!!! Szukam dobrego laryngologa na slasku !!!

1. Data: 2003-01-21 19:31:02

Temat: !!! Szukam dobrego laryngologa na slasku !!!
Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuje obecnie dobrego laryngologa na slasku najlepiej specjalizujacego
sie w chorobach krtani. Pewna osoba z mojej rodziny ma jakies ? zmiany na
strunach glosowych. Lekarze w Czestochowie maja bardzo rozbiezne zdania na
temat tych zmian. Jeden mowi, ze sa to polipy i mowi, zeby nic z tym nie
robic, inny chce od razu koniecznie operowac. Tak wiec chcialem, aby
obejrzal go ktos jeszcze, kto dobrze zna sie na ch. krtani.
Z gory dziekuje za pomoc.

--
Pozdrowienia :-)
Luk

2. Data: 2003-01-21 20:45:45

Temat: Re: !!! Szukam dobrego laryngologa na slasku !!!
Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luki <l...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> robic, inny chce od razu koniecznie operowac. Tak wiec chcialem, aby
> obejrzal go ktos jeszcze, kto dobrze zna sie na ch. krtani.

http://www.slam.katowice.pl/PokazCaly2.asp
Pozdrawiam
Przemek

3. Data: 2003-01-21 21:06:53

Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemo <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> http://www.slam.katowice.pl/PokazCaly2.asp
> Pozdrawiam
> Przemek

Bardzo przepraszam, poprzednio podałem Tobie niewłaściwy link.
Njlepszym laryngologiem na Śląsku jest prof.dr hab.n.med Tatiana Gierek
Katedra i Klinika Laryngologii ŚLAM
Katowice ul. Francuska 20/24
tel.256-43-09, 256-18-74 255-32-57, 259-12-00
Pozdrawiam i przepraszam za pomyłkę
Przemek

4. Data: 2003-01-22 16:27:02

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

a czy moglbys jeszcze sprecyzowac dlaczego tak sadzisz -moze jest jedna(!)z
najlepszych.Czy zetknales sie z ta lekarka,czy moze Twoi znajomi sie u niej
leczyli?
pozdrawiam Paweł Krzeszowski Akademia Medyczna Lublin

5. Data: 2003-01-22 16:52:41

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl w wiadomości
<1...@n...onet.pl> napisał/a:
> [...]
> leczyli?
> pozdrawiam Paweł Krzeszowski Akademia Medyczna Lublin

Asystent?

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

6. Data: 2003-01-22 19:46:36

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-01-22 20:00:06

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl w wiadomości
<0...@n...onet.pl> napisał/a:

> pozdrawiam

Jeszcze? No to powodzenia.
Pozdrów ode mnie Romana.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.
Normalną więc wydaje się krytka jakiej podlegają lekarze i trener
reprezentacji.

Niemiły zapach
noworodek
leczenie zebow w znieczuleniu