Szpinak raz jeszcze

1. Data: 2005-12-12 15:02:36

Temat: Szpinak raz jeszcze
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasmakaowałam w szpinaku ale niestety skończył się świeży. I tu pytanie o
mrożony, jakiej firmy warto kupić, bo z tego co się zorientowałam to Hortex
odpada. Jaki kupić, żeby móc raczyć się nim również teraz?

Anet i puszka szpinaku w szafce (ale jakoś go tam mało i nie wiem czy dobry)

2. Data: 2005-12-12 16:09:33

Temat: Re: Szpinak raz jeszcze
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):
> Zasmakaowałam w szpinaku ale niestety skończył się świeży. I tu pytanie o
> mrożony, jakiej firmy warto kupić, bo z tego co się zorientowałam to Hortex
> odpada. Jaki kupić, żeby móc raczyć się nim również teraz?

Bonduelle lisciasty (w kartoniku),
Hortex w ,,brykietach'' - wygodny w uzyciu, gdy np. cos nadziewasz
szpinakiem.

th

3. Data: 2005-12-12 16:12:45

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bonduelle lisciasty (w kartoniku),
> Hortex w ,,brykietach'' - wygodny w uzyciu, gdy np. cos nadziewasz
> szpinakiem.
>

> th

Dzięki. A jak jest z tymi z puszki, dobre to to czy może jednak mrożone
lepsze.

Anet

4. Data: 2005-12-12 17:31:17

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bonduelle lisciasty (w kartoniku),
> Hortex w ,,brykietach'' - wygodny w uzyciu, gdy np. cos nadziewasz
> szpinakiem.

Bonduelle, ten w kartoniku jest okrutnie drogi. Natomiast moim zdaniem każdy
w brykietach jest lepszy od każdego w desce. Tyle, że tego w brykietach już
dawno nie widziałam nigdzie.
Pozdrówka - Agnieszka

5. Data: 2005-12-12 17:38:12

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):

> Bonduelle, ten w kartoniku jest okrutnie drogi.

A to mnie zaskoczylas. Nie patrzylam nigdy na cene, niestety mrozonki
maja to do sebie, ze nie da sie na nich nakleic ceny, a na szukanie jej
na ladzie szkoda czasu :)

Ten akurat Bonduelle ma jeszcze te zalete, ze cala kostka jest
podzielona na 3, wiec nie trzeba calosci od razu zuzywac.

> Natomiast moim zdaniem każdy
> w brykietach jest lepszy od każdego w desce.

To prawda, te brykiety sa zazwyczaj ,,w sosie smietanowym'', czyli juz
nieco doprawione.

th

6. Data: 2005-12-12 18:18:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dnkcgg$8fk$1@sunflower.man.poznan.pl>,
Theli <p...@w...pl> wrote:

> A to mnie zaskoczylas. Nie patrzylam nigdy na cene, niestety mrozonki
> maja to do sebie, ze nie da sie na nich nakleic ceny, a na szukanie jej
> na ladzie szkoda czasu :)

Oj, nie szkoda. Zdziwisz się jaki duże bywają różnice i to niezwiązane z
jakością.

> [...]
> podzielona na 3, wiec nie trzeba calosci od razu zuzywac.

> To prawda, te brykiety sa zazwyczaj ,,w sosie smietanowym'', czyli juz

Nie. Zwykle są normalne.

7. Data: 2005-12-12 18:26:14

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Oj, nie szkoda. Zdziwisz się jaki duże bywają różnice i to niezwiązane z
> jakością.

Wiem, wiem, ale jak znalazlam w koncu dobry mrozony szpinak, to juz nie
patrzylam na cene.

> Nie. Zwykle są normalne.

No to zazwyczaj trafialam na ,,w sosie smietanowym'' :)

th

8. Data: 2005-12-12 19:04:57

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj, nie szkoda. Zdziwisz się jaki duże bywają różnice i to niezwiązane z
> jakością.

> Nie. Zwykle są normalne.

Właśnie "zgłupiałam" czytając odpowiedź Władysława. Czy to możliwe, że ja
nie widzę wszystkiego co piszecie, bo odpowiedź nijak mi pasuje do
poprzedniej wypowiedzi. A ja chce wszystko.

Anet i "czarne dziury"

9. Data: 2005-12-12 20:45:02

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Dec 2005 16:02:36 +0100, Waćpanna lub waćpan Anet, w wiadomości
<news:dnk5jj$qdr$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Zasmakaowałam w szpinaku ale niestety skończył się świeży. I tu pytanie o
> mrożony, jakiej firmy warto kupić, bo z tego co się zorientowałam to Hortex
> odpada. Jaki kupić, żeby móc raczyć się nim również teraz?

frosta jest bardzo smaczna ale bardzo droga ;/
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2005-12-12 23:05:14

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpada. Jaki kupić, żeby móc raczyć się nim również teraz?
>
> Anet i puszka szpinaku w szafce (ale jakoś go tam mało i nie wiem czy

Uważaj ze szpinakiem i nie jedz go zbyt często. Szpinak nie jest zbyt
zdrowy. Zawiera wiele szkodliwych szczawianów które odkładają się w nerkach,
watrobie i stawach. Częste podawanie szpinaku dzieciom może spowodować
krzywicę. Polecam zapoznanie się z najnowszymi wynikami badań. W przeszłości
popełniono błąd w interpretacji wyników badań i ogłoszono że szpinak jest
zdrowy (z tego co zapamiętałem z artykułu który czytałem w MP pominięto
jeden z badanych parametrów). Niestety najnowsze badania i poprzedzające je
wieloletnie obserwacje mówią co innego.
Oczywiście szpinak nie zabija - nie należy go tylko zbyt często jeść, raz na
jeden, dwa miesiące w zupełności wystarczy, częstsze spożywanie może już
powodować kumulację szkodliwych związków.
--
Jackare
Bytom

chlebek naan?