Re: Szukam dobrego psychologa

Data: 2006-08-24 15:55:29
Temat: Re: Szukam dobrego psychologa
Od: "michal" <6...@g...pl>

Użytkownik "Tomasz Starodawny" napisał w wiadomości

> Przykro mi bardzo, ale grupa ta nie jest zdolna do tego, zeby wydawac
> opinie o psychologach a tym bardziej jakis konkretych i jeszcze z Lublina.
> Ta grupa, zajmuje sie problemami natury czysto pojebanej... przykro mi,
> prosze szukac dalej.

To nie prawda. grupa nawet nie musi dawać namiarów do psychologa. Grupa sama
jest w stanie wydać diagnozę. a zanim zdiagnozuje przypadek, może podać sposób
na rozwiązanie problemu.

Do Miłki:

Weź deliquenta z depresją i umów się z nim późną nocą na cmentarz w porze pełni
księżyca. Weźcie ze sobą zdechłego kota i dwie świece (mogą to być lampiony,
jeśli będzie wiało). Odpowiednio wcześnie zapalcie świece i punktualnie o
północy stańcie twarzą do księżyca, Deliquent niech rzuci padlinę przez swoje
lewe ramię za siebie i oboje (podwójny głos wzmocni efekt) wypowiedzcie te
słowa: "Precz depresjo przebrzydła, precz!"
Do rana powinno juz być po wszystkim... ;)

pozdrawiam
michał

--
W zetknięciu z alkoholem jeśli już się powie A, to trzeba też powiedzieć B. A,
a potem B! Nigdy AA.. (Andrzej Poniedzielski)