zaczalem intensywnie spacerowac - odciski :(

1. Data: 2005-05-20 17:27:31

Temat: zaczalem intensywnie spacerowac - odciski :(
Od: Solos <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

dosc dlugo nie ruszalem tylka z domu. przytylo mi sie, postanowilem wiec
zaczac spacerowac. no i pojawil sie problem - odciski na stopach
(dokladnie rzecz biorac na piecie). jak sie ich mozliwie szybko pozbyc?
nie chce przestac spacerowac na tydzien lub dluzej, bo moze mi byc
ciezko wrocic (poki co chodze sobie co dwa dni na dluzsze spacerki).
znacie moze jakies sposoby - najlepiej domowe? kiedys przekluwalem
wysterylizowana igla taki odcisk i wyciskalem delikatnie plyn, ktory sie
w nim znajdowal - wtedy szybciej sie goilo. ale jakis czas temu
slyszalem od kosmetyczki, ze jak sie taki odcisk przekluje, to bardzo
latwo moze sie tam wdac zakazenie i wtedy dopiero jest problem. jak to jest?

pozdrawiam,

--
Solos
GG 3115539

2. Data: 2005-05-22 21:33:43

Temat: Re: zaczalem intensywnie spacerowac - odciski :(
Od: Solos <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde nikt nie moze mi pomoc? :(

--
Solos
GG 3115539

3. Data: 2005-05-23 11:12:43

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solos" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> naprawde nikt nie moze mi pomoc? :(

niestety skasowałam poprzedni twój post..
Chodzi o to, że masz odciski? Dobrze robi przykładanie cebuli i babki
(takiego okrągłego liścia - chwast rosnący na polach i łąkach). Jeśli chodzi
o coś innego - powtórz pytanie).

Akulka

4. Data: 2005-05-24 12:54:15

Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

Solos wrote:
> dosc dlugo nie ruszalem tylka z domu. przytylo mi sie, postanowilem wiec
> zaczac spacerowac. no i pojawil sie problem - odciski na stopach
> (dokladnie rzecz biorac na piecie). jak sie ich mozliwie szybko pozbyc?

Są odpowiednie plastry. Należy pytać w aptece. Zacząłbym też od zmiany
obuwia i skarpet. Może buty nie są odpowiednio wentylowane lub gdzieś
mocniej uciskają. Albo skarpety odparzają i często tam właśnie robi się
odcisk lub bolesne obtarcie. Możliwości jest milion, trzeba samemu
obserwować i wyciągnąć wnioski. Jeśli jest to jakieś mocne postanowienie
związane z ruchem to imho należy odwiedzić sklep z obuwiem turystycznym.
Koszty niestety są spore ale chyba warto. Osobiście bardzo dużo chodze
po górach i wiem że dobre obuwie i skarpety to podstawa. Odcisków niemal
nie pamiętam.

Pozdrawiam
J.S.

jakub.s[at]post.pl