[KRAKÓW] Włókniaki - gdzie usunąć?

1. Data: 2005-05-20 17:24:59

Temat: [KRAKÓW] Włókniaki - gdzie usunąć?
Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 25-letnia szwagierka ma dwa guzy które okazały się być włókniakami (pod
pachą i na piersi). Otrzymała skierowanie na tzw. czerwoną chirurgię (?) na
Kopernika, mimo że jej to odradzałem i sugerowałem cos prywatnego, obiecując
wraz z żona że jej sfinansujemy taki zabieg.
Na Kopernika przeszła badania i dostała skierowanie na dzisiaj aby m. in.
ustalić termin operacji, przy tym lekarz ostro ją nastraszył. Tak więc
dzisiaj czekała kilka godzin w kolejce, niestety jako ostatnia. Po przyjeciu
przedostatniego pacjenta pan jaśnie hrabia w d... (...) doktor zamknął jej
przed nosem gabinet, mowiąc, że on jej już nie przyjmie, bo nie ma czasu. na
prośbe szwagierki, że przecież sam jej kazał przyjść, buc powiedział, że jak
czekała kilka godzin to może poczekać do przyszłego tygodnia.
Dziewczyna nie dość że przerażona całą sytuacją, poryczała się :(

No ale to taka mała dygresja. Zasadnicze pytanie do Grupowiczów brzmi: gdzie
w Krakowie lub w promieniu 100 km zrobić taki zabieg? Generalnie koszt nie
gra większej roli choć proszę o odpowiedź na jaką kwotę trzeba się
przygotować? Chodzi o to, by było wwszystko w porządku, a dodatkowo w
"ludzkich" warunkach.
Z góry dzięki za pomoc.

SebaeL