Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Date: Sat, 6 Jan 2018 14:41:02 +0100

http://szyk.free.of.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szykcech.cba.pl/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.000webhostapp.com/sztuka%20edukacji.pdf
http://www.geocities.ws/szyk/sztuka%20edukacji.pdf
http://szyk.wex.pl/sztuka%20edukacji.pdf

>zachęcam do lektury i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
>Szyk Cech

Pszejżałam pszez jakieś naście minut.
Niestety nie da się tego czytać.
Ideologia wstępna jest wprost faszystowska.
Piszesz , że miarą człowieka jest to co on wyprodukuje.
Tym samym inwalidzi w cięszym stanie powinni być według ciebie skazani na
śmierć.

Pojedyńcze uwagi mają sens , ale musiałbyś wykreślić całą ideologię.
Jak się wczytać w szczeguły to też bzdury.

Ja nie jestem inżynierem , ale mgr informatyki.
Pszeczytałam więc pszykładowy program kształcenia specjalisty baz danyh, bo
się tym zawodowo zajmowałam.
Niestey pszedstawiony pszez ciebe program nauczania jest oparty pewnie na
wzornictwie z lat 50 ubiegłego wieku.
Nie zaczyna się nauki programowania od asemblera, bo to robi nieodwracalne
zmiany w muzgu.
Analizy jest zbyt wiele.
Mnie też tak uczono, ale prawdopodobnie dlatego by łatwo było po pierwszym
roku pszenieść się na matematykę.
Informatykowi baz danyh nie jest niezbędna tak wnikliwa znajomość analizy.
Wyciąłeś za to całą algebrę.
Ta powinna być , dlatego, że cała informatyka opiera się na macieży, hoć pod
inną nazwą,
i także dlatego by każdy wiedział gdzie czego szukać.
Itp itd.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)