Szukam projektanta do domu!!!!

1. Data: 2002-11-26 19:17:22

Temat: Szukam projektanta do domu!!!!
Od: "Rumcajs" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
poszukuje kogos kto mi zaprojektuje dom , chodzi mi o kompletny projekt
niestety ale nie moge wybrac zadnego z oferowanych w katalogach poniewaz
potrzebny mi projekt indywidualny na dzialalnosc gospodarcza o powierzchni
ok 400m2
jeżeli ktos zna jakiegos projektanta szczegolnie nie drogiego moze byc
nawet z Polski ( ja jestem z Wawy:( ) to bede wdzieczny za kazda informacje
dziekuje z gory
Pozdrawia Adam

1. Data: 2002-11-27 17:27:50

Temat: Re: Szukam projektanta do domu!!!!
Od: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rumcajs" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jeżeli ktos zna jakiegos projektanta szczegolnie nie drogiego moze byc
> nawet z Polski ( ja jestem z Wawy:( ) to bede wdzieczny za kazda

Pracownie mam w Lodzi, jestem conajmniej raz w tygodniu w Warszawie bo
nadzoruje tam realizowane prace- zapraszam na priv

--
arch. Andrzej Koczewski
a...@p...pl

Candy ACS-80 opinie