Szukam środka anty-nasennego

11. Data: 2005-05-21 15:30:29

Temat: Re: Szukam środka anty-nasennego
Od: WindowsMen <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 May 2005 15:13:53 +0200, Akulka wrote:

> Teraz jak nawet wcześniej kładę się spać, to mam gorsze problemy ze
> wstawaniem i bardziej jestem niewyspana niż chodząc spać później i śpiąc
> krócej. Paranoja.
Witam.
Hehe i znowu dużo nas łączy ;) Nie ważne czy kłade się spać o 22:00
czy 2:30... i tak pobudka o 7:30 to udręka - ale już się
przyzwyczaiłem ;] Pozdrawiam.

12. Data: 2005-05-21 15:49:03

Od: WindowsMen <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 May 2005 17:27:43 +0200, atka wrote:

> Jest syrop Tusipec zawiera efedryne pochodna amfetaminy, wypij pol
> buteleczki syropu a nie zasniesz:)
> Syrop jest bez recepty kosztuje okolo 4 zl:))
> Sa jeszcze tabletki Tusipec tez zawieraja efedryne:)

Witam.
Bez recepty, ale w "normalnej" aptece rozumiem ;]? Pozdrawiam

13. Data: 2005-05-21 15:59:53

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> buteleczki syropu a nie zasniesz:)
> Syrop jest bez recepty kosztuje okolo 4 zl:))
> Sa jeszcze tabletki Tusipec tez zawieraja efedryne:)

Witam,
Przepraszam cię bardzo, le jeśli już radzisz brać tusipec (który jest lekiem
na inne schorzenie niż senność!) i każesz mu wypić od razu pół butelki, to
może ostrzeż go jakie mogą iść za tym konsekwencje. Nie każdy ma zdrowie jak
koń.

Pozdrawiam,
Akulka

14. Data: 2005-05-21 16:35:37

Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> [...]
> może ostrzeż go jakie mogą iść za tym konsekwencje. Nie każdy ma zdrowie jak

Pol studentow go pije i zyje oczywiscie nie codziennie:)w sytuacji kiedy
ma sie noz na gardle, bo chyba lepiej wypic pol butelki syropu niz brac
narkotyki:)
Przypomne iz jest to lek na kaszel i to dla dzieci a efedryna m podobne
dzialanie do kofeiny.
Oczywiscie co kto bierze to indywidualna sprawa danej osoby:)

pzdr

agata

15. Data: 2005-05-21 17:35:32

Od: WindowsMen <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to?
http://hyperreal.info/neuro_groove/script/comment.ph
p/art-3271/1

16. Data: 2005-05-21 18:36:37

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pol studentow go pije i zyje oczywiscie nie codziennie:)w sytuacji kiedy
> ma sie noz na gardle, bo chyba lepiej wypic pol butelki syropu niz brac
> narkotyki:)

jak dla mnie to pol butli tego paskudnego syropu to moze ewentualnie mdlosci
i wymioty powodowac, jak juz ktos chce to chyba lepsze beda tabletki, choc
jak sie przegnie to mozna niezle odleciec:)

pozdr
Kasia

17. Data: 2005-05-21 18:39:50

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to?
> http://hyperreal.info/neuro_groove/script/comment.ph
p/art-3271/1

moim zdaniem ci co pisza na hyperreal to naprawde niezli hardcorowcy i
raczej nie bralabym z nich przykladu :)
poza tym nie chodzilo ci chyba o odlot ale o przedluzenie funkcjonalnosci

pozdr
Kasia

18. Data: 2005-05-21 19:59:28

Od: WindowsMen <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 May 2005 14:26:12 +0200, Kasia wrote:

> krugera guarane
Witam.
W jakich i czy wogóle znajdę te składniki w jakiś gotowych produktach
naturalnego pochodzenia np. warzywa, owoce, aby móc... wprowadzić je do
codziennej mej diety!? ;] POzdrawiam.

19. Data: 2005-05-21 20:01:39

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a niedawno pojawil sie w aptekach speed8, ktory dziala 8 godzin, wiec
> swobodnie powinienis przesiedziec nocke, ampulka speeda kosztuje ok 9zl,
> wiecej przeczytasz na http://www.speed8.pl/

To ja podrzucę linka http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,2719633.html nie
wiem czy to takie dobre dla organizmu....

Pzdr
Akna

20. Data: 2005-05-21 20:05:55

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna 'Akna' Strzyżewska napisał(a):
> To ja podrzucę linka http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,2719633.html nie
> wiem czy to takie dobre dla organizmu....

dla organizmu najlepsze jest regularne sypianie, ale jak ktos nie moze,
to trzeba sobie radzic inaczej - nie widze w tym nic zlego, od tego sie
nie umiera przeciez (chyba, ze ktos ma naprawde bardzo slabiutkie
serce).. imho szukanie dziury w calym, to znamienne dla GW

--
best regards,
scream (at)w.pl

szczepienie p/WZW B i ciąża