Szpital?

21. Data: 2004-11-23 20:48:07

Temat: Re: Szpital?
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:cnvm7a$1esg$1@mamut1.aster.pl...

> wytrzymanie ponad 2 m-cy przy wadze ponad 120kg na diecie 300kcal to dla
> mnie cos niepojetego.

Mamy tu klasyczny przykład breatherianizmu :)

Jedyne co mi się nasuwa, to kwashiorkor.
To coś takiego, co mają przeważnie murzyńskie dzieci, te z dużymi
brzuszkami. Choroba ta charakteryzuje się opuchliznami, czyli zatrzymywaniem
wody. Powodowana jest niedoborem zarówno ilościowym jak i jakościowym białka
w diecie. Może być powiązana z niedoborem kalorycznym, ale nie musi.

Pozdrawiam
Leszek

22. Data: 2004-11-23 22:28:11

Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA wrote:

> nie obraz sie maks - nie mowie ze klamiesz itd - poprostu szukam
> przyczyny gdzie indziej - bo mnie to jakos zaintrygowalo. bo to juz
> jest glodowka - ja nie jestem fanem glodowek, uwazam ze sa szkoliwe,
> ale bez watpienia skuteczne. problem polega jednak na tym, ze poza
> tkanka tluszczowa traci sie na nich takze tkanke miesniowa. kto nie
> wierzy niech zobaczy galerie Ellisa (gal 8) na jego stronie

Fajnie by bylo jak bym klamal bo wiedzial bym gdzie szukac przyczyny.Tez nie
jestem fanem glodowek ale po jakims czasie tak naprawde nie czujesz tego
juz.A kazde jedzenie ponad norme wyzwala uczucie wyrzutow sumienia.Fakt ze
daleko mi do anoreksi ale to tez nie dobry objaw.Zobaczymy jakie beda
rezutaty po basenie i,rowerku i saunie.Daje sobue jakis miesiac i jak nic
sie nie zmieni lub bedzie jeszcze wiecej........to sie chyba
zalamie.Oczywiscie nie oczekuje rewelacji ale chociaz tendecji spadajacej.

Max

23. Data: 2004-11-23 22:30:37

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Maksymilian Muller napisał(a):

> [...]
> sobue jakis miesiac i jak nic sie nie zmieni lub bedzie jeszcze
> wiecej........to sie chyba zalamie.Oczywiscie nie oczekuje rewelacji ale

a jak zamierzasz w tym czasie jesc?

pozd
WiRAHA

24. Data: 2004-11-24 00:25:37

Od: "Maksymilian Muller" <k...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA wrote:

> a jak zamierzasz w tym czasie jesc?

Hmm o tym jeszcze nie myslalem.Napewno przy wiekszym wysilku bedzie wieksze
zapotrzebowanie na energie, czyli pokarm.Napewno bede sie trzymal zdowego
rozsadku i tego co jest w roznych dietach.

Tak z ciekowstek dodam do tego ze waze wiecej niz wazylem przed terapia :-)

Chociaz waga pokazuje co pokazuje, spadaja w chwili obecnej wszystkie
spodnie jakie mialem.Efekt sam w sobie jest juz widoczny nawet na brzuchu bo
skora sie kurczy co jest widoczne.A brzuszka samego w sobie nie ma,tylko
reszta czyli skora i resztki tluszczu.......nie wyglada to sexy :-/
Znalazlem jednak ciekowostke z histori na starym komunistycznym papierze :->
W dziecinstwie mialem robione badania skad umnie nadwaga.Mialem skierowanie
na badanei kory nadnercza ktore poprostu olalem.A pozwolilem sie z
konsultowac ze swoja lekarka przez komorka ktora na ta wiadomosc zareagowala
jak bym jej podal rozwiazanie zagadki zycia.A wiec teraz w miedzy czasie
pojde w tym kierunku jak i badania tarczycy zrobie. To moglo by wyjasnic
moje dziwne wyniki jezeli chodzi o gospodarke hormonalna.Nie ukrywam ze taka
wiadomosc mnie baaardzo ucieszyla.Chociaz jest czego sie czepic i dojsc do
rozwiazania zagadki.
Jestem jednak optymistycznei nastawiony i ze napewno sie uda. Tak samo
jestem bardzo wdzieczny ludziom na tej grupie za pomoc.Milo wiedziec ze
mozna na kogos liczyc ;)

Max

Dietetyczne drinki
Low-carb ziemniaki ? A to ci dopiero!