Sztuczna Zastawka sercowa

1. Data: 2002-10-13 17:48:19

Temat: Sztuczna Zastawka sercowa
Od: "RG" <g...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam kontaktu z ludzmi,zyjacymi ze sztucznom zastawkom sercowom.

Robert
g...@t...de

2. Data: 2002-10-13 20:27:41

Temat: Re: Sztuczna Zastawka sercowa
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Szukam kontaktu z ludzmi,zyjacymi ze sztucznom zastawkom sercowom.

Przepraszam ze sie wtracam ale te 3 ostatnie wyrazy to zart? Osoba
wysylajaca post musiala byc niezle zamyslona :-/
Pozdrawiam
WiseMan

3. Data: 2002-10-13 21:30:40

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Oct 2002 22:27:41 +0200, "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl>
wrote:

>Przepraszam ze sie wtracam ale te 3 ostatnie wyrazy to zart? Osoba
>wysylajaca post musiala byc niezle zamyslona :-/

Osoba wysyla z adres niemieckiego. Byc moze mieszka
w Niemczech.

4. Data: 2002-10-13 22:42:19

Od: a...@l...com szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Szukam kontaktu z ludzmi,zyjacymi ze sztucznom zastawkom sercowom.
>
> Robert
> g...@t...de

Czesc!
Moja 9 letnia corka miala wstawiona sztuczna zastawke (z wlokna weglowego) rok
temu.Wada byla powazna gdyz ewentualnoscia byla transplantacja serca (dziura
miedzy komorami i wlasciwie brak jedenj zastawki). Od czasu wyjscia ze szpitala
zrobila sie na tyle energiczna iz rodzenstwo musi ja uspakajac. Przedtem bardzo
szybko sie meczyla. Powiedziano iz jako nastolatka (15-18 lat) bedzie musiala
przejsc druga operacje gdyz obecna zastawka bedzie za mala. Naturalnej zastawki
(swinskiej) nie mozna bylo wstawic. Stan po operacji jest zaskakujaco dobry.
Musi brac codziennie lekarstwo na rozcienczenie krwi aby plytki nie osadzaly
sie na tej nowej zastawce. Ponadto raz na miesiac trzeba robic badanie krwi.
Zadnych innych lekarstw brac nie musi.
Jesli interesuja cie jakies szczegoly sluze informacjami.

5. Data: 2002-10-14 07:41:31

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Osoba wysyla z adres niemieckiego. Byc moze mieszka
| w Niemczech.

Racja, a polska gramatyka jest ....

WiseMan

6. Data: 2002-10-14 09:56:30

Od: "RG" <g...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie po co sie wtracasz jak nie masz nic do powiedzenia

7. Data: 2002-10-14 11:55:27

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam ze sie wtracam ale te 3 ostatnie wyrazy to zart? Osoba
> wysylajaca post musiala byc niezle zamyslona :-/

Czasem tak sie pisze, jak nie ma polskich liter i nie mozna koncowek
polskich uzyc. Np. zamiast "dodac maki" - "dodac monki" - i wszystko jasne
;)

Magda - Slonko (Wroclaw)

8. Data: 2002-10-14 17:55:44

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naucz sie pisac po polsku na polskich grupach! Nie wymagam polskich fontow
bo niektorym nie dzialaja.

9. Data: 2002-10-15 10:35:57

Od: "RG" <g...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze jeszcze na twojej grupie,co?
Pieniacz
> Naucz sie pisac po polsku na polskich grupach! Nie wymagam polskich fontow
> bo niektorym nie dzialaja.

Tegreen 97
pytanko
testy na narkotyki