Sztuka bycia piękną - czyli każda kobieta może być TopModel

11. Data: 2006-10-19 19:11:23

Temat: Re: Sztuka bycia piękną - czyli każda kobieta może być TopModel
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eh8g9m$64d$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> łut szczęścia. Czemu prześliczne dziewczyny nie robią kariery a czasami na
> najsłynniejszych wybiegach spotyka się maszkarony (pardon)? Po prostu
> znalazła się babka we właściwym miejscu o właściwym czasie, trafiła na
> właściwą osobę i już. Nie zgadzam się z tym, że twarze modelek są bardziej
> symetryczne niż inne. I nie zawsze też modelka ma "to coś". Czasem jej
> uroda jest naprawdę przeciętna. Może nam się po prostu sugeruje, że ich
> twarze są bardziej symetryczne niż inne? Makijaż, odpowiednio zrobione
> zdjęcie, nawet bez fotoszopowych poprawek, mogą wiele zmienić.

Na pewno sila przebicia, odpowiednie miejsce i czas tez sie licza. Wiele
ladnych dzieczyn nawet nie mysli o karierze modelki po prostu, dlatego nimi
nie sa. A ja akurat teraz pracuje jako grafik i widze co obrabiam. Twarze sa
rozne, ale u modelek zazwyczaj najbardziej symetryczne. Co nie jest
jednoznaczne z przecietnym pojeciem ladnej dziewczyny, czasem robia sie
ladne dopiero po makijazu i fryzjerze, a czasem potrafia byc raz zmyslowym
wampem, a raz aniolkiem z loczkami, ale tu chodzi o wizerunek, nie o pojecie
piekna.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2006-10-19 19:16:05

Od: "Zazula" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Moze lepiej nie wnikaj :) Zobacz chocby co zrobili Katie Melua na
> billbordzie ktoregos radia. Z jej oryginalnej urody niewiele zostalo.

Widze, ze nie jestem jedyna ktora to zauwazyla. Jakos starzej w ogole
wyglada.

Zazula

13. Data: 2006-10-19 19:18:15

Od: "Zazula" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> łut szczęścia. Czemu prześliczne dziewczyny nie robią kariery a czasami na
> najsłynniejszych wybiegach spotyka się maszkarony (pardon)?

Z ta symetria to prawda. Im ludzie maja bardziej symetryczne twarze, tym
bardziej sie podobaja. Oczywiscie, nikt nie sprawdza tego z lusterkiem,
poprostu wydaje nam sie dana osoba ladniejsza.

A modelka [wybiegowy wieszak] a fotomodelka [ladna, ksztaltna] to tez
roznica. A jeszcze modelka bielizny to inna bajka, te od bielizny wyglada
normalnie :)

Zazula

14. Data: 2006-10-19 20:07:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 19 października 2006 21:11
użytkownik ewka, sącząc kawkę, wyklepał:

> A ja akurat teraz pracuje jako grafik i widze co obrabiam. Twarze sa
> rozne, ale u modelek zazwyczaj najbardziej symetryczne.

Aaa, skoro tak, to zwracam honor :)

Krusz.
--
Kruszyna
http://www.manufakturka.pl

15. Data: 2006-10-19 20:09:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 19 października 2006 21:16
użytkownik Zazula, sącząc kawkę, wyklepał:

> Widze, ze nie jestem jedyna ktora to zauwazyla. Jakos starzej w ogole
> wyglada.

Starzej, to prawda i to o ładnych parę lat. W ogóle jest z zupełnie innej
bajki, "charakter wizualny", że tak się wyrażę, kompletnie różny :)

Krusz.
--
Kruszyna
http://www.manufakturka.pl

16. Data: 2006-10-20 06:25:10

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Starzej, to prawda i to o ładnych parę lat. W ogóle jest z zupełnie innej
> bajki, "charakter wizualny", że tak się wyrażę, kompletnie różny :)

Tak, bo problem w tym, ze o wizerunku danych modelek, osob wystepujacych na
reklamach, reklamowkach itp. czesto decyduja osoby nie majace bladego
pojecia o estetyce, ale za to wypchnay portfel :) Reszta, ktora moze i by
chetnie zrobila co innego musi wykonac to wedlug zalecenia odgornego
niestety. Dlatego pozniej efekty sa mierne, a czasem mozna by powiedziec
nawet wlasnie o postarzaniu badz pogorszeniu wizerunku calkiem ladnych
twarzy.

--
pozdr,
ewka

17. Data: 2006-10-20 11:10:18

Od: <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śwaietne efekty upiekszające-spłycenia zmarszczek mozna uzyskac we wlasnej
łazience stosując polski collagen szlachetny.Udzielę inforacji
szczególowych. s...@w...pl Pozdrawiam.Stenia

18. Data: 2006-10-20 13:20:31

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śwaietne efekty upiekszające-spłycenia zmarszczek mozna uzyskac we wlasnej
> łazience stosując polski collagen szlachetny.Udzielę inforacji
> szczególowych. s...@w...pl Pozdrawiam.Stenia

wiesz, że skutecznie obrzydziłaś jego stosowanie przez swoją namolność,
prawda?

hania

19. Data: 2006-10-20 17:59:09

Od: Mo <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Hania, a któżby! ;-) ) wyklepał:

> wiesz, że skutecznie obrzydziłaś jego stosowanie przez swoją namolność,
> prawda?

A ja jestem nawet ciekawa, co to są te "inforacje szczegółowe", których
ona udziela, próbki jakieś, cycuś? ;)

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

20. Data: 2006-10-21 16:30:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 20 października 2006 08:25
> [...]

> pojecia o estetyce, ale za to wypchnay portfel :) Reszta, ktora moze i by
> chetnie zrobila co innego musi wykonac to wedlug zalecenia odgornego

No proszę, to jednak widzę uniwersalna zasada :) Ja jestem z kompletnie
innej planety, ale do mojej roboty mogłabym zastosować Twoje słowa co do
przecinka, zastępując tylko jedną branżę inną.

Krusz.
--
Kruszyna
http://www.manufakturka.pl

[OT]Gucci edp szuka nowej Pani:)
[sprzedam] lokowke philips 10w1
yasmin- sprzedam
matowienie strefy T w ciągu dnia - co polecacie?
dzielę się odkryciami (włosy/twarz)