depresja-pomóżcie

1. Data: 2005-05-20 16:50:55

Temat: depresja-pomóżcie
Od: Renia <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wprost z dnia na dzien czuje jak mnie lapie depresja.Chce mi sie
plakac,nic mnie nie cieszy i kompletnie nie mam checi na robienie
czegokolwiek.Nawet czytac mi sie nie chce ,a wczesniej to
uwielbialam.Nigdy dobrze nie sypialam,ale teraz to juz prawie nie spie.
Mam 52 lata ,miesiac temu przestalam brac hormony,ktore bralam od 5-ciu
lat.Uderzenia gorąca mi wróciły .Czy to mozliwe,ze to jest przyczyną.Co
mam robic,czy isc do psychiatry???.Jestem przerazona.Może ktoś mi coś
doradzi.Pozdrawiam Renata
--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

2. Data: 2005-05-20 17:07:31

Temat: Re: depresja-pomóżcie
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.05.05, około 18:50, Renia bulgocze <news:opsq22e5weqvoi2l@renata>:

> Mam 52 lata ,miesiac temu przestalam brac hormony,ktore bralam od 5-ciu
> lat.Uderzenia gorąca mi wróciły .Czy to mozliwe,ze to jest przyczyną.

Całkiem prawdopodobne. A czemu odstawiłaś hormony? Z polecenia lekarza? To
zanim do psychiatry - pogadaj najpierw z tym lekarzem. A jeśli już do
psychiatry pójdziesz to wspomnij o terapii hormonalnej.

Zdrówko :)
--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-05-20 17:28:54

Od: "Autodiscovery" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zanim do psychiatry - pogadaj najpierw z tym lekarzem. A jeśli już do
> psychiatry pójdziesz to wspomnij o terapii hormonalnej.

dokładnie, najlepiej po prostu pogadać z lekarzem - może przepisze jakieś
ziołowe leki. A tymczasowo proponuję czarną czekoladę i szklaneczkę mleka -
trochę wycisza i poprawia samopoczucie.

4. Data: 2005-05-20 18:33:59

Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

po co brałaś chormony!!teraz wszystkie kobiety pędzą chormonami bo
najłatwiej

5. Data: 2005-05-20 21:03:44

Od: Renia <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rade.Hormony odstawilam,bo myslalam,ze juz nie musze brac.Oby to
byl powod mojego samopoczucia.Dzis juz jest lepiej bo swiecilo
slonce.Pozdrawaim Renata

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

6. Data: 2005-05-20 22:13:24

Od: "Gosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

progesteron!!!!!!! to hormon ktory jest odpowiedzialny m.in. za
samopoczucie!! Gdyby o tym lekarze wiedzieli nie bylo by tyle sztuk kobiet w
okresie menopauzy w szpitalach dla warjujacych. Przepraszam jesli kogos
obrazilam, ale moja wiedza jest poparta ksiazkami!

7. Data: 2005-05-20 22:29:24

Od: "Gosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, pomylilam sie myslalam o ESTROGENIE, a napisalam progesteron.
Polecam ksiazke np."Co kazda kobieta chcialby aby jej moz wiedzial o
kobiecie" albo "Zrodla kobiecych depresji"

8. Data: 2005-05-21 20:12:26

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okresie menopauzy w szpitalach dla warjujacych. Przepraszam jesli kogos
> obrazilam, ale moja wiedza jest poparta ksiazkami!

A co masz na mysli piszac szpital dla wariujacych?
bo jesli uwazasz ze wszpitalach psychiatrycznych przebywaja tylko wariaci to
Twoja wiedza jest przerazajaco niska

Aga

9. Data: 2005-05-23 05:36:57

Od: firma mm <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora