ładny, nasycony kolor, b)
przyciągałby owady, c) nie zasiewałby się szaleńczo, d) nie byłby wyższy niż
dwa metry powiedzmy e) po trzech latach uprawy go w jednym miejscu wykopanie
nie wiązałoby się z poważnym uszczerbkiem sił witalnych (osłabienie kończyn,
osłabienie siły mięśni, drżenie mięśni)?

Pozdrawiam, Basia.

64. Data: 2004-09-21 13:37:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio napisał:

> kolejce
> miejscu
>
> Marty roślinka jest maluteńka.
> Moja większa , ale też nie olbrzymia.
> Przypomnij mi o niej późną wiosną , jeśli będzie co dzielić , to podzielę.

Nie zapominaj, że u mnie wszystko szybko rośnie:-)

Tfu, przez lewe ramię coby nie zapeszyć:-)

Pozdrawiam
Marta

65. Data: 2004-09-21 13:37:50

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> [...]
> nie wiązałoby się z poważnym uszczerbkiem sił witalnych
> (osłabienie kończyn,
> osłabienie siły mięśni, drżenie mięśni)?

Nie :-)
Bogusław

66. Data: 2004-09-21 13:49:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> A czy jest jakiś sadziec, który a) miałby ładny, nasycony kolor,

To raczej plamisty.

> b) przyciągałby owady,

Wszystkie przyciagaja.

> c) nie zasiewałby się szaleńczo,

Chyba wszystkie sie zasiewaja szalenczo. I dobrze :-)

> d) nie byłby wyższy niż dwa metry powiedzmy

Wiekszosc jest nizsza, plamisty wyzszy.

> e) po trzech latach uprawy go w jednym miejscu wykopanie
> nie wiązałoby się z poważnym uszczerbkiem sił witalnych (osłabienie kończyn,
> osłabienie siły mięśni, drżenie mięśni)?

Nie wiem, nie probowalem.

Poza tym w moim przypadku "uprawa sadzcow" polega na tym, ze gdzie sie same
wysieja, tam rosna. Nie sadze, nie wykopuje.

Pozdrowienia,
Michal

67. Data: 2004-09-21 14:01:56

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rednecki" <r...@o...pl> wrote in

> Stanowczo Ewo polecam spotkania grupowe. Takie marzenia spełniają się
> za darmo ... No może czasem na wymianę. Ja właśnie zostałam sadźcem
> obdarowana u Marii i jestem szczęsliwa, że nie muszę ganiać za nim po
> szkółkach.

Totez wlasnie na spotkaniu mi sie spelnilo :-)
W spotkaniach, jesli tylko moge, to uczestnicze, nawet mam na to swiadkow
:-)
Jesli nie uczestnicze, to z pelna swiadomoscia tego, co trace i koszmarna
wizja roslin, ktore byc moze moglabym zobaczyc/dotknac/wykopac.. przewaznie
w tej kolejnosci :-). Ale coz..
W kazdym razie sadzca mam, jutro go do ziemi tkam
ze tak sobie rymne z tej radosci :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

68. Data: 2004-09-21 14:04:12

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in

> On nie pachnie! Dla zapachu polecam sadzca poznego.

Michale, gdybys tyle za nim latal, to bys jego fuidy wyczuwal :-)
Na razie sobie przetestuje jednego, zobaczymy co dalej bedzie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

69. Data: 2004-09-21 14:17:14

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego , ładny jest.
> Fakt , że wielki :-)

Może i ładny, ale jak sobie wspomnę, że wykopywałam go z klombu przed
hotelem, do spółki z recepcjonistką i przy użyciu łyżki do zupy, a w dodatku
na oczach żywo zainteresowanych przechodniów, to... Widzisz to? :-)) Czy to
się jakoś leczy???

Z pozdrowieniami, Maria

70. Data: 2004-09-21 14:29:55

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiązałoby się z poważnym uszczerbkiem sił witalnych (osłabienie
kończyn,
> osłabienie siły mięśni, drżenie mięśni)?

Eupatorium rugosum "Chocolate" .
Posiada przynajmniej jedną z pożądanych przez Ciebie cech.
Kwiaty przyciagają owady ;-)

Na brak pierwiastka w organizmie zaradzisz spożywając :
a.. Zielone warzywa
b.. Awokado
c.. Banany
d.. Czekolada