Szukaj przyczyn chorób...

1. Data: 2007-05-25 07:11:44

Temat: Szukaj przyczyn chorób...
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie szukaj leku - usuń przyczynę choroby.

Gdy dopada nas choroba idziemy do lekarza, który stawia diagnozę i
określa sposób le­czenia przepisując leki. Leki te niestety nie usuwają
przyczyn, a jedynie łagodzą lub ma­skują jej objawy, a przy tym często dużo
kosztują i nie dają długotrwałych efektów.
Komfort naszego życia się obniża. Cierpimy, a wraz z nami nasza rodzina.
Jednak to cierpienie dane jest nam po to, abyśmy otworzyli oczy naprawdę.
Kiedy nasze złudzenia zderzają się z rzeczywistością, a fałsz z prawdą,
wówczas pojawia się cierpienie. W innych przypadkach człowiek nie może
cierpieć. Wiele kłamstwa jest w twierdzeniu, że choroby wywoływane są przez
bakterie i wirusy. Ich obecność w orga­nizmie wcale nie musi ich wywoływać.
I często nie wywołuje. Można być ich nosicielem, ale nigdy nie zachorować.
Wszystkie zarazki, nie znajdując odpowiednich warunków do rozwoju, nie
rozmnażają się.
Jeśli jednak trafią na podatny grunt, rozwijają się błyskawicznie. Takim
dogodnym miej­scem może być organizm, pełen toksyn powstałych z nie
wydalonych resztek pokarmowych. "Pseudoprzyczyny" nie wywołują chorób, choć
powszechnie uważa się je za sprawców. Co z chorobami zależnymi od naszego
odżywiania, takimi jak miażdżyca, otyłość, cukrzyca, itp.? Główna przyczyną
powstawania tych schorzeń jest nieodpowiedni styl życia i złe odżywianie.
Nieodpowiedni pokarm obciąża nasz organizm, powodując jego stopniowe
słabnięcie. Żywimy się zbyt obficie i nieprawidłowo. Spożywamy posiłki,
które zawierają niewielką ilość składników mineralnych i witamin, a zbyt
wiele niepełnowartościowego białka nawet o tym nie wiedząc. A to wszystko
powoduje osłabie­nie organizmu. Początek stanowią niegroźne dolegliwości,
które tłumimy zażywając leki. Ale w tym całym procesie leczenia nie usuwamy
ich przyczyny. Chorobę likwidujemy co­raz silniejszymi antybiotykami, łykamy
garściami tabletki, ale widzimy, że wcale nie pro­wadzi to do wyleczenia.
Leki farmakologiczne nie są w stanie zlikwidować choroby, dzia­łają tylko
objawowo. Aby przyczynę zlikwidować trzeba najpierw przestać sobie
szkodzić - zadbać o odpowiednie odżywianie. Jeśli tego nie robimy i nadal
przyjmujemy pigułki, dochodzi do nagromadzenia toksyn w organizmie, co w
konsekwencji doprowadza do groźnych chorób określanych jako nieuleczalne.
Próbując wygrać z choroba przy pomocy lekarstw pochodzenia chemicznego
niegroźna dla życia dolegliwość zostaje "uśpiona" i z biegiem lat rozwija
się skrycie, by ujawnić się w postaci ciężkiej, a czasami nieuleczalnej
choroby. A medycyna konwencjonalna robi niewiele, by się jej pozbyć. Stosuje
wyłącznie leki farmakologiczne, dodatkowo zwiększając zagrożenie zdrowia i
życia. W sytuacjach skrajnych leki bywają niezbędne, ale powinny być
stosowane sporadycznie, ostrożnie i w ostateczności. Nasuwa się jeden
wniosek: Należy najpierw przestać dostarczać organizmowi szkodliwego
pokarmu, przede wszystkim sztucznie przetworzonego z dodat­kiem substancji
chemicznych. Również wszelkiego rodzaju ulepszacze smakowe i zamien­niki
cukru przyczyniają się do zaśmiecania organizmu. Należałoby także zapewnić
sobie ruch na świeżym powietrzu, gimnastykując się, korzystać ze słońca,
zadbać o odpoczynek i o odpowiednią ilość snu. Zatem by pomóc sobie w
chorobie koniecznie trzeba zmienić sposób odżywiania i styl życia. Weźmy
odpowiedzialność za swoje zdrowie. Bo to my wybieramy sposób odżywiania, my
obieramy styl życia i my dajemy się w razie potrzeby kroić, i łykamy
tabletki zatruwając organizm. My także ponosimy za to konsekwencje. Nie
lekarz, który nas prowadzi. Lekarz jest tylko diagnostykiem i doradcą, a
decyzja to już na­sza sprawa. By dać szanse sobie na samouzdrowienie można
skorzystać z wielu sposobów. Jednak zmiana odżywiania przynosi przeważnie
pozytywne i zaskakujące efekty. Jak się okazuje najwięcej korzyści przynosi
dieta niskowęglowodanowa opracowana przez dr. Jana Kwaśniewskiego, ale
bogata w pełnowartościowe białko i tłuszcze zwierzęce. W ży­wieniu tym
"dowozimy" tkankom materiałów budulcowych i nie zaśmiecamy organizmu.
Często nasz Stowarzyszenie jest postrzegane przez oponentów jako sekta. Ale
jaka to sekta, kiedy wcale nie zachęcamy do wstępowania do Optymalnego
Stowarzyszenia. Zachęcamy do zmiany odżywiania!!!

Pozdrawiam Jurek M.

