Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

Data: 2018-01-12 14:42:48
Temat: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

Byłam głuwnym projektantem sytemu spszedaży czegoś tam.
System wielo.stanowiskowy.
Byłam też głuwnym programistą tego systemu.
I akurat z tej firmy nie zwolniono mnie.
Sama się zwolniłam, pewnie dlatego , że pszemęczyłam się,
firma była w innym mieście niż mieszkam, dojazd,
także obciążenie psyhiczne,
a i świadomość, że coś umiem i może znajdę bliżej w miejscu zamieszkania,
układy męsko damskie też nie najlepsze:
podżucone do szafki nie wiadomo po co podpaski, i inne takie nastoletnie
numery,
spowodowały taką, a nie inną decyzję.
Sporo lat potem system na pewno jeszcze działał.

A generalnie jesteś bezczelny , do dziewczyn.
Pracowałam praktycznie w informatyce w większości z mężczyznami,
I wiem, że są niewykształceni, bo mało miało wyksztalcenie informatyczne.
Sprubuję policzyć:
W FSO - same baby - fajnie było - ale wykształcenia nie pamiętam,
Tyle, że w Warszawie, więc jak zwykle daleko i perspektywa zwolnień.
Sama odeszłam, nim rynek pracy zapełnił się zwolnionymi.
Stolarka Wołomin - jeden niby fahowiec, ale elektronik z zawodu, pewnie gdy
kształcił się informatyka nie istniała,
drugi podobnie,
tszeci wykształcenie średnie, niekierunkowe, zaocznie studiujący kierunek
niezwiązany;
Mała firma, o kturej piszę na wstępie:
Bezpezpośrednio wspułpracowałam ze studentem kończącym informatykę,
drugim wspomagajcym system był inż po mehanice precyzyjnej.
Pajcomp - lepiej nie pisać , być może w firmie miałam jedyna wyższe,
Warta - obaj starsi pszyuczeni, w istocie humaniści.

Większość ludzi, z kturymi wspułpracowałam to raczej ludzie powiązani z
policją , a nie z wiedzą.
Sprawdzałam na liście Wildsteina. Kilku było z tej zgrai, a pszecież nie
jest długa.
Ja wogule nie mam znajomyh, jakby się ktoś pożądny trafił,
to ta reszta obklejająca człowieka jak pszysłowiowa glina go natyhmiast
wykosi,
lub w inny prosty sposub da do zrozumienia by się usunął, więc i nie szukam
nikogo.

A wiedziałam o tym wcześnie.
Nie wiem kiedy, ale jak miałam 10 lat i zapytano mnie się o pszyjaciela,
powiadziałam :
Ja nie mam pszyjaciela. - A te wszystkie dzieci? - To koledzy, nie
pszyjaciele - odpowiedziałam.
Ale w wieku 7 lat miałam jednego pszyjaciela.
Nie pamiętam jak się nazywał, ale dwa razy uratował mi prawie życie.
Raz rozgrył sam układ: że dzieciom giną (są kradzione) ulubione zabawki ,
pszyniesione raz do szkoły na polecenie pani by je namalować.
Powiedział, że to prowokuje jeden ksiądz.
Zrozumiałam, że to była prawda dopiero będąc dorosłą.
Drugi raz zrobił też dobry numer, nie opiszę go.
Można by powiedzieć, że pozamieniał dzieci, by je obronić skutecznie pszed
złem.

Ale gadamy o tym co umieją dziewczyny.
Wielokrotnie szukając pracy
spotkałam się z takim aroganckim samczym stosunkiem jak twoje wypowiedzi.
Pszyzwyczaiłam się.
A zdanie sobie o tej samczej zgrai wyrobiłam,
właściwie już w trakcie studiowania.
Typowe jest by używać nierozuminyh pszez siebie pojęć.
Kiedyś np jeden mydlił mi oczy pokazując pudełko dyskietek:
mam instalkę nowego Norton Comanedera.
A co tam jest ? - pytam. Cisza, zażenowanie.

Mężczyźni są bezczelni.
Inny, pszyszły medyk, a może i już wtedy medyk, 2 lata starszy ode mnie,
spotkałam go w pociągu , jadąc na uczelnie po ostatni wpis do indeksu do
absolutorium.
On o tym nie wiedział, tylko całą drogę tłumaczył:
po co ci te studia?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)