Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!

Data: 2018-01-14 20:18:30
Temat: Re: Sztuka Edukacji - wersja ostateczna!!!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

>Czego ja nie umiem?!?
Nie umiesz zainstalować windowsa.

>Część (starszych) zrzutów moich programów jest na stronie:
>http://szyk.jcom.pl/programes.html , a udostępniam (działąjące!) >skrypty
>(do pobrania z mojej strony http://szyk.jcom.pl/ z sekcji skrypty).

Skrypty , to ja pisałam już w dosie, a nawet na AS400.
NIe masz się czym hwalić.

>Dla Ciebie produkt to materia - czyli znowu zabłysłaś głupotą!
NIe. Ja tak na pewno nie napisałam.
Materia to bliski odpowiednik masy. Produkt to skutek czegoś, czasem pracy
człowieka, ale i np reakcji biologicznej.

>Ja natomiast wyróżniłem producentów: techników, substantów i kultorów - jak
>nic Ci to nie mówi to sobie doczytaj.
No właśnie, a miałes pisać o edukacji.
A edukacja jest także dla dzieci z grupą inwalidzką, oni w dużej części nic
nie wyprodukują, a sa i słusznie kształceni.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)