Sztuczna szczęka

1. Data: 2003-01-25 19:56:55

Temat: Sztuczna szczęka
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Kasa Chorych pokrywa koszty?
A w ogóle to jakie to mogą być te koszty, jakiego
rzędu?

--
Anna
a...@f...onet.pl

2. Data: 2003-01-26 11:56:53

Temat: Re: Sztuczna szczęka
Od: "Adam" <a...@a...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy Kasa Chorych pokrywa koszty?

kasa chorych raz na piec lat funduje komplet protez - sa to protezy
najtansze, akrylowe osiadajace. kasa chorych za techniczne wykonanie protezy
calkowitej placi 120 pln (obojetnie gora czy dół) , za prace lekarza -
136.50 za szczeke i 161 pln za zuchwe (ceny moga sie roznic w zaleznosci od
k.ch, ja wzialem cene z malopolskiej k.ch.)

> A w ogóle to jakie to mogą być te koszty, jakiego
> rzędu?

protezy osiadajace akrylowe - ceny rzedu 300-500-1000 pln za jedna - w
zaleznosci od gabinetu, miasta, itp itd.

Adam

3. Data: 2003-01-26 13:01:39

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Anna
a...@f...onet.pl

napisał w wiadomości

> [...]
>
> protezy osiadajace akrylowe - ceny rzedu
300-500-1000 pln za jedna - w
> zaleznosci od gabinetu, miasta, itp itd.

A jeśli załatwiłabym to w prywatnym gabinecie to
jak załatwiać zwrot z kasy chorych?

4. Data: 2003-01-27 08:44:23

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli załatwiłabym to w prywatnym gabinecie to
> jak załatwiać zwrot z kasy chorych?

nie ma takiej mozliwosci - zwrot kosztow z kasy chorych nastepuje na
poziomie kasa-lekarz, pacjent albo placi za usluge (jezeli mu sie ona nie
nalezy badz nie chce czekac w czasami baaardzo dlugiej kolejce) albo nie
placi nic. w niektorych kasach chorych sa mozliwosci 'doplat' - po prostu
doplacasz jakas kwote do tego co placi kasa i za to wszystko razem masz cos
lepszego...

ale zwrotu bezposrednio z kasy chorych dla pacjentow - nie ma.

Adam

5. Data: 2003-01-27 16:52:24

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, teraz rozumiem mechanizm, dziękuję

--
Anna
a...@f...onet.pl

napisał w wiadomości

> [...]
to wszystko razem masz cos
> lepszego...
>
> ale zwrotu bezposrednio z kasy chorych dla

Identyfikacja wirusa
Czy zmarznięcie podaczas onanizowania się może przys
Otwieranie gabinetu - czy ktoś doradzi ?
pulsowanie
Zapalenie kosci? (wyrwany zab)