Szokujące nagranie z zamkniętego spotkania L. Kaczyńskiego w IL

1. Data: 2011-09-23 19:10:36

Temat: Szokujące nagranie z zamkniętego spotkania L. Kaczyńskiego w IL
Od: "Adam Kułacki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szokujące, dotąd niepublikowane nagranie z zamkniętego spotkania Lecha
Kaczyńskiego z izraelską elitą polityczną -
http://www.youtube.com/watch?v=EGhl8yUl7xA

2. Data: 2011-09-24 05:40:12

Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Kułacki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Szokujące, dotąd niepublikowane nagranie z zamkniętego spotkania Lecha
> Kaczyńskiego z izraelską elitą polityczną -
> http://www.youtube.com/watch?v=EGhl8yUl7xA

Gdzie to jeszcze wyślesz, bo już to widziałem nawet na rowerach.
Zdrówka

3. Data: 2011-11-15 19:59:35

Od: "Łukasz Cieślak" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

keramp z Pyrlandii <k...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Adam Kułacki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Gdzie to jeszcze wyślesz, bo już to widziałem nawet na rowerach.
> Zdrówka
> Czemu ma teraz to dowieść?

Kaczyński znowu łże. Tym razem w sprawie podręczników.
PFRON - nowe zasady refundacji ZUS dla DG
Ulga na przejazd pkp, mpk Wroclaw.
Gdzie na wakacje?
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?