Szukaj przyczyn chorób...

11. Data: 2007-05-25 14:34:28

Temat: Re: Szukaj przyczyn chorób...
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f36psr$rd3$1@news.onet.pl...

> Podobnie jak wada wzroku, którą posiadasz.

Dobrze, powiem jaką posiadasz, a Ty zobaczysz jakim jesteś skończonym
chamem.
Od urodzenia nie widzę na prawe oko, a z procy od chłopaka dostałem
kamieniem w lewe oko w wieku 14 lat. Nie widziałem nic przez rok ,
dojrzewała zaćma pourazowa. Byłem przez rok w Zakładzie dla Ociemniałych w
Owińskach pod Poznaniem. Ale na moje szczęście operacja świetnie się udała,
a na to oko mimo, że bez soczewki widzę doskonale. Zadowolony jesteś
Szczurzyco Chamie??? Masz satysfakcję?
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-05-25 15:09:39

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Jak się okazuje najwięcej korzyści przynosi
> dieta niskowęglowodanowa opracowana przez dr. Jana Kwaśniewskiego,

....jesli chodzi o korzysci.... finansowe, to masz niewatpliwie racje.
Podobno jedynie na ludzkiej naiwnosci i glupocie mozna zrobic niesamowite kokosy...

W ży­wieniu tym
> "dowozimy" tkankom materiałów budulcowych i nie zaśmiecamy organizmu.

....oraz bardzo duzo "paliwa" w postaci tluszczow zwierzecych,
chociaz wiadomo, ze tlanka tluszczowa zwierzeca to "smietnik", gdzie odkladne sa
wszyskie te toksyny, ktorych system odtoksyczniania watroby nie byl w stanie
zneutralizowac?

> Często nasz Stowarzyszenie jest postrzegane przez oponentów jako sekta. Ale
> jaka to sekta, kiedy wcale nie zachęcamy do wstępowania do Optymalnego
> Stowarzyszenia. Zachęcamy do zmiany odżywiania!!!

...no jasne, przeciez to wasi oponenci sa sekciarzami, bo twierdza iz zalecanie
jednej diety na kazdy problem zdrowotny, to ewidentny wymysl, ktory nie znajduje
zadnego potwierdzenia w dotychczasowych dzikich, nieetycznych eksperymentach
przeprowadzanych bezkarnie przez to wasze podejrzane "stowarzyszenie" na
ludziach starych i czesto powaznie chorych.

13. Data: 2007-05-25 15:09:40

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2007-05-25 15:52:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]

Owińskach pod Poznaniem. Ale na moje szczęście operacja świetnie się udała,
a na to oko mimo, że bez soczewki widzę doskonale. Zadowolony jesteś

Ww, wow.....a coz to za brzydki atak agresji i chamstwa "panie optymalny"?

To swietnie, ze Cie wyleczyli lekarze.....KONWENCJONALNI :)

A powiedz no bratku dlaczego tak sie strasznie wkurzyles kiedy post dotyczyl
Ciebie, natomiast kiedy ja podawalem informacje na temat
rezultatow leczenia ta wasza cudowna dieta ludzi (ktorych nawiasem mowiac nie ma
juz na tym padole ziemskim), to sie z tych informacjii smailes, a Twoi kumple od
nabijania naiwnych, chorych ludzi w butelke, zrownali mnie za podanie tych
informacji z poziomem gruntu,
wylewajac na mnie cale wiadro personalnych pomowien o wyjatkowo ordynarnym i
nieludzkim charakterze?

15. Data: 2007-05-25 16:40:00

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Ww, wow.....a coz to za brzydki atak agresji i chamstwa "panie optymalny"?

wszystKIE ludzie maja znac smutna historie Jurcia juz patrzac na jego zarosniety
profil. A jak nie znają, to zostaną zrugani. Tez mi nowina.

Trza bylo napisac, ze Jurek jest cud okazem zdrowia, na dodatek muskularnym i
zadbanym, Jurus sie bedzie cieszyl i klaskal w lapki jak cyrkowa foka, to nic,
ze z prawda sie stwierdzenie owe nie zgodzi ani w promilu, przeciez nie na
prawdzie Jurciowi zalezy, tez wiadomo.

> To swietnie, ze Cie wyleczyli lekarze.....KONWENCJONALNI :)

łel łel, aż dziw bierze, ze Juruś nie leczył mechanicznego urazu dietą. Chyba
tylko dlatego, że jej jeszcze nie znał.

> [...]
> informacji z poziomem gruntu,
> wylewajac na mnie cale wiadro personalnych pomowien o wyjatkowo ordynarnym i

Tylko postuluje przypomniec sobie jakiekolwiek twierdzenie a'la łańcuszek
szczęścia: ot choćby "godności nie odbierze nam nikt prócz nas samych", i
ziewnąć szeroko na bandę oszołomów.

h.

16. Data: 2007-05-25 18:13:53

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

25.05.2007: Jurek wrote:

> Dobrze, powiem jaką posiadasz, a Ty zobaczysz jakim jesteś skończonym
> chamem.

