problem z okiem -proszę o pomoc

1. Data: 2005-05-21 11:23:19

Temat: problem z okiem -proszę o pomoc
Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pół roku temu miałam zapalenie nadtrwardówki (objawy: ucucie swędzenia,
pieczenia, przeszkadzania w oku, zaczerwienienie). Po stosowaniu leków
przeszło. Kilka dni temu pojawiło się znowu ale tylko podczas używania
soczewek, okulista stwierdził jednak że nic sie nie dzieje ale
profilaktycznie dał krople ( te same co wtedy). Po umówionym z lekarzem
okresie stosowania ich , założyłam soczewki kontaktowe (nowe
opakowanie) -podczas tych dni stosowania leków lekarz powiedział że nie
używać soczewek. Dziś zakładam i znowu to samo.Jednak wystepuje tylko
objawy, tak jakbym albo miała zawiniętą rzęsę albo coś na soczewce, albo coś
wpadłoby mi do oka. Zdejmuje soczewki i jest ok. To nie wina źle dobranych
soczewek, ani firmy. Przy różnych firmach pojawia się ten sam problem.
Może ktoś wie co to może być??

2. Data: 2005-05-21 20:28:38

Temat: Re: problem z okiem -proszę o pomoc
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wpadłoby mi do oka. Zdejmuje soczewki i jest ok. To nie wina źle dobranych
> soczewek, ani firmy. Przy różnych firmach pojawia się ten sam problem.

hmmmm,,,,,objawy nie sugeruja zapalenia nadtwardowki....ale kazdy ma
subiektywnie rozne doznania, wiec zalozmy, ze mamy do czynienia ze stanem
zaplanym nadtwiardowki. Dziwi mnie jedna, jedyna rzecz. Przebyte zapalenie
nadtwardowki jest przeciwwskazaniem do soczewek kontaktowych na conajmniej 1
rok, bezpieczniej na 2 lata. Jesli prowadzi Cie ten sam okulista, to jestem
troszke zdumiony.....

pozdr.

casus

Stomatolog - Rzeszów, gdzie ???
Opis RTG - co to znaczy?
GGPT
Krwawiący nos...
zaczalem intensywnie spacerowac - odciski :(