Szpital?

1. Data: 2004-11-22 15:47:55

Temat: Szpital?
Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z racji ze ludzie nie duzo moga mi zarzucic to jedyna ich bronai jest to co
widza.A ze jest mnie troszke :-) jest czego sie czepiac.Jakies 4 miesiace
temu powiedzial koniec i czas zwalic kilogramy.Po kolei wyrzucalem z zycia
cukier,biale pieczywa,makarony,ziemniaki itp.
Obecnie moje dieta wyglada tak ze organizm dostaje max 300 kalorii w postaci
pokarmu.Reszta to kombinacja witamin,chromu (zeby nie ciagnelo do slodyczy)
i L-karnityny.....i jak startowalem z odchudzaniem mialem na wadze 122kg a w
chili obecnej 125 :-/ bierze mnie zalamanie.
Nie mam juz pomyslu.Myslalem kiedys o balonie zaladkowym jednak z racji na
koszta wybralem ze sam sie zaczne kontrolowac.Kontroluje sie i jest gorzej
niz bym w mcdonaldzie jadl.
Teraz moje pytanei kto lub jaki lekarz jest mi wstanie pomoc warszawie ?
Moze jakas operacja? tylko jezeli tak to czy da sie to pociagnac z NFZ ?!
Naprawde jestem ambitny i jak sie bedzie trzeba wogole nie bede jadl bo chce
schudnac.....

Max

2. Data: 2004-11-22 16:22:49

Temat: Re: Szpital?
Od: "kid" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maksymilian Muller wrote:
> [...]
> pociagnac z NFZ ?! Naprawde jestem ambitny i jak sie bedzie trzeba
> wogole nie bede jadl bo chce schudnac.....

Witam

Sam bardzo duzo zyskalem dzieki forum http://www.sfd.pl

np tu masz wg mnie ciekawy watek o ukladaniu diety
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=896
57

na pewno o wiele wiecej sie dowiesz na tym forum, wiecej
zyskasz niz na tej grupie;-)

bez urazy dla bywalcow, ale czytam ta grupe jakis juz czas
i na prawde nie wiele sie tu dzieje w porownaniu do innnych
grup ktore czytam

Pozdrawiam
i zycze wytrwalosci

PS
nic nie piszesz o cwiczeniach - a to przeciez podstawa, swoje musisz wypocic
przeciez, "samo sie nie schudnie" chyba ze wolisz ten szpital... :-(....
- rowerek stacjonarny, orbitrek, spacery, moze silownia...
bieganie... choc moze nie ta waga...

3. Data: 2004-11-22 16:38:20

Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

kid wrote:
> Sam bardzo duzo zyskalem dzieki forum http://www.sfd.pl
>
> np tu masz wg mnie ciekawy watek o ukladaniu diety
> http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=896
57

Dziekuje za linki ,wlasnie czytam.

> nic nie piszesz o cwiczeniach - a to przeciez podstawa, swoje musisz
> wypocic przeciez, "samo sie nie schudnie" chyba ze wolisz ten
> szpital... :-(.... - rowerek stacjonarny

Taaaa i tutaj bedzie napewno pies pogrzebany.Jedyny wysilek to ciagla praca
przy kompie.A na basen jakos jeszcze wstyd isc :-( ale chyba sie przelamie i
pojde bo tak samo z siebie to faktycznie duzo sie nie zrobi.Kazdy pomysl
jest wearty sprobowania :-> dzieki.

Max

4. Data: 2004-11-22 17:20:56

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Maksymilian Muller napisał(a):

czesc maks - sie znamy z grup astera :)

pare spraw

1) - cwiczenia - i nie koniecznie silownia. mozna sobie poradzic samemu

moja ulubiona strona - polecam

http://www.trainforstrength.com/exercises.shtml

szczegolnie - pompeczki - zreszta wszystko od upper body do full body -
spokojnie, bez szalenstw, z czasem zwiekszac ilosc powtorzen - ale nie
szalej

2) - nie dieta tylko sposob odzywiania - czy ja dobrze przeczytalem ze
300kcal jesz? stary... odstaw karnityne, odstaw chrom - bez tego tez
mozna chudnac i taniej kosztuje. lepiej kupic za to skakanke (przy tej
wadze chwilowo nie polecam i jakis rowerek - nawet uzywany)
znasz dobrze ang? mam nadzieje ze tak - jesli tak, to napisz do mnie na
priva z konta, ktore ma ciut wieksza powierzchnie to cos ci podesle
ciekawego.

ja bym sie ze wszelka farmakologia i chirurgia wstrzymal - mozna to
zalatwic inaczej, sa na to przyklady.

jesli to prawda ze jesz raptem 300kcal i tyjesz - w co trudno mi
uwierzyc - ale jesli to prawda - to tylko cwiczenia moga pomoc. a jesc
musisz wiecej

pozd
WiRAHA

5. Data: 2004-11-22 17:24:03

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i L-karnityny.....i jak startowalem z odchudzaniem mialem na wadze 122kg a
> chili obecnej 125 :-/ bierze mnie zalamanie.

