Szukam środka anty-nasennego

21. Data: 2005-05-21 20:21:40

Temat: Re: Szukam środka anty-nasennego
Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla organizmu najlepsze jest regularne sypianie, ale jak ktos nie moze, to
> trzeba sobie radzic inaczej - nie widze w tym nic zlego, od tego sie nie
> umiera przeciez (chyba, ze ktos ma naprawde bardzo slabiutkie serce)..
> imho szukanie dziury w calym, to znamienne dla GW

w pelni sie z toba zgadzam i bardzo zaluje, jesli ten preparat zostanie
wycofany zanim ja zdaze go kupic. musze sia bardzo pospieszyc, bo nie
przepuszcze takiej okazji. na temat GW wypowiadac sie nie bede.. :D a haslo
smart drugs podoba mi sie :)

pozdrawiam
Kasia

22. Data: 2005-05-22 08:16:28

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" napisała ...

Umierać się nie umiera, ale organizm ma to do siebie,
że potrafi się o swoje prawa upomnieć.
Potrzebuje na przykład określonej ilości snu
i na dłuższą metę się bez niej nie obędzie.
W pewnych sytuacjach można oczywiście
1-2 noce zarwać (i to się akurat da zrobić
bez specjalnego wspomagania), ale potem
trzeba to "odespać".
"Dopalacze" potrafią organizm oszukać,
ale tylko do pewnego momentu.
Brak snu musi się skończyć chorobą.
Choroba nie bywa zazwyczaj śmiertelna,
ale na jakiś czas wyłącza delikwenta z normalnego życia.
I tym sposobem czas "zyskany" na nieprzespanych nocach
idzie na regenerację organizmu. Po prostu.
Bilans musi wyjść na zero. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

23. Data: 2005-05-23 05:56:31

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wycofany zanim ja zdaze go kupic. musze sia bardzo pospieszyc, bo nie
> przepuszcze takiej okazji. na temat GW wypowiadac sie nie bede.. :D a

Jak się chcesz truć to powodzenia.
http://info.onet.pl/1101769,11,item.html
Btw na stronie internetowej tego 'cuda' nie ma juz informacji, że jest
dostępne w aptekach.

Akna

24. Data: 2005-05-23 16:33:29

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się chcesz truć to powodzenia.
> http://info.onet.pl/1101769,11,item.html

to wszystko zalezy co kto uwaza za trucie :) jak powiedzial Paracelsus
"wszystko jest trucizna i nic nie jest trucizną wazna jest dawka"

ale dziekuje za linka

pozdr
Kasia

25. Data: 2005-05-26 14:46:32

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.05.05, około 15:02, jimmij bulgocze <news:rhwbr747mv0.fsf@jj.jj>:

> Na mnie też nie działałają żadne red bulle, pluszzze i inne specyfiki.
> A po kawa to wręcz mnie usypia!

Mam mam!
To znaczy najpierw powiem, że też - jesli chce mi się spać, to żadne kawy,
red bulle, srule, guarany, NIC nie pomagało. Tylko kola utrzymywała w
niespaniu, ale za to nie znosiła uczucia zmęczenia, więc i tak się nie
dało nic robić lub nawet było gorzej, bo fotopsje atakowały. A jak świeci
słońce to już w ogóle nie chce się żyć, tylko by się zaszyło gdzieś w
cieniu i drzemało ;) Ale oto nastąpiła zmiana!
Łykam sobie rano tableteczkę Body Max, (rónież kwas foliowy z powodów
prokreacyjnych, ale to raczej nie ma wpływu) i co za cudowne objawienie...
cały dzień nie chce mi się spać. Nawet kawy nie potrzebuję. Oczywiście ją
wypijam, bo lubię ;) ale co więcej- również po browarze czy winku do
obiadu nie siada napęd. Łiiii.
Ja już znalazłam swoje placebo, które na mnie działa ;)

Zdrówko!
--
ika - umop apisdn

szczepienie p/WZW B i ciąża