Szukam wzoru XXX psa doga

1. Data: 2002-07-12 08:42:43

Temat: Szukam wzoru XXX psa doga
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Widziałam na kanwie drukowanej, ale ja takiej nie lubię. Nie musi być duży.
Więc, gdyby ktoś miał, to ja poproszę pięknie.

Ela

1. Data: 2002-07-12 09:19:30

Temat: Re: Szukam wzoru XXX psa doga
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spytaj Maciachowej, czy w tej gazetce, co jej wyslalam nie ma takiego psa.
wiem, ze akurat w owej "susannie" bylo duzo pieskow, wiec moze i dog sie
znajdzie.

pozdrawiam
Maja (Rzeszów)
m...@c...pl

1. Data: 2002-07-12 10:47:31

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.francaise1.narod.ru/alldog.htm może na tej stronie coś znajdziesz
(wiem, że tam są psy tylko nie wiem jakie). Pozdrowienia

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-12 12:29:01

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyłka, chciałam dobermana. Przepraszam.

> http://www.francaise1.narod.ru/alldog.htm może na tej stronie coś
znajdziesz
> (wiem, że tam są psy tylko nie wiem jakie). Pozdrowienia

Dzięki.
Byłam. Prześliczne pieski. Ale nie ma ani doga, ani dobermana.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2002-07-17 17:50:31

Temat: Re: Szukam wzoru XXX psa dobermana
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie.
> Widziałam na kanwie drukowanej, ale ja takiej nie lubię.

No właśnie. Postanowiłam kupić. Pojechałam do pasmanterii na drugi koniec
Warszawy. Deszcz pada na głowę, chodniki parują, więc od góry i od dołu
mokro. Jak już się dowlokłam - cała mokra - to facet mówi, że właśnie dziś
sprzedał!!!!!!
Nawet powiedział, jakie muliny kupiła ta osoba.
Czy któraś z "krzyżówek" z naszej grupy zrobiła mi taki dowcip? Jechać przez
całe miasto w taką tropikalną pogodę jak dziś i usłyszeć, że przyjechałam
kilka godzin za późno. Chyba tylko ja mam takiego pecha.
Jest mi smutno. Chciałam zrobić prezent komuś i przekupić psa.

I co mam teraz zrobić?

Ela

1. Data: 2002-07-17 20:04:38

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elu,
czesto chodze po pasmanteriach, moze trafie....
ale mulin Ci nie kupię - to już sama musisz:-)
Anna

1. Data: 2002-07-17 21:20:56

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesto chodze po pasmanteriach, moze trafie....
> ale mulin Ci nie kupię - to już sama musisz:-)
> Anna

Serdeczne dzięki! Co prawda też często bywam w pasmanteriach, ale pewnie w
innych. Więc gdybyś mogła, to byłabym bardzo wdzięczna.
Co prawda umówiłam się z gościem, że postara się w przyszłym tygodniu
sprowadzić dla mnie, ale czy będzie taka możliwość? Bardzo chciałabym wyszyć
tego pieska, bo to oryginał (żywy pies) niedługo przeprowadza się do nowego
domu wraz z właścicielami i byłby to dobry prezent na nawe mieszkanko.
Pozdrówka

Ela

1. Data: 2002-07-18 14:52:14

Od: "Klara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie zamierzałaś kupić, wydaje mi się że widziałam ostatnio w pasmanteri
na Śniadeckich, tam jest b. duzy wybór. Jest jeszcze malutka pasmanteryjka
na Marszałkowskiej (pomiędzy placem Zbawiciela a placem Unii Lubelskiej),
wiem że jest jeszcze jedna na Gwiaździstej (Żoliborz), tam jednak jeszcze
nie byłam. jeśli chciałabyś mogłabym sprawdzić w dwóch pierwszych przy
najbliższym spacerze.

Klara

1. Data: 2002-07-18 15:12:43

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela. moje pasmanterie zawiodły, ale co powiesz o zeskanowaniu zdjęcia psa i
wrzuceniu go na PC Stitch?
Anna

1. Data: 2002-07-18 18:57:01

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ela. moje pasmanterie zawiodły, ale co powiesz o zeskanowaniu zdjęcia psa
> wrzuceniu go na PC Stitch?

Szczerze mówiąc nie mam przekonania do tego programu. Owszem oglądam wzory,
ale raczej przez ciekawość. Czasami są głosy, że program szwankuje, źle
dobiera kolory i inne narzekania.
Poczekam, może w przyszłym tygodniu jednak facet z pasmanterii da znać, że
ma dla mnie wzorek. ma mój numer telefonu, ja jego również, wie że
koniecznie chcę kupić ten obrazek. Więc może będzie.
Jeśli nie, to wymyślę coś innego. Znajomi budują dom już dość długo,
otwarcie (czyt. parapetówa) miało nastąpić na przełomie roku 2001/2002. Póki
co są jeszcze daleko do ukończenia, więc może do tej pory zdobędę ten
obrazek. Chociaż, kto wie, ostatnio zapraszali wstępnie na koniec sierpnia,
początek września.
Zawsze mogę kupić coś innego. Już jeden obrazek ode mnie mają. A ten miał
być specjalnie dla suni, bo my obie bardzo się lubimy. Nawet kiedyś przez
sympatię dla mnie pogryzła innego znajomego.

Dzięki za starania. Jestem niewymownie wdzięczna.

Pozdrowienia
Ela

Coś na chrzest
Nowa do krzyżyków:)))