Nie, przykro mi, nie zobaczę. Z Twojej strony to komplement - wreszcie się
go doczekałem (zazdrościłem po cichu innym grupowiczom). :->

> [...]
> Owińskach pod Poznaniem. Ale na moje szczęście operacja świetnie się udała,
> a na to oko mimo, że bez soczewki widzę doskonale. Zadowolony jesteś

Takie kity to krysi z pl.misc.dieta wciskaj, dobrze? Twoja miarka tutaj
często nie pasuje, może w Waszych arkadiach się ona sprawdza, ale nie tutaj.
(Nawet jak to jest prawda, to i tak mam to w 4-rech literach to co tu piszesz,
tak jak Ty zdrowie innych z Twoimi ,,poradami'').

I wciąż nie jesteś przykładem jak cudowna jest Twoja dieta, którą nachalnie
promujesz (chyba, że w odwrotną stronę), więc nie pisz mi takich tanich
bzdurek. Reklamujesz coś, na czym się sam nie znasz, albo się znasz, tylko
celowo oszukujesz ludzi. Jak grzecznie proszę o dowody, to często twierdzisz,
że ,,nie musisz nic udowadniać''. A jak Ci zarzuty z Twoich poprzednich postów
ludzie wygarniają to się wypierasz nagle.

Masz nas za idiotów? Myślisz, że my tacy głupi jak Ty mądry? Zapomniałeś
obsługi Usenetu się nauczyć, aby ukryć swoje ,,lecznicze'' wypowiedzi (one już
są, zarchiwizowane i raczej zostaną). Śmiech na sali, Jureczku.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

17. Data: 2007-05-25 18:16:12

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

25.05.2007: Hania wrote:

> Tylko postuluje przypomniec sobie jakiekolwiek twierdzenie a'la łańcuszek
> szczęścia: ot choćby "godności nie odbierze nam nikt prócz nas samych", i
> ziewnąć szeroko na bandę oszołomów.

Ależ dlaczego? Jest sporo śmiechu i grupa nie jest nudna, muszą być jakieś
Jurki optymalne, bo bez nich życie byłoby nudne (a standardy demokratyczne
to już swoją drogą).

18. Data: 2007-05-25 18:21:14

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, proszę Was już przestańcie, bo ta grupa nie służy przelewaniu
na siebie agresji. Czytają tę grupę ludzie chorzy, załamani,
potrzebujący pomocy, porady i wsparcia. Błagam, ograniczmy się do
minimum agresji i kłótni. Wystarczy przekazać swoje zdanie/opinię i
zamknąć temat, ponieważ taka ostra wymiana zdań prowadzona w
nieskończoność nikomu nie służy. Sprawiamy sobie nawzajem przykrość,
psujemy humor, a przy okazji zdrowie.
Odmienne zdania można wymieniać nie raniąc się nawzajem i okazując
sobie chociaż minimum szacunku.
Proszę, zachowujmy się na poziomie, na jaki ta grupa zasługuje :)

PS.Jestem przeciwniczką DO (jeśli ktoś jeszcze nie zauważył ;) i swoje
zdanie już niejednokrotnie wyrażałam. Ale jestem również przeciwniczką
ciągłego sączenia jadu na psm.:)

Maja

19. Data: 2007-05-26 06:04:02

Od: pulsar <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):
> [...]
>
> PS.Jestem przeciwniczką DO (jeśli ktoś jeszcze nie zauważył ;) i swoje
> zdanie już niejednokrotnie wyrażałam. Ale jestem również przeciwniczką

Jestem zwolennikiem DO, 6 lat praktyki + rozumna
suplementacja, to w ten sposób "wyprowadziłem" się
z uzależnień od leków i lekarzy. Oczywiście DO to
nie jest ideologia ani sekta, jak to niektórzy
określają. Czytając książki i publikacje o DO zawsze
śmieszyły mnie te wątki trącące ideologią, to silenie
się na uniwersalizm. Odrzuciłem to, jak i inne elementy,
co do których miałem wątpliwości, ale nie wylałem
przysłowiowego dziecka razem z kąpielą...

Nie mam zamiaru nikomu udzielać rad, głównie z powodów
tak bardzo widocznych na tej grupie... a <Jurkowi> bardzo
się dziwię, i współczuję...

Wiem jedno: zdrowie jest zbyt cenną wartością, by bezkrytycznie
powierzać je tylko lekarzom !

Maju, popieram Twoje zdanie co do zwyczajów grupy!
Ale nie mam złudzeń, Twój mądry apel nic nie zmieni,
kretynów nie sieją, sami się rodzą. A w naszym kraju,
ostatnimi laty, ten swoisty urodzaj nie słabnie...
--
Pozdrawiam, pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

20. Data: 2007-05-26 08:49:50

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 May 2007 08:04:02 +0200, pulsar wrote:

> Wiem jedno: zdrowie jest zbyt cenną wartością, by bezkrytycznie
> powierzać je tylko lekarzom !

Pewnie. A samochód jest zbyt cenną rzeczą, żeby naprawiali go tylko
mechanicy samochodowi. Znacznie lepiej zrobi to fryzjer, albo księgowy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

przemozna chetka na drzemke
bol 'gardla' ale obok
oczyszczanie a dziwne stolce - troche dziwne pytanie
Jak bez lekow obnizyć ciśnienie w 3 minuty..
symetryczne zaniki korowe