Szpary miedzy panelami

1. Data: 2002-11-23 14:31:06

Temat: Szpary miedzy panelami
Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jakies pól roku temu polozylem w mieszkaniu panele. W tym miesiacu
zauwazylem, ze miedzy niektórymi z nich porobily sie szpary. Jak pewnie
kazdy sie domysla zwiazane jest to z sezonem grzewczym - suche i cieple
powietrze w mieszkaniu robi swoje. Napiszcie co mozna zrobic z tymi
szparami. Czy istnieja jakies preparaty do wypelnienia ? Jak sie to sprawdza
w "praniu" ?

--
pozdrawiam !
--= Zielony =--

1. Data: 2002-11-23 16:16:07

Temat: Re: Szpary miedzy panelami
Od: "jelen" <j...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powietrze w mieszkaniu robi swoje. Napiszcie co mozna zrobic z tymi
> szparami. Czy istnieja jakies preparaty do wypelnienia ? Jak sie to

hmmm, klejowe czy bez ? jesli bezklejowe to moze zaslabo zbite byly ?
w zadnym wypadku nie powinno sie tak dziac

pozdrawiam,
jelen

1. Data: 2002-11-23 17:06:02

Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm, klejowe czy bez ? jesli bezklejowe to moze zaslabo zbite byly ?
> w zadnym wypadku nie powinno sie tak dziac

Panele na płycie, klejone. Po położeniu było ok. Dopiero po paru miesiącach
zrobiły się szpary.

pozdrawiam
Zielony

1. Data: 2002-11-24 08:55:37

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Markowski <z...@s...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:arocfi$k2r$...@n...tpi.pl...

> Panele na płycie, klejone. Po położeniu było ok. Dopiero po paru
miesiącach
> zrobiły się szpary.
>
> pozdrawiam
> Zielony

A nie masz w domu wilgoci? u moich znajomych tez tak sie zrobilo ,ale
przyczyna byla wilgoc w mieszkaniu
Fiona

1. Data: 2002-11-24 21:25:28

Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie masz w domu wilgoci? u moich znajomych tez tak sie zrobilo ,ale
> przyczyna byla wilgoc w mieszkaniu

Nie mam wilgoci, w chwili obecnej w mieszkaniu jest raczej zbyt sucho.
Znajomi coś zrobili ze szparami ?

pozdrawiam
Zielony

1. Data: 2002-11-25 09:45:39

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Markowski <z...@s...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:arrg1t$134$...@n...tpi.pl...

> Nie mam wilgoci, w chwili obecnej w mieszkaniu jest raczej zbyt
sucho.
> Znajomi coś zrobili ze szparami ?
>
> pozdrawiam
> Zielony

Beda zmieniac cala podloge:(
Fiona

1. Data: 2002-11-25 12:05:05

Od: "Mirek" <m...@w...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie masz w domu wilgoci? u moich znajomych tez tak sie zrobilo ,ale
> przyczyna byla wilgoc w mieszkaniu
> Fiona

Od wilgoci panele raczej puchna i jezeli nie ma
dyletacji od sciany, moga sie wybrzuszyc.
Szpary od wilgoci raczej sie nie robia.

Mirek

1. Data: 2002-11-25 12:47:23

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mirek <m...@w...poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:art3jd$r4r$...@s...man.poznan.pl...

> Od wilgoci panele raczej puchna i jezeli nie ma
> dyletacji od sciany, moga sie wybrzuszyc.
> Szpary od wilgoci raczej sie nie robia.
>
> Mirek

Im akurat nie spuchły i się nie wybrzuszyly.Porobily sie natomiast
szpary.Byłam ,widzialam.A wilgoc maja duza.Wyglada to tak ,ze kazda
deske widac z osobna.
Fiona

1. Data: 2002-11-25 21:47:53

Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od wilgoci panele raczej puchna i jezeli nie ma
> dyletacji od sciany, moga sie wybrzuszyc.
> Szpary od wilgoci raczej sie nie robia.

Kiedyś też to przeszedłem - zostawiłem na jednej ścianie za małą szczelinę i
na środku pomieszczenia zrobił się po jakimś czasie garb :-)
Myślałem, że się wscieknę ale kilka minut roboty i zwiększona szczelina przy
ścienie "dała ulgę" panelikom :-)

--
pozdrawiam !
Krzysiek

1. Data: 2002-11-26 11:53:35

Od: "Jola" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Jakies pól roku temu polozylem w mieszkaniu panele. W tym miesiacu
> zauwazylem, ze miedzy niektórymi z nich porobily sie szpary.
Czy istnieja jakies preparaty do wypelnienia ?

Jest taka szpachla w różnych kolorach właśnie do szpar w panelach czy przy
listwach przypodłogowych. Można kupić w tubie jak silikon. Mój mąż kupił to
chyba w Castoramie, ale jest w każdym supermarkecie.
Pozdrawiam
Jola

jakie kolory na poddasze...
Lodówka-co się dzieje:-(((