Głodzisz swój organizm, nic dziwnego, ze się broni i zbiera zapasy... Nie
tędy droga. Jak wyglądają Twoje badania? Poziomy hormonów? Jesteś otyły, bo
źle się odżywiałeś, czy może masz jakiś problem zdrowotny?
Zajrzyj na forum
http://forum.montignac.com.pl/index.php
To skuteczna i zdrowa dieta, nie obciąża organizmu, reguluje przemianę
materii, obniza poziom cukru, nie musisz chodzić głodny. To forum to taka
bardziej rygorystyczna wersja Montignaca.
Ja sama się nie mogę nadziwić, jakie efekty ludzi osiagają... Są fotki,
wszystko namacalne...
To długa droga, nie żadna dieta cud, ale naprawdę godna polecenia...
Pozdrawiam, powodzenia.
PS. Przy takiej masie ciała byłabym na początku ostrożna z ćwiczeniami...
Zwłaszcza, jeżeli jesteś nieprzyzwyczajony...

6. Data: 2004-11-22 22:59:11

Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> Głodzisz swój organizm, nic dziwnego, ze się broni i zbiera zapasy...
> Nie tędy droga. Jak wyglądają Twoje badania? Poziomy hormonów? Jesteś
> otyły, bo źle się odżywiałeś, czy może masz jakiś problem zdrowotny?

Oki glodze organizm ale z czego zapasy zbiera ma ich wystarczjaco :)
Jezeli chodzi o badanie to wszystkie sa w idealnym porzadku.Cukier
wzorowy,cisnienia idealne,cholesterol idealny i maly nadmiar testosteronu
:->
Nigdy w sumei zle sie nie odzywialem,a tym bardziej nie jadlem wiecej od
innych.Od dziecinstwa bylo mnei zawsze wiecej ale przy ciaglym ruchu
(rower,plywanie,bieganie itp )
Jedyny problem mi znany to z kora nadnercza, i tyle co pamietam to byla
nadczynnosc.

> PS. Przy takiej masie ciała byłabym na początku ostrożna z
> ćwiczeniami... Zwłaszcza, jeżeli jesteś nieprzyzwyczajony...

Ja jestem jak najbardziej chetny do ruchu.Lubie biegac i nie umieram przy
tym,rower uwielbiam chociaz na chwile obecna nei stac mnei na niego :-/ a
przy moje wadze raczje ten tani z geanta sie nie nadaje.
Wlasnei dzis bylem zapisac sie na plywalnie i mam nadzieje ze bedzie jakis
efekt przy 3x w tygodniu.

Max

7. Data: 2004-11-22 23:04:45

Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA wrote:

> czesc maks - sie znamy z grup astera :)

Witam bez powitania tez bym poznal :->

> ja bym sie ze wszelka farmakologia i chirurgia wstrzymal - mozna to
> zalatwic inaczej, sa na to przyklady.

Wiem o tym i sa gorsze przypadki niz ja.Jednak czlowiek to zaraz chce
widziec efekty :-)

> jesli to prawda ze jesz raptem 300kcal i tyjesz - w co trudno mi
> uwierzyc - ale jesli to prawda - to tylko cwiczenia moga pomoc. a jesc
> musisz wiecej

Zeby nie bylo o to moj jadlospis.

Rano - > Jogurt maly ~ 68kcal
Popoludniu -> kawalek gotowanej piersi z kurczaka (100 gram)
Wieczor -> jablko
w miedzy czasie tylko woda niegazowana

i co smieszne nie chodze glodny.

Max

8. Data: 2004-11-23 05:07:20

Od: "Greta" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja gorąco polecam konsultację z dr Ewą Hankiewicz. Leczy z różnych chorób (w
tym otyłości) naturalnymi metodami: głodówką, dietą, ruchem.
Moja Mama u niej się leczy - schudła 20 kg i przestała brać jakiekolwiek
leki, a nawet insulinę.
Pozdrawiam,
greta

9. Data: 2004-11-23 08:15:11

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
> Naprawde jestem ambitny i jak sie bedzie trzeba wogole nie bede jadl bo
> [...]

Zainteresuj się jakąś dietą niskowęglowodanową jak Dieta Optymalna ,czy
Atkinsa , lub ograniczającą IG czyli MM ( Metoda Montignaca ) lub South
Beah wszędzie tam możesz jeśc do syta i chudnąć , głodowaniem najwyżej
sobie zaszkodzisz , a jeśli coś schudniesz to i tak nie utrzymasz wagi
Jojo murowane ;(

Slawek

10. Data: 2004-11-23 11:09:06

Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:
> [...]
> lub South Beah wszędzie tam możesz jeśc do syta i chudnąć ,
> głodowaniem najwyżej sobie zaszkodzisz , a jeśli coś schudniesz to i

Joja nie bedzie i to na bank.A co tych wszystkich diet mam duze watpliwosci.
Moim skromnym zdaniem to glownie chodzi o dobranie czego sie je i co z czym
sie miesza. Jednak kazda czytam i zawsze jakas moadrosc mozna zlapac.
Jednak bylem dzis u lekarza w przychodni (dietetyk) i jak slucham jak mi
spiewa tego co wlasnie sie nanauczyl na studiach w ksiazce robi mi sie
smutno.

Max

Dietetyczne drinki
Low-carb ziemniaki ? A to ci dopiero!