Sztuczki i porady

1. Data: 2003-05-25 19:29:07

Temat: Sztuczki i porady
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyslalem, ze wcalej historii naszej listy dziwnie malo jest
drobnych porad, jak sobie radzic z roznymi problemami kulinarnymi. Wiec
macie dzis ode mnie 2 takie porady dotyczace wyciagu nadkuchennego:

1. Aby nie palkac przy krajaniu cebuli postawic deske do krajania na
kuchence i wlaczycz wyciag (kuchenke uprzednio wylaczyc)
2. Jezeli chcemy szybcie odparowac jakas potrawe, np. zagescic zbyt
rzadki sos, wlaczyc wyciag na pelna moc.

Wladyslaw

1. Data: 2003-05-25 19:43:28

Temat: Re: Sztuczki i porady
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> 1. Aby nie palkac przy krajaniu cebuli postawic deske do krajania na
> kuchence i wlaczycz wyciag (kuchenke uprzednio wylaczyc)

Z tym sie zgodze, rzeczywiscie pomaga, choc czsem cebula jest tak ostra, ze
nawet krojenie jej na balkonie nie pomoze ;)
Niestety mam jakis dziwny nawk, podczas krojenia cebuli, marchewki,
pietruszki (czy innych warzyw na ktore jestem uczulona).. w pewnym momencie
mimowolnie pocierania oczu .. co konczy se dosc nieprzyjemnie

> 2. Jezeli chcemy szybcie odparowac jakas potrawe, np. zagescic zbyt
> rzadki sos, wlaczyc wyciag na pelna moc.

A na to.. nie wpadlam :)

Marta

1. Data: 2003-05-25 20:10:36

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości

> Z tym sie zgodze, rzeczywiscie pomaga, choc czsem cebula jest tak ostra,
ze
> nawet krojenie jej na balkonie nie pomoze ;)

soczewki kontaktowe na oczach powoduja, ze moge obrac z usmiechem 2 kg
cebuli i zestrzec tone chranu i nic:) wogole nie piecze.

1. Data: 2003-05-25 20:22:23

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> soczewki kontaktowe na oczach powoduja, ze moge obrac z usmiechem 2 kg
> cebuli i zestrzec tone chranu i nic:) wogole nie piecze.

ja tez znalazlam sposob ;)) zakladalam na nos gogle;)))))) wygladalam
zabojczo :)
ale zadna cebula nie byla straszna, nistety gogle mi gdzies wsiakly;)
dlatego jak robie na obiad rybe i okladam ja najpierw plastrekami cebui, to
domownicy dziwia sie, ze az tak bardzo przejmuje sie jej losem

Marta

1. Data: 2003-05-25 20:25:54

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drobnych porad, jak sobie radzic z roznymi problemami kulinarnymi. Wiec
> macie dzis ode mnie 2 takie porady dotyczace wyciagu nadkuchennego:

ba, zebym to ja miala taki wyciag, moge na razie sobie pomarzyc
Moge tez powspominac wyciag mojej babci, bardzo nietypowy, hihihi :) - jak
jej sie zdawalo, ze jestem zmeczona, mawiala: "wyciag sobie dziecko nogi,
wyciag"

dorota :))) (jako dziecko przy krojeniu cebuli zakladalam okulary plywackie)

1. Data: 2003-05-25 20:31:01

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> dorota :))) (jako dziecko przy krojeniu cebuli zakladalam okulary
plywackie)

Hehhehe dzieki Tobie nie czuje sie dziwnie, z tymi goglami ;)))

Marta

1. Data: 2003-05-25 20:45:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 May 2003 22:10:36 +0200, "rena" <r...@p...pl> wrote:

> [...]
>
>soczewki kontaktowe na oczach powoduja, ze moge obrac z usmiechem 2 kg
>cebuli i zestrzec tone chranu i nic:) wogole nie piecze.

ja to kiedys takie rzeczy robilam w goglach narciarskich oraz
jak jaki el bandito w chustce na reszcie twarzy (zakrywanie nosu
i ust). ladnie wygladalam, ludzie z ulicy widzieli, bo robilam to
tez przy otwartym oknie, a na parterze, od frontu to o to
nietrudno

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-25 20:46:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 May 2003 22:31:01 +0200, "Marta Trzaska"
<m...@m...net.pl> wrote:

>Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
>plywackie)
>

>Hehhehe dzieki Tobie nie czuje sie dziwnie, z tymi goglami ;)))
>
>Marta

no ja wlasnbie tez dolozylam swoje plus scierka

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-25 20:48:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>2. Jezeli chcemy szybcie odparowac jakas potrawe, np. zagescic zbyt
>rzadki sos, wlaczyc wyciag na pelna moc.

ja, zeby uzyskac maksimum aromatu kuminu, kminku i sezamu - klade
na patelnie sucha i grzeje. aromat sam wychodzi, potem dokladam
reszte. zazwyczaj przepisy mowia o dodawaniu tego typu przypraw
pozniej.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-25 21:21:56

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:koa2dvsqq53rmopooov83nqoo8bgivd5s9@4ax.com...
> [...]
> i ust). ladnie wygladalam, ludzie z ulicy widzieli, bo robilam to
> tez przy otwartym oknie, a na parterze, od frontu to o to

ze scierka, lub chustka na twarzy, skrobie mlode ziemniaki - i znow to
parszywe uczulenie
kiedys robilam na obiad rybe i wlansie te mlode ziemniaki, nie pamietam juz
kto to tak sie ze mnie smial, ale wygladalam komicznie w goglach i rozowej
chustce na twarzy ;))
nic tylko na sklep napadac ;)

Marta

KAWA MROŻONA!!!!
Zeszloroczne przetwory z pomidorow- katastrofa!!!
cos slodkiego a prostego
Likier z orzechow
dieta cud..