2. Data: 2007-05-25 07:43:48

Temat: Re: Szukaj przyczyn chorób...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 May 2007 09:11:44 +0200, Jurek wrote:

> Nie szukaj leku - usuń przyczynę choroby.

Uwaga - Jurek, człowiek ze średnim wykształceniem i bez rzetelnej wiedzy
medycznej, czego dowody dawał tutaj wielokrotnie, jest naganiaczem
paranaukowej sekty tzw "optymalnych", według których całe zło na świecie
jest spowodowane tym, że ludzie jedza za dużo węglowodanów i białek, a
za mało tłuszczów. Twierdzą oni, że dieta wysokotłuszczowa leczy
wszystkie możliwe choroby, w tym nowotwory, infekcje (łącznie z AIDS),
choroby autoimmunologiczne. Grupa ta jest zainteresowana zbytem na swoje
produkty - porady paramedyczne i paradietetyczne, książki, oraz
zainteresowaniem usługami hotelarskimi, jakie oferują, więc Jurek
prowadzi agitację, udając niewinnego uciśnionego.

Nie dajcie się zwariować. Myślcie samodzielnie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2007-05-25 08:39:39

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prowadzi agitację, udając niewinnego uciśnionego.
>
> Nie dajcie się zwariować. Myślcie samodzielnie.

Popieram w 100%.

A oto i sam "uciśniony":

http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-
i.html

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

4. Data: 2007-05-25 09:21:36

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Gdy dopada nas choroba idziemy do lekarza, który stawia diagnozę.

To jedyne prawdziwe zdanie w całym tym niegramatycznym bełkocie Jurka M.
A dla zainteresowanych zamieszczam link do zdjęcia, przedstawiającego
człowieka który stosuje te optymalna dietę.(Jurek M optymalny doradca z
dyplomem)
Sami oceńcie czy wygląda na zdrowego.

http://img530.imageshack.us/my.php?image=dsci0029cs0
.jpg

Cancer

5. Data: 2007-05-25 09:24:08

Od: Kyoanna <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A też sobie pozwolę napisać:) NA razie tylko czytam wątki, zawierające
doktryny diety optymalnej (ale myląca nazwa:D) i śmieję się do rozpuku.

Dnia 25-05-2007 o 10:39:39 Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> Popieram w 100%.

Też jestem zdania, że wszelkie sekciarskie zapędy należy tępić w zarodku.
A jeżeli chodzi o właściwą dietę, to nie da się zdefiniować jedynego
dobrego schematu odpowiedniego dla każdego.

Więc ludzi myślących śmieszą uwagi o tym, iż duża ilość spożywanego
tłuszczu leczy WSZYSTKIE MOŻLIWE choroby. Nawet jeżeli chodziłoby o
zdrowsze produkty (a nie o tłuszcz zwierzęcy) i tak głupotą by było
twierdzić, że to recepta na długowieczność w zdrowiu.

Najśmieszniejsze jest jednak to, że do Pana Jurka nie przemawiają żadne
logiczne
argumenty. Często daje się złapać w pułapki swoich własnych wypowiedzi,
przeczy sam sobie -
choćby przykład z działaniem antykoncepcyjnym a potem z likwidacją
problemów z zajściem w ciążę :D
I chce polemizować nawet ze stwierdzeniami podobnymi do poniższego:D

6. Data: 2007-05-25 10:54:28

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest spowodowane tym, że ludzie jedza za dużo węglowodanów i białek, a
> za mało tłuszczów. Twierdzą oni, że dieta wysokotłuszczowa leczy

tego nie pisałem nigdy, że wszystkie....
, w tym nowotwory, infekcje (łącznie z AIDS),
> choroby autoimmunologiczne.

Nigdy też nie pisałem, że leczy choroby autoimmunologiczne... Lubisz
wymyślać...i pisać co ślina przyniesie na język...

> Nie dajcie się zwariować. Myślcie samodzielnie.

Bravo! bravo! bravissimo!!!Tak, popieram, zawsze nawołuję do samodzielnego
myślenia! Czytasz w moich
myślach...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-05-25 13:10:20

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 May 2007 12:54:28 +0200, Jurek wrote:

> , w tym nowotwory, infekcje (łącznie z AIDS),
> Nigdy też nie pisałem, że leczy choroby autoimmunologiczne... Lubisz
> wymyślać...i pisać co ślina przyniesie na język...

SM jest chorobą autoimmunologiczną. Poczytaj sobie o chorobach, które
Twoim zdaniem "leczy" Twoja dieta, zanim znowu napiszesz coś niemądrego.

8. Data: 2007-05-25 13:45:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> SM jest chorobą autoimmunologiczną. Poczytaj sobie o chorobach, które
> Twoim zdaniem "leczy" Twoja dieta, zanim znowu napiszesz coś niemądrego.

A, to przepraszam, SM jest uleczalne dietą.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-05-25 13:47:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
> wiadomości news:1sxcvy436pust$.dlg@always.coca.cola...

> A, to przepraszam, SM jest uleczalne dietą.
> Pozdrawiam Jurek M.
Myślałem o złym metabolizmie od urodzenia.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-05-25 13:55:39

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

25.05.2007: Jurek wrote:

> A, to przepraszam, SM jest uleczalne dietą.
> Pozdrawiam Jurek M.

Podobnie jak wada wzroku, którą posiadasz.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

przemozna chetka na drzemke
bol 'gardla' ale obok
oczyszczanie a dziwne stolce - troche dziwne pytanie
Jak bez lekow obnizyć ciśnienie w 3 minuty..
symetryczne zaniki korowe