Sztuczna grupa

11. Data: 2007-09-18 19:45:24

Temat: Re: Sztuczna grupa
Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> A z ciekawości - jakiś czas temu zajrzałem w bebechy Twoich postów i
> zobaczyłem tam znajomą sieć. Nie chciało mi się sprawdzać dalej, zresztą
> przy zmiennym IP to chyba bez sensu, ale zapytam - czy to Ty "babciu" :)
>
> Flyer
Starej babie pod kiecke bedziesz, Synek, zaglondol? Fee..., jak no chwyce za
gable...

12. Data: 2007-09-19 04:08:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fryderyk Niemociński; <fcp9sk$i31$1@inews.gazeta.pl> :

> Starej babie pod kiecke bedziesz, Synek, zaglondol? Fee..., jak no chwyce za
> gable...

Wnuczek już nie rozbija krzeseł? ;p Ale miło zobaczyć, choć wszystkich
Twoich nicków już nie pamiętam. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

13. Data: 2007-09-19 07:00:00

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" w news:fcq7d9$c1g$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> Wnuczek już nie rozbija krzeseł? ;p Ale miło zobaczyć, choć wszystkich
> Twoich nicków już nie pamiętam. :)

Dzięki Flyer - mnie już to zaglądanie pode kiecki przestało słuzyć,
niemniej dobrze wiedzieć z kim zacz... to znaczy z czyim spadkobiercą zacz.
Bo zmieniamy się każdego dnia.
I jak widać, Ana też już całkiem całkiem... w latach... ;)

Kilka dni temu przemknął jak kometa przez pspolanę niejaki Konrad M. -
baardzo stary znajomy, z którym to ośm albo i więcej lat temu były różności.
Ciekawe jak się dzisiaj ma Ania Lipek.
Ciekawe jak za 5 lat będzie wyglądał Bluzgee...

No i popatrz - jak to nazwać? Szachownica? Składanka? Skakanka?
A moze ssanie wody przez słomkę? Przez igiełkę med. z wartkiej krynicy?
Coś jak ten żółw Alfred w najnowszym Peguecie... grzbietem po falach ;)).
Muskanie zaledwie kilku punktów stycznych do obcych powierzchni.

Co sprawia, że mimo to, mimo tak skromnego, wręcz symbolicznego kontaktu
czujemy się "władcami much", jakbyśmy byli od lat w tym samym ulu.
A może to też złudzenie?

No i jak tu nie mówić o sztucznościach utylitarnych.

Zdrówko
Niemocińska ;).

> Pozdrawiam
> Flyer

All

14. Data: 2007-09-19 07:29:14

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Ale miło zobaczyć, choć wszystkich
> Twoich nicków już nie pamiętam. :)
Patrz, myślałam, że tylko mnie się tak porobiło. Za to pamiętam Twoją
sygnaturkę o produkcji domowej bomby wodorowej. I wyszło coś czy nie wyszło?
Pyzdry

15. Data: 2007-09-19 21:05:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fryderyk Niemociński; <fcqj4a$pte$1@inews.gazeta.pl> :

> Patrz, myślałam, że tylko mnie się tak porobiło. Za to pamiętam Twoją
> sygnaturkę o produkcji domowej bomby wodorowej. I wyszło coś czy nie wyszło?

Jakby wyszło, to byśmy nie rozmawiali. :)

Flyer

16. Data: 2007-09-19 22:04:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Wnuczek już nie rozbija krzeseł? ;p Ale miło zobaczyć, choć wszystkich
> Twoich nicków już nie pamiętam. :)

dziękujemy ci essidżonson

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

stirlitzniem?

NO KIDNAPERZY !!!
Co się stało się na gliniance w Fordonie?
Odruchowe liczenie sylab - ciąg dalszy, dziwny
Panslav, wiesz jak sie rucha grube baby?!!
Maciej Kot idea i serce dla sztuki i dzieci